smile@marketdent.ro +40 766 320 209

Articole

De ce ai nevoie de o Viziune pentru Clinica ta Stomatologică?

  Voi începe acest articol cu o poveste.   O persoană mergând pe stradă vede 3 muncitori lucrând.   Îl intreabă pe primul muncitor: “Ce faci aici?”   Primul răspunde: “Fac cărămizi.”   Apoi îl întreabă la fel pe al doilea: “Ce faci aici?”   Al doilea răspunde: “Fac aceste căramizi pentru a construi un perete.”   Când ajunge la al...

CITEȘTE MAI MULT
Promovare clinica stomatologica

Recunoaște: Cabinetul tău Stomatologic e o afacere!

  Cei mai mulți dentiști nu consideră că profesia lor este o afacere.   Da, ei se informează, caută soluți pentru a crește numărul de pacienți, se îngrijorează atunci când lucrurile nu merg bine. La fel ca orice antreprenor.   Însă, când vine vorba de a pune în practică anumite informații de business, ei spun că nu o să meargă în cazul lor.   Așa că primul pas este să recunoști faptul...

CITEȘTE MAI MULT
Promovare clinica stomatologica

Mesaje de Marketing care chiar atrag Pacienții

  În e-mail-ul anterior ți-am spus că scopul unei reclame este să vândă click-ul.   Acum îți voi arăta cum să creezi acele mesaje de marketing care trezesc curiozitatea, determinându-i pe pacienți să dea click.   Aceste mesaje nu le vei găsi la marea majoritate a cabinetelor și clinicilor stomatologice deoarece nu cunosc strategia pe care ți-o voi expune în continuare.   Aplicarea sfaturilor de mai...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing clinica stomatologica

Scopul reclamei pentru Dentiști este să … (află răspunsul)

  Prin reclamă plătești pentru vizibilitate și atenție.   Vrei ca potențialii pacienți să afle de tratamentele tale și să vină la clinică.   De aceea, s-ar putea să cazi în capcana de a crede că scopul reclamei este de a vinde tratamentele.   Nimic mai greșit.   Scopul reclamei este de a vinde click-ul!   Cu alte cuvinte, scopul reclamei este de a fi suficient de provocatoare și de interesantă...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing clinica stomatologica

7 greșeli făcute de Clinicile Stomatologice în promovare

  Vrei să te ajutăm?   Alege acum unul din planurile de mai jos:    <solicita>   Planul Go Faster este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt la început de drum sau pentru cele care doresc să atragă rapid un număr cât mai mare de pacienți.   Planul Be Stronger este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt într-un mediu foarte competitiv, iar acum își doresc să se...

CITEȘTE MAI MULT
Promovare clinica stomatologica

Dentistul și Preotul

  Imaginează-ți cum ar fi ca pacienții să vină la tine și să accepte planul de tratament fără să mai ceară o a doua opinie.   Să nu pună la îndoială nimic din ceea ce îi spui și să îți arate un respect ieșit din comun.   Aceasta nu este o fantezie, este o realitate care se întâmpla acum 30 de ani.   Oamenii nu ieșeau din cuvântul dentistului așa cum ascultau cu sfințenie de preot.  ...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing clinica stomatologica

Cele 4 tipuri de pacienți pentru clinica ta stomatologică

  Sunt doar 4 tipuri de pacienți care ajung în clinica ta stomatologică:     1. Pacienți vechi   Aceștia sunt ușor de obținut dacă le-ai oferit în trecut servicii bune. Când se hotărăsc din nou să meargă la dentist, tu vei fi prima și probabil singura opțiune la care se gândesc.   2. Pacienți din recomandări   Aceștia vin cu multă încredere datorită...

CITEȘTE MAI MULT
Pacienti Clinica Stomatologica

Clinica ta stomatologică în Google Maps

  Majoritatea pacienților care caută o clinică stomatologică în Google, ajung pe Google Maps.   Acolo ei pot găsi informații precum: date contact, poze, review-uri, etc.   Google Maps este afișat în topul rezultatelor la aproape orice căutare locală.   Și este un motiv important pentru care Google face asta: A observat că este foarte util pentru utilizatori.   Cu toate acestea el afișeaza doar 3 rezultate și...

CITEȘTE MAI MULT
Social Media Clinica Stomatologica

Cele 8 tipuri de postări pentru Clinica ta Stomatologică

  După ce am analizat sute de pagini de Facebook ale clinicilor stomatologice, am descoperit că sunt doar 8 tipuri de postări.   De la sfaturi care cuprind articole, info utile, citate, etc. până la postări de tip tranzacțional unde găsim oferte, prelansări, etc.   Vezi lista completă mai jos:     Însă întrebarea este: Care din aceste tipuri de postari sunt potrivite pentru clinica ta și în ce procente?...

CITEȘTE MAI MULT
Social Media Clinica Stomatologica

Secretul clinicilor stomatologice care atrag pacienți din Social Media

  Sunt puțini Dentiști care au înțeles cum funcționează cu adevărat Facebook.   Uite unde greșesc ei cel mai mult:   Fiecare postare este văzută ca o sursă de trafic (deci o oportunitate de a atrage pacienți noi).   În realitate, acea postare face doar 10% din a convinge un pacient să vină la tine.   Un pacient nu ia decizia de a veni la clinica ta doar pentru că a vazut postarea ta!   NU! El vrea să te...

CITEȘTE MAI MULT
Social Media Clinica Stomatologica

5 exemple de postări greșite Dentiști

  Modul în care comunici pe pagina de facebook este foarte important.   Trebuie să știi cine sunt pacienții tăi, ce vrei să transmiți și ce rezultate urmărești.   În acest sens, lucrăm la un e-book cu cele mai bune postări făcute de dentiști.   Între timp, hai să ne uităm peste 5 exemple de postări greșite ale dentiștilor:   1. Postare prea generalistă   “Află totul despre dantura ta!”...

CITEȘTE MAI MULT
Social Media Clinica Stomatologica

Promovarea implantului dentar nu a dat rezultate? Uite de ce!

  În ultimele 12 luni MarketDent a realizat sute de campanii și pagini de vânzare pentru zeci de clinici și cabinete stomatologice.   Ceea ce am observat în această perioadă este că unele tratamente dau rezultate foarte bune (sute de cereri de la pacienți noi în fiecare lună), iar altele dau rezultate mai slabe.   Desigur, localitatea în care se află clinica precum și imaginea (frecvența promovării)...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing clinica stomatologica

Uber-ul și Dentiștii

  În acest articol vom învăța împreună o lecție de la Uber (serviciul de ridesharing).   Cum era (și este în continuare) descris serviciul de taxi?   Mașina neîngrijită; Taximetrist nepoliticos; Taximetristul merge pe drumuri ocolitoare (ca să te coste mai mult); Taximetristul păcălește clienții (le ia mai mult, fără casă de marcat).   Toate acestea trebuie să le suporte clientul de cele mai multe...

CITEȘTE MAI MULT
Promovare clinica stomatologica

Cum arată o pagină ideală de tratament stomatologic

  Investești bani în promovare, însă nu reușești să atragi pacienți noi?   Iată câteva motive pentru care se întâmplă asta:   Pagina nu are o structură convingătoare; Mult text, paragrafe lungi, pagină fără poze; Textul este plictisitor; Nu există un îndemn la acțiune.   Ce se întâmplă când trimiți trafic către astfel de pagini? Nimic! Doar cheltui timp și bani.  ...

CITEȘTE MAI MULT
Promovare clinica stomatologica

4 tipuri de Comentarii Negative primite de la Pacienți

  Sunt 4 tipuri de Comentarii Negative pe care ți le pot lăsa Pacienții.   Acestea sunt legate de:   Costuri Tratament Serviciu Reavoință   Este ușor să răspunzi la comentariile pozitive, însă felul în care răspunzi la cele negative scot în relief adevărata imagine a clinicii tale.    În continuare vei afla cum să răspunzi la cele mai frecvente 4 tipuri de comentarii negative.   ...

CITEȘTE MAI MULT
Pacienti Clinica Stomatologica