Articole
Lecția #20 Facebook Ads & Facebook pentru clinicile stomatologice
Închide ochii pentru o secundă și gândește-te la ultima dată când te-ai reconectat cu un vechi prieten sau coleg folosind Facebook. Poate a fost cineva cu care ați fost la liceu sau la facultate, cu cineva cu care lucrați/ ați lucrat sau cu un prieten de la grădiniță. Ați folosit vreodată Facebook pentru a trimite un mesaj cuiva pentru că nu aveați numărul de telefon sau adresa de e-mail a acestuia? Facebook a devenit...
Lecția #19 Tehnici SEO locale (măsurarea succesului, diagnosticarea problemelor, tactici SEO)
Înainte de a discuta despre tehnicile cu privire la modul de a face SEO local, trebuie să înțelegeți peisajul rezultatelor căutării Google. În primul rand, vom vorbi despre structura site-ului web. Apoi, voi prezenta detalii despre ce reprezintă rezultatele reale SEO și alte câteva concepte înainte de a discuta despre cum se face SEO pentru a obtine trafic organic către site-ul vostru web. Toată lumea se...
Lecția #18 Șase întrebări de pus înainte de a angaja o agenție PPC
Ar putea fi o decizie inteligentă să angajezi ajutor extern din partea unei agenții PPC pentru a-ți gestiona și optimiza campaniile Google AdWords ale clinicii tale stomatologice! Dar, înainte de a vă semna pe linia punctată, asigurați-vă că puneți următoarele șase întrebări importante fiecărei firme PPC pe care le-ați intervievat pentru job. Ceea ce este mai important decât prețul este perioada de timp...
Rămâi conectat cu pacienții în timpul pandemiei Coronavirus și realizează un plan de marketing
Frustrările și temerile tale sunt normale în această perioadă. Pacienții tăi se simt la fel în acest moment. Însă, vă puteți pune la treabă chiar înainte de redeschidere, concentrându-vă pe cea mai bună strategie de marketing. Începeți prin a vă concentra pe marketingul clinicii voastre. Vă puteți salva clinica cu o strategie de comunicare atentă. Continuați să citiți pentru a afla cum...
Cât de dispuși sunt pacienții să meargă la dentist în această perioadă?
Situația internațională prin care trece omenirea a adus mai întâi reducerea, iar apoi suspendarea activității stomatologice și în final, închiderea cabinetelor și ale clinicilor. Decizia a venit neașteptat, deși clinicile și cabinetele puteau susține activitatea având echipamentele necesare. Pe mulți dintre pacienți i-a “prins” cu lucrări nefinalizate sau programări anulate, dar întrebarea este...
Lecția #17 Remarketing – strategia pe care orice clinică stomatologică ar trebui să o folosească
Remarketingul, cunoscut și sub denumirea de retargeting, este unul dintre cele mai bune ROI-uri pe care le veți obține de la orice tip de publicitate sau marketing. De fapt, nu vă puteți gândi la o campanie de marketing online pentru care nu ați dori să folosiți și remarketingul. Chiar și cu o pagină de vânzare bună, de obicei 80% sau mai mulți dintre cei care au accesat pagina de vânzare nu se vor transforma în...
Lecția #16 Optimizarea anunțurilor pentru dispozitive mobile – viitorul clinicilor stomatologice
Acum este imposibil să ieșiți în aer liber fără să vedeți oamenii cu capul îngropat în dispozitivele mobile. La magazin, la meciurile de fotbal ale copiilor voștri, la restaurante și chiar în mașini / autobuze suntem dependenți de telefoanele noastre inteligente. Căutarea mobilă a devenit una dintre cele mai mari domenii de rentabilitate pentru Google și pentru asta va continua să crească. 1 din 4 utilizatori...
Lecția #15 Urmărirea conversiilor
Urmărirea conversiilor este un instrument gratuit care vă arată ce se întâmplă după ce un utilizator interacționează cu anunțurile voastre, fie că a completat formularul de programare, s-a înscris pentru buletinul informativ, sau a apelat la clinica voastră. Când un utilizator realizează o acțiune pe care ați definit-o ca fiind valoroasă, aceste acțiuni se numesc conversii. Cum pot configura urmărirea...
Lecția #14 Testarea separată a reclamelor
Ce este testarea separată? Un test (cunoscut și sub denumirea de A / B test) este o strategie de marketing în care două elemente ale unei campanii de marketing sunt testate una față de celălaltă pentru a analiza care va oferi cele mai bune rezultate. Testarea separată poate fi aplicată la aproape tot ce vă puteți gândi: e-mailuri, pagini de vânzare, titluri de postări pe blog și, desigur, anunțuri Facebook....
Lecția #13 O reclamă bună vs. o reclamă rea
Consumatorii au o relație complicată cu campaniile publicitare. Aceasta a devenit o problemă atât pentru site-urile web care depind de veniturile publicitare, cât și pentru clinicile care depind de reclame pentru a aduce pacienți și trafic. Pe de altă parte, cercetările arată că, consumatorii nu urăsc publicitatea în sine - doresc doar să fie mai bună. În plus, reclamele de succes nu numai că, câștigă pacienți noi,...
Lecția #12 Structurarea Contului AdWords pentru succes
În lecția anterioară au fost prezentate tipurile de potrivire a cuvintelor cheie și importanța acestora în funcție de fiecare. În continuare, materialul prezentat azi abordează subiectul structurării unui cont de succes AdWords. Pe măsură ce construiți campania AdWords, rețineți că există o psihologie implicată cu oamenii care caută online. Procesul de căutare începe cu o nevoie, dorință sau căutare de...
Lecția #11 Tipuri de potrivire a cuvintelor cheie
Tipurile de potrivire a cuvintelor cheie ajută la controlul căutărilor pe Google care pot declanșa anunțul. Așadar, puteți utiliza o potrivire largă pentru a afișa anunțul vostru unui public larg sau puteți utiliza potrivirea exactă pentru a afișa anumitor grupuri de pacienți. Luați în considerare începerea cu o potrivire largă. Puteți adăuga apoi cuvinte cheie de potrivire negativă pentru a exclude căutările pe Google care...
Recuperarea din criza COVID-19
Criza COVID-19 este un eveniment fără precedent din istoria stomatologiei. A sosit fără avertisment și multe clinici s-au trezit brusc închise fără nicio pregătire sau înțelegere a impactului său. În momentul scrierii acestui articol, majoritatea clinicilor sunt încă închise, dar mai multe state indică faptul că se vor redeschide în următoarele săptămâni. La fel cum nu a existat timp pentru...
Lecția #10 Cercetarea avansată de cuvinte cheie
Cercetarea avansată de cuvinte cheie (cum să vă spionați concurenții pentru a găsi cele mai bune cuvinte cheie) În acest capitol, vom prezenta instrumentele pe care le puteți utiliza pentru a găsi cuvinte cheie suplimentare pentru campania voastră, fie pentru a vă asigura că nu ați ratat niciunul în brainstorm-ul inițial, fie pentru că vă aflați într-o situație în care campania voastră merge bine și...
Lecția #9 Cum să găsești cele mai bune cuvinte cheie pentru a începe
Pentru SEO, este necesar să faceți o cercetare completă a cuvintelor cheie și să prezentați o listă de sute sau mii de variante de cuvinte cheie pentru o clinică stomatologică, dar nu este ceea ce vă recomandăm și în cazul unei campanii locale cu plată pe clic (PPC). Gândiți-vă la perspectiva voastră ideală și întrebați-vă: „Ce ar cauta un pacient ideal în Google pentru a găsi o clinica stomatologica...