Articole
Cât de dispuși sunt pacienții să meargă la dentist în această perioadă?
Situația internațională prin care trece omenirea a adus mai întâi reducerea, iar apoi suspendarea activității stomatologice și în final, închiderea cabinetelor și ale clinicilor. Decizia a venit neașteptat, deși clinicile și cabinetele puteau susține activitatea având echipamentele necesare. Pe mulți dintre pacienți i-a “prins” cu lucrări nefinalizate sau programări anulate, dar întrebarea este...
Lecția #17 Remarketing – strategia pe care orice clinică stomatologică ar trebui să o folosească
Remarketingul, cunoscut și sub denumirea de retargeting, este unul dintre cele mai bune ROI-uri pe care le veți obține de la orice tip de publicitate sau marketing. De fapt, nu vă puteți gândi la o campanie de marketing online pentru care nu ați dori să folosiți și remarketingul. Chiar și cu o pagină de vânzare bună, de obicei 80% sau mai mulți dintre cei care au accesat pagina de vânzare nu se vor transforma în...
Lecția #16 Optimizarea anunțurilor pentru dispozitive mobile – viitorul clinicilor stomatologice
Acum este imposibil să ieșiți în aer liber fără să vedeți oamenii cu capul îngropat în dispozitivele mobile. La magazin, la meciurile de fotbal ale copiilor voștri, la restaurante și chiar în mașini / autobuze suntem dependenți de telefoanele noastre inteligente. Căutarea mobilă a devenit una dintre cele mai mari domenii de rentabilitate pentru Google și pentru asta va continua să crească. 1 din 4 utilizatori...
Lecția #15 Urmărirea conversiilor
Urmărirea conversiilor este un instrument gratuit care vă arată ce se întâmplă după ce un utilizator interacționează cu anunțurile voastre, fie că a completat formularul de programare, s-a înscris pentru buletinul informativ, sau a apelat la clinica voastră. Când un utilizator realizează o acțiune pe care ați definit-o ca fiind valoroasă, aceste acțiuni se numesc conversii. Cum pot configura urmărirea...
Lecția #14 Testarea separată a reclamelor
Ce este testarea separată? Un test (cunoscut și sub denumirea de A / B test) este o strategie de marketing în care două elemente ale unei campanii de marketing sunt testate una față de celălaltă pentru a analiza care va oferi cele mai bune rezultate. Testarea separată poate fi aplicată la aproape tot ce vă puteți gândi: e-mailuri, pagini de vânzare, titluri de postări pe blog și, desigur, anunțuri Facebook....
Lecția #13 O reclamă bună vs. o reclamă rea
Consumatorii au o relație complicată cu campaniile publicitare. Aceasta a devenit o problemă atât pentru site-urile web care depind de veniturile publicitare, cât și pentru clinicile care depind de reclame pentru a aduce pacienți și trafic. Pe de altă parte, cercetările arată că, consumatorii nu urăsc publicitatea în sine - doresc doar să fie mai bună. În plus, reclamele de succes nu numai că, câștigă pacienți noi,...
Lecția #12 Structurarea Contului AdWords pentru succes
În lecția anterioară au fost prezentate tipurile de potrivire a cuvintelor cheie și importanța acestora în funcție de fiecare. În continuare, materialul prezentat azi abordează subiectul structurării unui cont de succes AdWords. Pe măsură ce construiți campania AdWords, rețineți că există o psihologie implicată cu oamenii care caută online. Procesul de căutare începe cu o nevoie, dorință sau căutare de...
Lecția #11 Tipuri de potrivire a cuvintelor cheie
Tipurile de potrivire a cuvintelor cheie ajută la controlul căutărilor pe Google care pot declanșa anunțul. Așadar, puteți utiliza o potrivire largă pentru a afișa anunțul vostru unui public larg sau puteți utiliza potrivirea exactă pentru a afișa anumitor grupuri de pacienți. Luați în considerare începerea cu o potrivire largă. Puteți adăuga apoi cuvinte cheie de potrivire negativă pentru a exclude căutările pe Google care...
Recuperarea din criza COVID-19
Criza COVID-19 este un eveniment fără precedent din istoria stomatologiei. A sosit fără avertisment și multe clinici s-au trezit brusc închise fără nicio pregătire sau înțelegere a impactului său. În momentul scrierii acestui articol, majoritatea clinicilor sunt încă închise, dar mai multe state indică faptul că se vor redeschide în următoarele săptămâni. La fel cum nu a existat timp pentru...
Lecția #10 Cercetarea avansată de cuvinte cheie
Cercetarea avansată de cuvinte cheie (cum să vă spionați concurenții pentru a găsi cele mai bune cuvinte cheie) În acest capitol, vom prezenta instrumentele pe care le puteți utiliza pentru a găsi cuvinte cheie suplimentare pentru campania voastră, fie pentru a vă asigura că nu ați ratat niciunul în brainstorm-ul inițial, fie pentru că vă aflați într-o situație în care campania voastră merge bine și...
Lecția #9 Cum să găsești cele mai bune cuvinte cheie pentru a începe
Pentru SEO, este necesar să faceți o cercetare completă a cuvintelor cheie și să prezentați o listă de sute sau mii de variante de cuvinte cheie pentru o clinică stomatologică, dar nu este ceea ce vă recomandăm și în cazul unei campanii locale cu plată pe clic (PPC). Gândiți-vă la perspectiva voastră ideală și întrebați-vă: „Ce ar cauta un pacient ideal în Google pentru a găsi o clinica stomatologica...
Lecția #8 De ce trebuie să urmăriți toate conversiile de pe paginile de vânzare
În capitolele anterioare ți-au fost prezentate detalii importante despre paginile de vânzare, structura acestora, definiția USP-ului și cele șase elemente ale acestuia. În continuarea articolelor trecute, în prezentul material îți va fi prezentat motivul pentru care trebuie să urmăriți conversiile de pe paginile de vânzare și ce reprezintă o conversie. Ce este o conversie? Una dintre cele...
Lecția #7 Ce este un USP și care sunt elementele esențiale
Ce este USP? Reprezintă propunerea unică de vânzare, este „lucrul” care te face unic pe piață - este ceea ce pot primi pacienții de la voi, pe care nu le mai pot găsi nicăieri. Puteti de asemenea sa o numiți „propunerea de valoare”. Având un USP clar vă oferă un răspuns puternic pentru aceste întrebări: În ce mod ești diferit de concurenții tăi? De ce să vin la...
Lecția #6 Cum se creează pagini de vânzare care transformă curiozitatea în $
“Construiește-ți bine pagina de vânzare, structurând-o astfel încât să prezinte ce este mai bun din ceea ce ai de oferit.” Acum că ați înțeles ce este o pagină de vanzare și de ce aveți nevoie de ea, să ne uităm la cum arată o pagină de vânzare bună. Care este cea mai eficientă metodă de a atrage un potențial pacient interesat de serviciile clinicii voastre? De exemplu,...
Lecția #5 Scopul paginii de vânzare locale
În materialul anterior a fost definit termenul “pagină de vânzare” și a fost explicat modul în care această pagină funcționează. În completarea materialului anterior, astăzi îți va fi prezentat scopul unei pagini de vânzare locale. Scopul paginii de vânzare constă în a oferi cel mai mare beneficiu (beneficii) în ceea ce privește motivul pentru care ar trebui să vă...