Cand una sau mai multe din conditiile de mai sus sunt indeplinite, se trimite automat email si, optional, SMS.
Aici intra primele email-uri dupa abonare: primul email este cel de bun venit; al doilea contine o reducere speciala; al treilea o consultatie gratuita.
Aici se seteaza email-urile pentru o promotie care tine 5 zile. In fiecare zi se trimite un email cu scopul de a motiva pacientul sa actioneze.
Pacientii sunt prinsi cu problemele zilnice si este usor sa te uite. Cu Long Term Relationship, pacientii primesc cate un email la fiecare 30 de zile cu scopul de a mentine legatura.
Informatii precum: Ce pasta de dinti sa folosesc? Ce sunt fatetele dentare? si altele, sunt foarte apreciate de pacienti.
Pacientii pot uita de programare. De aceea, sistemul ii notifica prin: Email si SMS
Dentistii sunt probabil cele mai ocupate persoane. Tocmai de aceea, sistemul solicita automat feedback de la pacienti, le cere review si recomandari.
Sa presupunem ca pacientul viziteaza la 12 noaptea pagina de tratament "Implanturi dentare". Sistemul il recunoaste si ii trimite un email cu o oferta pentru implant dentar.
Daca totusi pacientul nu raspunde, desi intra in mod repetat pe pagina de implanturi, personalul de la Receptie primeste o notificare cu datele pacientului pentru a fi contactat telefonic.
* la acestea se adauga pretul platformei de marketing automatizat. Porneste de la 15 usd/luna
** optional se poate solicita un serviciu de mentenanta lunara