Articole
Transformă-ți cabinetul stomatologic într-o experiență pozitivă pentru pacient
Vizita la cabinetul stomatologic după redeschidere este momentul tău pentru a străluci și a oferi o experiență uimitoare pentru pacienții tăi. A face o impresie excelentă depinde în primul rând de modul în care îi faceți să se simtă în timpul programării și nu trebuie să vă coste mulți bani pentru a face asta. Gândiți-vă la un exercițiu de grup, prin care ghidați echipele cabinetului...
Marketingul clinicii tale va fi „în regulă” după Covid-19?
Cu siguranță există o lumină la capătul tunelului COVID-19. Indiferent dacă este lumina zilei de recuperare sau farul trenului de recesiune care urmează. Oricum, clinicile stomatologice trebuie să fie pregătite pentru ceea ce se ascunde de cealaltă parte. Pentru a vă recupera cu succes după închidere, va trebui să vă asigurați că faceți totul „bine” atunci când vine vorba de marketing. ...
Site-urile cabinetelor stomatologice pentru o lume post-COVID
Site-ul web al cabinetului vostru stomatologic este fără îndoială fundamentul strategiei de marketing. Iar, într-o lume post-COVID, este posibil ca această fundație să fie construită mai puternic decât înainte. Prioritățile pacienților s-au schimbat drastic în ultimele luni, iar site-ul vostru web care a generat odată un flux constant de noi pacienți poate fi mai puțin eficient (și poate chiar...
Cum poate marketingul să depășească noile obiecții ale pacienților după COVID-19
Nu cred că vreunul dintre noi se îndoiește că stomatologia va fi foarte diferită atunci când vom ieși din partea de recuperare a acestei pandemii. Cu siguranță, controlul infecțiilor, asigurarea și politicile de guvernare se vor schimba. După COVID-19, nu va fi vorba doar despre modul în care voi tratați pacienții. Va fi, de asemenea, despre modul în care ei vă tratează. Pandemia Coronavirus a schimbat total...
Informația care îi oprește pe Pacienți să vină la Dentist
Stomatologia este unul dintre lucrurile cel mai ușor de evitat de către pacienți. Pacienții își spun lucruri precum: "Dacă mă dor dinții, iau o pastilă" sau "De ce să mă duc la dentist dacă nu am carii?" Și nu trebuie să îi învinovățim pentru asta. Evitarea și Negarea fac parte din natura umană. Pacienții evită să își rezolve afecțiunile dentare pentru că nu este distractiv să mergi la...
Cum să transformi mai mulţi apelanţi în noi pacienți ai clinicii tale stomatologice?
Ce să spun la telefon? Ce să nu spun? Cum să transformi mai mulţi apelanţi în noi pacienți ai clinicii tale stomatologice? Învaţă cum să te descurci cu cel mai obişnuite probleme pe care le poți întâmpina în conversaţiile cu cei care sună la tine în clinică, probleme legate de costuri, programare şi alte obstacole ce pot sta în calea începerii tratamentului stomatologic de care au...
Stomatologie în vreme de Coronavirus
Contextul pandemiei actuale a schimbat multe coordonate în plan mondial, dar ne-a făcut pe fiecare în parte să ne amintim care sunt lucrurile cu adevărat importante în viaţă. Medicina dentară a avut întotdeauna valenţe de corectitudine, igienă, precizie, dar şi o aură de atitudine glaciară şi anostă, completată de fobia de stomatolog a generaţiilor anterioare. Acum când tratamentele stomatologice...
Recomandări legale pentru cabinetele stomatologice de la 15 mai - pe înţelesul tuturor
Am studiat legea pentru tine şi am comprimat informaţiile într-un articol care te va ghida în respectarea recomandărilor legale în perioada curentă. Reorganizarea clinicii Reorganizarea activității medicale și administrative; După fiecare pacient să se asigure dezinfecția, aerisirea și pregătirea cabinetului pentru următorul pacient; Anunțarea pacienților să nu vină însoțiți, cu anumite excepții...
5 Moduri de a sta conectat cu pacienţii în timpul pandemiei
Criza generată de COVID-19 a produs schimbări mari și bruște în rutina operațională a clinicilor stomatologice. Atât până acum când metodele de comunicare personală au fost limitate, ca şi de acum încolo, în perioada aceasta marcată de schimbări, este important ca medicii stomatologi să comunice pacienţilor măsurile luate, să le inspire încredere şi să îi facă să înţeleagă că...
3 Elemente-cheie ale organizării cabinetului tău stomatologic în STAREA DE ALERTA
Starea de urgenţă s-a încheiat, iar în prezenta stare de alertă instituită oficial, clinicile şi cabinetele stomatologice s-au redeschis şi pentru alte probleme decât urgenţele. În situaţia curentă, mecanismul de funcţionare a clinicii tale trebuie să fie unul de precizia unui ceas elveţian. Există 3 elemente-cheie ale bunei gestionări a activităţii clinicii stomatologice: Prioritizarea corectă şi...
Măsuri de prevenire a răspândirii COVID-19 în clinicile stomatologice în PERIOADA DE ALERTĂ
Măsuri de prevenire a răspândirii COVID-19 în clinicile stomatologice în PERIOADA DE ALERTĂ Accesul în clinică se face doar cu programare telefonică/online prealabilă; Programarea pacienților cu risc crescut (peste 65 de ani sau care suferă de o patologie cronică) se va face pentru începutul programului de lucru; Programarea pacienților care necesită proceduri generatoare de aerosoli va fi...
Lecția #20 Facebook Ads & Facebook pentru clinicile stomatologice
Închide ochii pentru o secundă și gândește-te la ultima dată când te-ai reconectat cu un vechi prieten sau coleg folosind Facebook. Poate a fost cineva cu care ați fost la liceu sau la facultate, cu cineva cu care lucrați/ ați lucrat sau cu un prieten de la grădiniță. Ați folosit vreodată Facebook pentru a trimite un mesaj cuiva pentru că nu aveați numărul de telefon sau adresa de e-mail a acestuia? Facebook a devenit...
Lecția #19 Tehnici SEO locale (măsurarea succesului, diagnosticarea problemelor, tactici SEO)
Înainte de a discuta despre tehnicile cu privire la modul de a face SEO local, trebuie să înțelegeți peisajul rezultatelor căutării Google. În primul rand, vom vorbi despre structura site-ului web. Apoi, voi prezenta detalii despre ce reprezintă rezultatele reale SEO și alte câteva concepte înainte de a discuta despre cum se face SEO pentru a obtine trafic organic către site-ul vostru web. Toată lumea se...
Lecția #18 Șase întrebări de pus înainte de a angaja o agenție PPC
Ar putea fi o decizie inteligentă să angajezi ajutor extern din partea unei agenții PPC pentru a-ți gestiona și optimiza campaniile Google AdWords ale clinicii tale stomatologice! Dar, înainte de a vă semna pe linia punctată, asigurați-vă că puneți următoarele șase întrebări importante fiecărei firme PPC pe care le-ați intervievat pentru job. Ceea ce este mai important decât prețul este perioada de timp...
Rămâi conectat cu pacienții în timpul pandemiei Coronavirus și realizează un plan de marketing
Frustrările și temerile tale sunt normale în această perioadă. Pacienții tăi se simt la fel în acest moment. Însă, vă puteți pune la treabă chiar înainte de redeschidere, concentrându-vă pe cea mai bună strategie de marketing. Începeți prin a vă concentra pe marketingul clinicii voastre. Vă puteți salva clinica cu o strategie de comunicare atentă. Continuați să citiți pentru a afla cum...