smile@marketdent.ro +40 766 320 209

Articole

Lecția #8 De ce trebuie să urmăriți toate conversiile de pe paginile de vânzare

  În capitolele anterioare ți-au fost prezentate detalii importante despre paginile de vânzare, structura acestora, definiția USP-ului și cele șase elemente ale acestuia.   În continuarea articolelor trecute, în prezentul material îți va fi prezentat motivul pentru care trebuie să urmăriți conversiile de pe paginile de vânzare și ce reprezintă o conversie.   Ce este o conversie?   Una dintre cele...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing local

Lecția #7 Ce este un USP și care sunt elementele esențiale

  Ce este USP?   Reprezintă propunerea unică de vânzare, este „lucrul” care te face unic pe piață -  este ceea ce pot primi pacienții de la voi, pe care nu le mai pot găsi nicăieri. Puteti de asemenea sa  o numiți „propunerea de valoare”.   Având un USP clar vă oferă un răspuns puternic pentru aceste întrebări:   În ce mod ești diferit de concurenții tăi? De ce să vin la...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing local

Lecția #6 Cum se creează pagini de vânzare care transformă curiozitatea în $

  “Construiește-ți bine pagina de vânzare, structurând-o astfel încât să prezinte ce este mai bun din ceea ce ai de oferit.”   Acum că ați înțeles ce este o pagină de vanzare și de ce aveți nevoie de ea, să ne uităm la cum arată o pagină de vânzare bună.   Care este cea mai eficientă metodă de a atrage un potențial pacient interesat de serviciile clinicii voastre?   De exemplu,...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing local

Lecția #5 Scopul paginii de vânzare locale

  În materialul anterior a fost definit termenul “pagină de vânzare” și a fost explicat modul în care această pagină funcționează. În completarea materialului anterior, astăzi îți va fi prezentat scopul unei pagini de vânzare locale.   Scopul paginii de vânzare constă în a oferi cel mai mare beneficiu (beneficii) în ceea ce privește motivul pentru care ar trebui să vă...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing local

Lecția #4 Cea mai importanta piesă – Pagina de vânzare

  Ce sunt paginile de vânzare și cum funcționează?   O pagină de vânzare este o pagină de pe site-ul vostru, care este concepută pentru a converti vizitatorii în pacienți. Este diferită de celelalte pagini de pe site, deoarece respectă urmatoarele criterii:   are un formular care vă permite să captați informațiile unui vizitator în schimbul unei oferte dorite; unicul scop al paginii de vânzare este de a...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing local

Lecția #3 Cea mai mare inovatie: Google AdWords pentru promovarea clinicilor stomatologice

  Google este una dintre cele mai influente și de succes companii ale epocii informaționale. Dar știați că aproximativ 90% din veniturile Google provin din serviciile sale de publicitate?   Acest program se numește Google AdWords, iar specialitatea sa este marketingul cu plata pe clic (PPC).   Există câteva motive pentru care AdWords se evidențiază de alte servicii de marketing online, dar puterea sa principală este întinderea...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing local

Lecția #2 Optimizarea motoarelor de căutare (SEO) vs. Pay Per Click (PPC)

  Atunci când luați decizii cu privire la modul de investiție a timpului și a bugetului de marketing online, există câteva distincții importante de luat în considerare, inclusiv diferența dintre anunțurile PPC (pay-per-click) și clasamentele SEO (optimizarea motoarelor de căutare).   SEO este o strategie utilă pentru a ajunge la noi pacienți online, dar anunțurile plătite pe Google sunt mai eficiente.   Deci, cum pot...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing local

Lecția #1 De ce formele tradiționale de marketing sunt mai puțin eficiente?

  În epoca noastră digitală, metodele tradiționale de marketing, sunt acum în cea mai mare parte irelevante. În prezentul curs vă voi oferi un exemplu dintr-o carte citită recent intitulată: “Ultimate Guide To Local Business Marketing “ și o explicație clara în ceea ce privește marketingul digital vs marketingul tradițional.   Exemplul din carte prezinta povestea unui avocat consacrat care se bucură de o...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing local

Pacienții, echipa și clinica- La ce să vă gândiți în timp ce vă pregătiți să redeschideți cabinetul?

  Odată cu impactul pandemiei COVID-19 în țara noastră, ultimele două luni au adus o stare de neliniște asupra tuturor în ceea ce privește trecerea la o viață “normală”. Este posibil în ceea ce privește clinica ta, la fel ca în cazul multor altele să fi fost închisă în ultimele săptămâni, ceea ce înseamnă noi obstacole în abordarea afacerii tale.   Redeschiderea clinicii...

CITEȘTE MAI MULT
Coronavirus Stomatologie

Modificările pe care medicii stomatologi trebuie să le facă înainte de redeschidere

  Ultimele câteva luni au fost o luptă. La fel ca mulți medici stomatologi, ați ales să vă închideți clinica pentru a vă asigura că atât personalul, cât și pacienții vor fi în siguranță. În consecință, clinica voastră a avut de suferit și sunteți mai mult decât gata să vă redeschideți ușile.   În timp ce sunteți cât mai aproape să le fiți alături din nou pacienților, este...

CITEȘTE MAI MULT
Coronavirus Stomatologie

22 mituri despre COVID-19

  Organizația Mondială a Sănătății a demontat 22 de mituri despre COVID-19   #1 În prezent nu există niciun medicament pentru prevenirea sau tratarea virusului COVID-19.   În timp ce mai multe studii medicamentoase sunt în desfășurare, în prezent nu există dovezi că hidroxiclorochina sau orice alt medicament poate vindeca sau preveni COVID-19. Utilizarea greșită a hidroxiclorochinului poate provoca reacții...

CITEȘTE MAI MULT
Coronavirus Stomatologie

COVID-19. Ghid pentru informarea corectă a dentiștilor!

  Pandemia de COVID-19 reprezintă un risc pentru sănătatea întregii populaţii a globului.   Pentru a face faţă cu brio răspândirii virusului SARS-CoV-2 şi a riscului pe care pandemia îl prezintă pentru fiecare dintre noi, personalul din domeniul medical au nevoie să fie permanent informaţi.   Profesioniştii din domeniul medical sunt supuşi unui risc deosebit, ca urmare a faptului că în timpul tratamentelor...

CITEȘTE MAI MULT
Coronavirus Stomatologie

Impactul COVID-19 asupra sănătății mintale – la fel de important precum impactul asupra economiei?

  Impactul asupra sănătății mintale din cauza pandemiei provocată de noul Coronavirus (COVID-19) poate fi, dintr-o anumită perspectivă, la fel de importantă ca impactul pandemiei asupra economiei.   Munca obligatorie de acasă, distanțarea socială, închiderea întreprinderilor și desființarea anumitor locuri de muncă sunt toate un efect tangibil al pandemiei.   Din păcate, impactului pe care pandemia îl are asupra...

CITEȘTE MAI MULT
Coronavirus Stomatologie

Programări la dentist anulate din cauza pandemiei. Ce trebuie să ştii?

  Situaţia privind pandemia de COVID-19 se schimbă de la o zi la alta, dacă nu chiar de la o oră la alta. În aceste condiţii poate fi dificil să fii la curent cu ultimele recomandări oficiale.   Considerând actualele restricţii, poate că te întrebi dacă este sigur pentru tine să mergi la dentist cât timp noul coronavirus este încă activ în comunitatea ta.   Chiar dacă atunci când te...

CITEȘTE MAI MULT
Coronavirus Stomatologie

Pandemia și dentiștii

  Dentiştii aparţin unei categorii profesionale cu potenţial de expunere la factori biologici periculoşi, precum microorganismele infecţioase (prioni, viruşi, bacterii, fungi şi protozoare), dar şi substanţe toxice şi alergenice.   Principalele căi de transmitere a microorganismelor periculoase sunt sângele, saliva, particulele aersolizate, contactul direct apropiat cu pacientul sau cu echipament infectat.   Măsurile de prevenire...

CITEȘTE MAI MULT
Coronavirus Stomatologie