smile@marketdent.ro +40 766 320 209

Cum sa atragi pacienti noi din Google fara sa apelezi la reclama

Solicita un plan detaliat de actiune pentru a atrage pacienti noi din SEO

Solicită o propunere

Aceasta pagina este pentru clinicile stomatologice
care vor sa implementeze o strategie SEO profitabila!

Iata doar 3 motive pentru care ar trebui sa integrezi SEO in planul tau de promovare

Exemplu cuvant cheie "fatete dentare"

#1 Cei mai multi pacienti noi vin din SEO

  • In medie sunt de 3 ori mai multe click-uri pe rezultatele SEO
  • Pacientii au mai multa incredere in rezultatele organice (SEO)
  • Numarul pacientilor care vin din SEO este in crestere

Ce inseamna asta pentru tine? O optimizare corecta a site-ului iti va asigura o crestere continua de pacienti noi care cauta in Google tratamentul stomatologic de care au nevoie.

#2 Rezultate pe termen lung

  • Odata ajuns in topul rezultatelor ramai acolo pentru mult timp
  • Dureaza pana se ajunge in top, insa se merita
  • Lui Google ii plac urcarile line si paginile apreciate de utilizatori

Putine clinici investesc in imaginea site-ului si in realizarea de continut. Asta iti ofera o mare oportunitate de a-i demonstra lui Google ca meriti sa fii in topul rezultatelor.

Captura Google Analytics pentru evolutie vizite din SEO
Continut nou versus Continut vechi

#3 Dovada ca faci ce trebuie

  • Google afiseaza in top rezultate paginile apreciate de pacienti
  • Google este interesat de continut nou
  • Este dovada ca ai furnizat informatiile utile pentru pacienti

Un continut nou si adaptat nevoilor pacientilor va fi premiat de Google cu pozitii de top in rezultate. Asta inseamna ca vei reusi sa obtii un numar in continua crestere de pacienti, fara sa mai platesti.

Se merita investitia in SEO?

Sunt site-uri de clinici stomatologice care obtin trafic in valoare de zeci de mii de lei (chiar si pana la 100.000 lei) GRATUIT din Google.

Asta inseamna ca pentru tot traficul primit, daca ar fi trebuit sa plateasca in Google Ads, atat ar fi trebuit sa aloce ca si buget.

Insa ele primesc acest trafic gratuit datorita investitiei pe care au facut-o in SEO.

Cum iti generam pacienti noi prin SEO?

Selectam 3-5 cuvinte cheie comerciale principale

Acestea sunt cuvintele cheie legate de principalele tratamente si care au intentie comerciala. Pacientii care folosesc aceste cuvinte au cea mai mare intentie de a se programa la clinica ta.

Selectam 9-15 cuvinte cheie secundare

Aceste cuvinte cheie sunt in stransa legatura cu cele principale. Ele vor sustine cuvintele cheie principale si vor genera la randul lor trafic si pacienti noi. Astfel Google va intelege ca site-ul tau este relevant.

Selectam 30-100 cuvinte cheie informationale

Acestea sunt cuvintele cheie pe care le vom folosi in Blogging. Pacientii care folosesc aceste cuvinte cheie nu au intentia de a se programa. Insa cu siguranta vor contribui la cresterea traficului si a conversiei.

Cat dureaza sa ajungi in topul rezultatelor Google?

Cuvant cheie informational: 2 luni

Cuvant cheie comercial secundar: 4-6 luni

Cuvant cheie comercial principal: 6-12 luni

Care este traficul estimat din campania SEO?

Dupa 1 an de activitate, rezultatele SEO pot arata asa:

3-5 cuvinte cheie principale: 1.000 - 3.000 vizite/luna

9-15 cuvinte cheie secundare: 500 - 2.000 vizite/luna

30-100 cuvinte cheie informationale: 300 - 3000 vizite/luna

Total: intre 1800 vizite/luna si 8.000 vizite/luna

Aceste rezultate depind de factori precum:

  • Viteza site-ului
  • Autoritatea site-ului
  • Vechimea site-ului
  • Aspectul site-ului
  • Utilitatea informatiei
  • etc.

Care este numarul de pacienti noi estimati din SEO?

Conversie de 0,5%

Intre 9 si 40 pacienti noi/luna

Conversie de 1%

Intre 18 si 80 pacienti noi/luna

Conversie de 2%

Intre 36 si 180 pacienti noi/luna

Rezultatele sunt estimate dupa 1 an de SEO. Procentul de conversie este influenat de aspectul site-ului, de pozele folosite si de oferta.

Cum lucram - Procedura SEO in 10 pasi

Saptamana 1: Cercetare cuvinte cheie

Strategia SEO porneste de la cercetarea cuvintelor cheie. Fara acest pas, toate actiunile SEO sunt in zadar.

Din procedura noastra:

  • Selectam cuvintele cheie principale, secundare si informationale
  • Obtinem o medie a densitatii cuvintelor cheie din top Google
  • Se seteaza Google Search Console

Saptamana 2: Structura si viteza site

Pornim cu dreptul prin stabilirea structurii site-ului si verificarea vitezei site-ului.

Din procedura noastra:

  • Stabilirea structurii site-ului
  • Repararea erorilor care ingreuneaza viteza site-ului
  • Notarea pozitiei actuale a cuvintelor cheie

Saptamana 3: Continut si optimizare

Aici ne asiguram ca paginile principale si secundare sunt optimizate pentru cuvintele cheie stabilite.

Din procedura noastra:

  • Fiecare pagina principala sa aibe 1000+ cuvinte
  • Optimizarea continutului si a imaginilor
  • Completare meta tag-uri si Open Graph

Saptamana 4: Schema.org si directoare

Schema.org va atrage mai mult trafic din Google. Inscrierea in directoare va contribui la cresterea autoritatii site-ului.

Din procedura noastra:

  • Implementare Schema.org
  • Inscrierea site-ului in directoare nationale
  • Inscrierea site-ului in directoare internationale

Saptamana 5: Conturi Social Media

Se administreaza sau se creeaza conturi social media. Acestea contribuie la cresterea autoritatii site-ului.

Din procedura noastra:

  • Facebook
  • Twitter
  • Youtube

Saptamana 6: Comunicate de presa

Atragem atentia lui Google asupra importantei site-ului tau prin comunicate de presa.

Din procedura noastra:

  • ComunicateMedicale.ro
  • eComunicate.ro
  • Comunicatedepresa.ro

Saptamana 7: Comentarii si forum-uri

In SEO diversitatea este cheia. Aici ne asiguram ca obtinem diverse link-uri prin postarea de comentarii si raspunsuri pe forum-uri.

Din procedura noastra:

  • forum.softpedia.com
  • romedic.ro
  • eva.ro/forum

Saptamana 8: Calendar continut

Se realizeaza un calendar pentru realizare continut axat pe cuvintele cheie stabilite.

Din procedura noastra:

  • Refresh continut cuvinte cheie comerciale principale
  • Pagini pentru cuvinte cheie comerciale secundare
  • Articole pentru cuvinte cheie informationale

Saptamana 9: Plan de actiune

Se vor identifica site-urile care vor fi contactate pentru a lega un parteneriat de generare link-uri.

Din procedura noastra:

  • Bloggeri
  • Parteneri
  • Advertoriale

Saptamanile 10-52: Link-uri si continut

In urmatoarele saptamani focusul va fi pe obtinerea de link-uri (pentru autoritate) si crearea de continut.

Din procedura noastra:

  • Articole
  • Propuneri colaborare pe email
  • Contactari telefonice

Esti pregatit sa atragi pacienti din SEO?

Alege unul din pachetele de mai jos:

AUDIT SEO

Include urmatoarele rapoarte:

  • Erori site
  • Reputatia site-ului
  • Cuvinte cheie si vizibilitate
  • Competitori SEO
  • Comparatii competitori
  • Sumar link-uri
Solicită o propunere

BASIC

Include urmatoarele actiuni SEO:

  • 3 cuvinte cheie principale
  • 9 cuvinte cheie secundare
  • 36 articole
  • Realizare structura site
  • Reparare erori site
  • Setare Schema.org
  • Inscriere in directoare
  • Conturi Social Media
  • Comunicate de presa
  • Comentarii si Forum-uri
  • Calendar continut
  • Plan de actiune
Solicită o propunere

PROFESSIONAL

Include urmatoarele actiuni SEO:

  • 5 cuvinte cheie principale
  • 15 cuvinte cheie secundare
  • 60 articole
  • Realizare structura site
  • Reparare erori site
  • Setare Schema.org
  • Inscriere in directoare
  • Conturi Social Media
  • Comunicate de presa
  • Comentarii si Forum-uri
  • Calendar continut
  • Plan de actiune
  • Advertoriale
  • Contactari telefonice parteneri
Solicită o propunere

ADVANCED

Include urmatoarele actiuni SEO:

  • 10 cuvinte cheie principale
  • 30 cuvinte cheie secundare
  • 100 articole
  • Realizare structura site
  • Reparare erori site
  • Setare Schema.org
  • Inscriere in directoare
  • Conturi Social Media
  • Comunicate de presa
  • Comentarii si Forum-uri
  • Calendar continut
  • Plan de actiune
  • Advertoriale
  • Contactari telefonice parteneri
Solicită o propunere