Articole
Lecția #11 Acțiuni directe și indirecte de motivare a potențialilor pacienți
În procesul de vânzare al unui serviciu, claritatea ideilor pe care le folosești în materiale este foarte importantă. În cazul clinicilor stomatologice, ideea se aplică ca în toate celelalte cazuri: oamenii nu aleg branduri care sunt definite de îndoieli și caută afirmare, ci le aleg pe acelea care le oferă soluții problemelor pe care le au. Două tipuri de motivare la acțiune Pentru a determina pacienții...
Lecția #10 Branding clinică stomatologică: Cum îi faci să acționeze cu ajutorul branding-ului
Scopul final al branding-ului este capacitatea de a reuși să-ți convingi audiența să acționeze și să apeleze la serviciile tale. Deși este o metodă de convingere a pacienților care acționeză și aduce rezultate pe termen mediu și lung, scopul este același: realizarea unei imagini a clinicii care să transforme potențialii pacienți în pacienți. Spune-le ce să facă! Un fapt esențial care nu trebuie neglijat atunci când...
Lecția #9: 4 moduri simple de a acționa pentru strategia de branding clinica stomatologica
Imaginea clinicii sau cabinetului tău este cea care înclină foarte tare balanța atunci când un potențial pacient face alegerea având nevoie de un serviciu stomatologic. Din acest motiv este extrem de important ca strategia de branding să fie una atent gândită și necesită muncă și multe resurse alocate cu mult timp înainte. Este important ca atunci când audiența primește materiale de la tine, indiferent...
Lecția #8 Promisiunea perfectă de branding clinică stomatologică
Dacă ne dorim cu adevărat să reușim să satisfacem potențialii pacienți, trebuie să le oferim ceva mai mult decât serviciul stomatologic de care au nevoie. Trebuie să găsim soluții să rezolvăm problema indiferent de nivelul acesteia, internă, externă sau filozofică. Acest lucru se poate face doar depășind bariera aparentă a problemei și analizând și alte aspecte sau efecte pe care aceasta le manifestă asupra...
Lecția #7 Patru caracteristici ale unei probleme reale – oferă soluții pentru adevăratele probleme
Identificarea greșită a problemelor și oferirea unor soluții pentru acestea reprezintă o problemă des întâlnită în strategiile de marketing ale multor clinici. În foarte multe cazuri, mai ales când personalul medical se ocupă și de partea de promovare, situația des întâlnită este aceea a identificării unor probleme exterioare pacientului, acesta căutând, de fapt, soluții pentru probleme...
Lecția #6 Branding Clinică Stomatologică: Pacientul este „eroul”, nu clinica ta stomatologică!
Indiferent că ești în etapa de conturare a direcției strategiei de branding clinică stomatologică, că îți alegi mesajul sau că ai trecut deja la realizarea conținutului, ideea centrală trebuie să fie aceea că pacientul trebuie pus în centrul preocupărilor. Această idee poate fi considerată un principiu elementar în realizarea conținutului de branding, motivația fiind una foarte simplă. Atunci când...
Lecția #5 Branding Clinică Stomatologică: 7 pași pentru realizarea unui plan de branding de succes
Deși pare simplu de gândit o asemenea strategie pentru branding clinică stomatologică, aceasta necesită atenție la foarte multe detalii pentru a-și dovedi eficiența. Dar, pentru a nu omite multe dintre aceste detalii, munca poate fi foarte bine organizată, iar prin respectarea următorilor pași te vei asigura că mesajul transmis are conținutul și forma adecvată. 1. Pune pacientul pe primul plan Atunci când îți stabilești...
Lecția #4 Branding Clinică Stomatologică: Cele 3 întrebări esențiale pentru un branding reușit
În capitolele anterioare am detaliat câțiva pași esențiali și detalii despre structura unui plan de branding reușit, iar în continuare ne vom focusa pe câteva întrebări esențiale care ne ajută în construirea unei strategii eficiente. Așa cum am menționat, este foarte important să se stabilească încă de la început cadrul general și mesajul care urmează să fie transmis către audiență....
Lecția #3 Branding clinică stomatologică: Cele mai comune 2 greșeli făcute în campaniile de branding
Numeroase studii au arătat că informația pe care o transmiți potențialilor pacienți trebuie sa fie utilă pentru ca aceștia să o observe. Iar pentru a reuși să creezi o informație utilă pentru aceștia trebuie să iei în considerare piramida nevoilor a lui Abraham Maslow. Plecând de la această informație trebuie să identifici una dintre nevoile prezentate pe care o poți satisface prin ceea ce oferă clinica ta. ...
Lecția #2 Strategii de marketing: Clinica ta poate eșua fără branding sau branding ineficient
Putem observa că există foarte multe strategii de marketing care nu au efectul așteptat, de multe ori afectând grav parcursul clinicii. Pentru a efectua o analiză concretă asupra motivelor care au generat eșecul unor strategii de marketing, trebuie sa privim atent la profilul pacientului, la ceea ce gândește acesta, la ceea ce își dorește. Există numeroase studii care pot fi folosite în stabilirea unor strategii de...
Lecția #1 Branding clinică stomatologică – sau cum să te faci văzut, auzit și înțeles
Foarte multe clinici stomatologice investesc un buget enorm în marketing. Pentru cei care privesc din exterior sau pentru cei cu cabinete la început de drum, acest demers poate fi ușor exagerat, însă pentru cei care au investit deja în imaginea clinicii pe termen lung, iar rezultatele au începu să apară, branding-ul este un demers motivat. Dar, un aspect extrem de important în ceea ce privește promovarea este...
Pacienții clinicilor stomatologice sunt îngrijorați de posibila infectare cu Coronavirus
Noul coronavirus a întins nervii oamenilor la maxim în zilele noastre. Acest lucru este perfect normal. COVID-19 este în gândurile tuturor, aşadar este foarte posibil ca pacienţii tăi noi sau actuali să fie îngrijoraţi cu privire la consultul lor. 3 idei de gestionare a grijilor pacienţilor legate de infectarea cu Coronavirus #1 Validează îngrijorarea pacientului Oamenilor le place să simtă...
Modul în care medicii stomatologi pot ajuta în timpul COVID-19
„Când eram mic și vedeam lucruri înfricoșătoare la știri, mama îmi spunea: Caută ajutoare. Vei găsi întotdeauna oameni care ajută. ” - Fred Rogers Este posibil ca epidemia COVID-19 să ne facă pe toți să ne simțim puțin neputincioși acum, dar domnul Rogers avea dreptate. Există întotdeauna oameni care răspund la apel pentru a-i ajuta pe ceilalți. Simțiți nevoia să faceți mai multe?...
Crearea unei experiențe pozitive pentru pacienți (chiar și în timpul unei pandemii)
Crearea unei experiențe excelente pentru pacienți poate părea dificilă uneori pentru medicii stomatologi. În timpul COVID-19, se pare că este absolut imposibil. Dar într-adevăr, nu este. Pentru a oferi o experiență pozitivă pentru pacienții voștri, chiar și în timpul unei pandemii, trebuie doar să vă concentrați atenția pe urmatoarele șase puncte. #1 Prudență Asigurarea siguranței clinicii...
Cum să obțineți recomandări de la pacienți în perioade nu atât de bune
Mijlocul unei pandemii pare probabil cel ineficient moment pentru a cere pacienților vostri recomandări, dar este posibil să nu existe un moment mai bun decât cel din prezent. Cercetările au arătat întotdeauna avantajele promovării prin recomandări. Conform unor studii, acestea indică faptul că 92% dintre pacienți au încredere în recomandările persoanelor pe care le cunosc. Cum vă puteți...