Ce inseamna asta pentru tine? O optimizare corecta a site-ului iti va asigura o crestere continua de pacienti noi care cauta in Google tratamentul stomatologic de care au nevoie.
Putine clinici investesc in imaginea site-ului si in realizarea de continut. Asta iti ofera o mare oportunitate de a-i demonstra lui Google ca meriti sa fii in topul rezultatelor.
Un continut nou si adaptat nevoilor pacientilor va fi premiat de Google cu pozitii de top in rezultate. Asta inseamna ca vei reusi sa obtii un numar in continua crestere de pacienti, fara sa mai platesti.
Sunt site-uri de clinici stomatologice care obtin trafic in valoare de zeci de mii de lei (chiar si pana la 100.000 lei) GRATUIT din Google.
Asta inseamna ca pentru tot traficul primit, daca ar fi trebuit sa plateasca in Google Ads, atat ar fi trebuit sa aloce ca si buget.
Insa ele primesc acest trafic gratuit datorita investitiei pe care au facut-o in SEO.
Acestea sunt cuvintele cheie legate de principalele tratamente si care au intentie comerciala. Pacientii care folosesc aceste cuvinte au cea mai mare intentie de a se programa la clinica ta.
Aceste cuvinte cheie sunt in stransa legatura cu cele principale. Ele vor sustine cuvintele cheie principale si vor genera la randul lor trafic si pacienti noi. Astfel Google va intelege ca site-ul tau este relevant.
Acestea sunt cuvintele cheie pe care le vom folosi in Blogging. Pacientii care folosesc aceste cuvinte cheie nu au intentia de a se programa. Insa cu siguranta vor contribui la cresterea traficului si a conversiei.
Dupa 1 an de activitate, rezultatele SEO pot arata asa:
3-5 cuvinte cheie principale: 1.000 - 3.000 vizite/luna
9-15 cuvinte cheie secundare: 500 - 2.000 vizite/luna
30-100 cuvinte cheie informationale: 300 - 3000 vizite/luna
Total: intre 1800 vizite/luna si 8.000 vizite/luna
Aceste rezultate depind de factori precum:
Intre 9 si 40 pacienti noi/luna
Intre 18 si 80 pacienti noi/luna
Intre 36 si 180 pacienti noi/luna
Rezultatele sunt estimate dupa 1 an de SEO. Procentul de conversie este influenat de aspectul site-ului, de pozele folosite si de oferta.
Strategia SEO porneste de la cercetarea cuvintelor cheie. Fara acest pas, toate actiunile SEO sunt in zadar.
Din procedura noastra:
Pornim cu dreptul prin stabilirea structurii site-ului si verificarea vitezei site-ului.
Din procedura noastra:
Aici ne asiguram ca paginile principale si secundare sunt optimizate pentru cuvintele cheie stabilite.
Din procedura noastra:
Schema.org va atrage mai mult trafic din Google. Inscrierea in directoare va contribui la cresterea autoritatii site-ului.
Din procedura noastra:
Se administreaza sau se creeaza conturi social media. Acestea contribuie la cresterea autoritatii site-ului.
Din procedura noastra:
Atragem atentia lui Google asupra importantei site-ului tau prin comunicate de presa.
Din procedura noastra:
In SEO diversitatea este cheia. Aici ne asiguram ca obtinem diverse link-uri prin postarea de comentarii si raspunsuri pe forum-uri.
Din procedura noastra:
Se realizeaza un calendar pentru realizare continut axat pe cuvintele cheie stabilite.
Din procedura noastra:
Se vor identifica site-urile care vor fi contactate pentru a lega un parteneriat de generare link-uri.
Din procedura noastra:
In urmatoarele saptamani focusul va fi pe obtinerea de link-uri (pentru autoritate) si crearea de continut.
Din procedura noastra:
Alege unul din pachetele de mai jos:
Include urmatoarele rapoarte:
Include urmatoarele actiuni SEO:
Include urmatoarele actiuni SEO:
Include urmatoarele actiuni SEO: