smile@marketdent.ro +40 766 320 209

Articole

3 beneficii pe care le oferă pacienții loiali!

  Cel mai important parametru pentru succesul unei clinici stomatologice este, fără îndoială, numărul de pacienți loiali.    Cabinetul care a reușit să obțină un număr mare de pacienți loiali va beneficia de cele mai mari încasări.    De fapt, pacienții loiali pot fi considerați motorul oricărei clinici stomatologice. De ce? Datorită acestor 3 beneficii:    1. Pacienți care se...

CITEȘTE MAI MULT
Pacienti Clinica Stomatologica

De ce refuză pacienții planul de tratament?

  De multe ori pacienții tăi sunt confuzi, nesiguri, indeciși, emoționați (cine n-ar fi) și uneori chiar enervanți. Realitatea este că trebuie să îi înțelegi pentru a-i câștiga.    În continuare îți voi expune 4 motive pentru care pacienții refuză planul de tratament.    Motivul nr. 1: Nu înțeleg ce cumpără    Primul lucru pe care trebuie să îl înțelegi este...

CITEȘTE MAI MULT
Pacienti Clinica Stomatologica

Cum aleg pacienții o clinică stomatologică?

  Este foarte important să înțelegi procesul pacienților de luare a deciziei pentru că doar așa poți face ajustările necesare pentru a-i motiva să vină la clinica ta.   Când un pacient are de luat o decizie privind alegerea clinicii la care să meargă, va face o cercetare și va examina în medie 3 alternative.   Pentru a lua în considerare opțiunea de a veni la clinica ta trebuie să faci parte...

CITEȘTE MAI MULT
Pacienti Clinica Stomatologica

Dentistul tăcut este cel mai periculos

  Există un subiect tabu printre pacienți pe care dentiștii nu îl știu.   Iar faptul că dentiștii nu îl știu, îi afectează.   Pacienții nu revin, nu îi recomandă și astfel ei nu înțeleg ce se întâmplă.   Indiferent cât de bun ești ca medic, dacă nu îmbunătățești acest aspect, vei pierde.   Iar daca ești un dentist mai puțin îndemânatic, însă ai...

CITEȘTE MAI MULT
Pacienti Clinica Stomatologica

Trecerea de la cabinet la clinică stomatologică

  Orice Cabinet trebuie să tindă spre a deveni o Clinică Stomatologică, din multe motive:    Pentru a servi mai mulți pacienți; Satisfacție mai mare pentru proprietarul clinicii; Stabilitate financiară: Delegarea sarcinilor; Etc.   Dar cum se face această trecere?    În primul rând, medicul trebuie să creeze o experiență foarte plăcută pentru pacient. Calitatea tratamentului este importantă însă la...

CITEȘTE MAI MULT
Promovare clinica stomatologica

SEO pe înțelesul dentiștilor! Lecția #1

MarketDent susține Cursul SEO pentru Dentiști!     Deoarece din ce în ce mai mulți medici stomatologi apelează la SEO pentru promovarea cabinetelor sau clinicilor stomatologice, MarketDent vine cu o soluție pentru tine!   Îți oferim un curs format din 10 lecții care îți va aduce următoarele beneficii: Este ușor de înțeles, ceea ce înseamnă că va fi foarte ușor să parcugi împreună cu noi...

CITEȘTE MAI MULT
SEO Cabinet Stomatologic

Cele 5 greșeli în Managementul unui Cabinet/ Clinică Stomatologică

Echipa noastră a învățat să fie empatică în ceea ce privește problemele pe care un cabinet sau o clinică stomatologică le întâmpină. Acesta este un lucru foarte important deoarece, cu cât suntem mai empatici, cu atât putem înțelege mai bine clientul nostru și îl putem ajuta mai repede și eficient.   Deoarece am auzit de foarte mult ori întrebarea “Ce pot să fac pentru buna funcționare a...

CITEȘTE MAI MULT
Management Clinica Stomatologica

Cărți de vizită – cum ne asigurăm că își îndeplinesc rolul?

  În acest articol ne-am propus să discutăm despre ce anume trebuie să conțină o carte de vizită pentru a-și îndeplini rolul.   În primul rând, este important să concretizăm care este rolul unei cărți de vizită?   Cartea de vizită, deși micuță și la prima vedere reprezintă doar un carton pe care sunt scrise câteva informații, are rolul de a comunica în numele tău.   Suntem siguri că de...

CITEȘTE MAI MULT
Promovare clinica stomatologica

Cucerește pacienții noi cu această întrebare “magică”

  Este ușor să comunici cu pacienții vechi. Ei te cunosc și te aleg în continuare pentru că sunt mulțumiți de rezultate.   Este relativ ușor să vorbești și cu pacienții care vin din recomandări. Ei au încredere că o să fie bine, așa cum s-a întâmplat și în cazul pacientului care te-a recomandat.   Însă, cei mai dificili sunt pacienții noi. Cei care te-au găsit online. Ei nu au încă...

CITEȘTE MAI MULT
Promovare clinica stomatologica

De ce ai nevoie de o Viziune pentru Clinica ta Stomatologică?

  Voi începe acest articol cu o poveste.   O persoană mergând pe stradă vede 3 muncitori lucrând.   Îl intreabă pe primul muncitor: “Ce faci aici?”   Primul răspunde: “Fac cărămizi.”   Apoi îl întreabă la fel pe al doilea: “Ce faci aici?”   Al doilea răspunde: “Fac aceste căramizi pentru a construi un perete.”   Când ajunge la al...

CITEȘTE MAI MULT
Promovare clinica stomatologica

Recunoaște: Cabinetul tău Stomatologic e o afacere!

  Cei mai mulți dentiști nu consideră că profesia lor este o afacere.   Da, ei se informează, caută soluți pentru a crește numărul de pacienți, se îngrijorează atunci când lucrurile nu merg bine. La fel ca orice antreprenor.   Însă, când vine vorba de a pune în practică anumite informații de business, ei spun că nu o să meargă în cazul lor.   Așa că primul pas este să recunoști faptul...

CITEȘTE MAI MULT
Promovare clinica stomatologica

Mesaje de Marketing care chiar atrag Pacienții

  În e-mail-ul anterior ți-am spus că scopul unei reclame este să vândă click-ul.   Acum îți voi arăta cum să creezi acele mesaje de marketing care trezesc curiozitatea, determinându-i pe pacienți să dea click.   Aceste mesaje nu le vei găsi la marea majoritate a cabinetelor și clinicilor stomatologice deoarece nu cunosc strategia pe care ți-o voi expune în continuare.   Aplicarea sfaturilor de mai...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing clinica stomatologica

Scopul reclamei pentru Dentiști este să … (află răspunsul)

  Prin reclamă plătești pentru vizibilitate și atenție.   Vrei ca potențialii pacienți să afle de tratamentele tale și să vină la clinică.   De aceea, s-ar putea să cazi în capcana de a crede că scopul reclamei este de a vinde tratamentele.   Nimic mai greșit.   Scopul reclamei este de a vinde click-ul!   Cu alte cuvinte, scopul reclamei este de a fi suficient de provocatoare și de interesantă...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing clinica stomatologica

7 greșeli făcute de Clinicile Stomatologice în promovare

  Vrei să te ajutăm?   Alege acum unul din planurile de mai jos:    <solicita>   Planul Go Faster este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt la început de drum sau pentru cele care doresc să atragă rapid un număr cât mai mare de pacienți.   Planul Be Stronger este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt într-un mediu foarte competitiv, iar acum își doresc să se...

CITEȘTE MAI MULT
Promovare clinica stomatologica

Dentistul și Preotul

  Imaginează-ți cum ar fi ca pacienții să vină la tine și să accepte planul de tratament fără să mai ceară o a doua opinie.   Să nu pună la îndoială nimic din ceea ce îi spui și să îți arate un respect ieșit din comun.   Aceasta nu este o fantezie, este o realitate care se întâmpla acum 30 de ani.   Oamenii nu ieșeau din cuvântul dentistului așa cum ascultau cu sfințenie de preot.  ...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing clinica stomatologica