smile@marketdent.ro +40 766 320 209

Articole

Lecția #4 Email clinică stomatologică: 5 reguli pentru un conținut calitativ în e-mail marketing

  În materialul anterior am discutat în linii generale despre cum trebuie să fie conținutul pe care îl furnizezi audienței pentru a avea impact. În completarea acelui material, astăzi îți vom prezenta 5 reguli generale pe care trebuie să le respecte conținutul pentru a avea impactul dorit.   1. Conținutul furnizat trebuie să rezolve o problemă Nu contează cât de atent ești la formulări, cum expui problema...

CITEȘTE MAI MULT
Email Clinica Stomatologica

Lecția #3 Email clinica stomatologică: Cum convertești lead-urile în pacienți?

  Cum să creezi conținut care să îți convertească lead-urile în pacienți? În materialul anterior am stabilit ce este o bază de date, un magnet de lead-uri și cum să îți organizezi această bază de date pentru a fi ușor de lucrat cu ea.   Acest material trece în etapa urmatoare când se presupune că ți-ai format deja baza de date, listele și începi să transmiți conținut către aceștia....

CITEȘTE MAI MULT
Email Clinica Stomatologica

Lecția #2 Email clinică stomatologică: Atrage lead-uri de calitate cu Email Marketing

  Având în vedere că în cursul anterior am definit principalele elemente care țin de acest canal numit Email Marketing (email clinică stomatologică), putem trece mai departe, intrând în detaliu pe anumite sectoare.   Cunoscând foarte bine ceea ce presupune fiecare element ce compune E-mail Marketing-ul, reușim să îl facem un instrument funcțional și mai ales eficient.   Așa cum am spus în...

CITEȘTE MAI MULT
Email Clinica Stomatologica

Lecția #1 Email clinica stomatologica: Ce este email marketing și cum te poate ajuta?

  Ce este E-mail Marketing și cum te poate ajuta? Înainte de orice informație legată de conținutul unui email clinică stomatologică, este important pentru orice dentist să cunoască câteva informații esențiale despre această metodă de a comunica cu potențialii pacienți și de a realiza o legătură pe termen lung cu aceștia.   Ce este E-mail Marketing? E-mail Marketing reprezintă un canal de comunicare prin intermediul unei...

CITEȘTE MAI MULT
Email Clinica Stomatologica

Lecția #22: 5 greșeli pe care să le eviți în procesul de construire branding clinică stomatologică

  În materialele anterioare ne-am focusat pe regulile pe care trebuie să le respecte conținutul pentru a avea efectele așteptate, însă, acest articol abordează materialele din alta perspectivă, aceea a greșelilor de evitat în acest proces.   Așadar, iată cele mai frecvente greseli întâlnite care au afectat în mod negativ procesul de construire a imaginii unei clinici.   1. Prea multă informație,...

CITEȘTE MAI MULT
Branding Clinica Stomatologica

Lecția #21 Branding clinică stomatolgică: 3 tipuri de vizibilitate și utilitatea fiecăruia

  Există mai multe metode de clasificare a felului în care conținutul este afișat, unele dintre ele fiind foarte importante pentru ca un conținut să fie eficient.   În continuare ne vom focusa pe clasificarea și înțelegerea fiecărei părți a conținutului media în funcție de următoarele 3 grupe.   #1 Vizibilitatea plătită a conținutului   Conținutul plătit include rețele de anunțuri, anunțuri...

CITEȘTE MAI MULT
Branding Clinica Stomatologica

Lecția #20 Branding clinică stomatologică: 10 întrebări utile legate de identitatea ta

  După respectarea regulilor, dar și a sfaturilor utile pentru realizarea unor materiale care să te ajute în formarea unei imagini puternice a brandului tău, există metode eficiente de verificare a conținutului.   În acest sens, iată cele 10 întrebări prin intermediul cărora poți identifica dacă există greșeli, te asiguri dacă ai păstrat direcția stabilită și dacă mesajul dorit de tine ajunge în forma exactă...

CITEȘTE MAI MULT
Branding Clinica Stomatologica

Lecția #19 Cum să îți construiești o identitate cu renume pentru branding clinică stomatologică?

  Atunci când începi să lucrezi la brandul clinicii sau cabinetului tău, scopul tău final ar trebui să fie construirea unei imagini care va vorbi de la sine. Toate materialele, toate acțiunile trebuie să fie îndreptate în aceeași direcție și trebuie să respecte un anumit traseu pentru a reuși acest lucru.   Începe cu o poveste personală.   Atunci când esti la începutul unei interacțiuni cu o...

CITEȘTE MAI MULT
Branding Clinica Stomatologica

Lecția #18 Branding clinică stomatologică: 8 tipuri de titluri atrăgătoare pentru conținuturile tale

  Titlurile sunt extrem de importante deoarece reprezintă prima ta oportunitate de a capta atenția publicului țintă. Datorită acestei importanțe sporite, titlurile au fost permanent în atenția cercetătorilor, de aici apărând câteva metode eficiente de realizare a unor titluri care sunt atrăgătoare.   Urmând aceste metode vei putea, de-a lungul timpului să-ți formezi abilitatea de a realiza natural titluri...

CITEȘTE MAI MULT
Branding Clinica Stomatologica

Lecția #17 Branding clinică stomatologică: 5 caracteristici ale conținutului pentru a atrage atenția

  Un conținut care atrage atenția este acela care reușește să determine audiența să deschidă materialele furnizate, să citească și să distribuie mai departe.   Chiar dacă unele persoane dau click și deschid unele materiale, cercetările arată că mulți dintre aceștia nu citesc conținutul, petrecând mai puțin de 3 minute pentru scanarea acestuia.   Din această ultimă categorie, mai bine de jumătate nu vor mai deschide alte...

CITEȘTE MAI MULT
Branding Clinica Stomatologica

Lecția #16: 7 întrebări pe care să le pui pentru a analiza planul de branding clinică stomatologică

  Pentru a verifica relevanța conținutului realizat, a tehnicilor folosite și pentru a te asigura că livrarea respectă toate cele 3 elemente ale contextului potrivit, încearcă să îți pui aceste întrebări care au acest scop.   1# Care este rezultatul final pe care vreau să îl ating prin intermediul conținutului de marketing realizat de mine? Această întrebare îți permite să alegi direcția corectă atunci...

CITEȘTE MAI MULT
Branding Clinica Stomatologica

Lecția #15 Branding clinică stomatologică: Ai nevoie de 3 lucruri potrivite pentru un brand puternic

  Pentru funcționalitatea mesajelor de marketing, a strategiilor aplicate, trebuie să avem o privire mai amplă, nu doar pe un sector anume. Până acum am studiat diverse părți componente la care trebuie să fim atenți, am aflat anumite reguli și sfaturi utile care ne ajută ca aceste părți să fie realizate corect.   În continuare, vom analiza 3 factori importanți în funcție de care ne ghidăm pentru realizarea unor materiale...

CITEȘTE MAI MULT
Branding Clinica Stomatologica

Lecția #14 Branding clinică stomatologică: 8 lucruri pentru care oamenii plătesc

  Atunci când ești la început de drum în marketing poate părea destul de dificil de identificat ce anume dorește audiența, cum trebuie să fie conținutul, ce subiecte trebuie abordate, branding clinica stomatologica sau când se furnizează materialele în funcție de specificul lor.   Multe dintre aceste aspecte pot fi aflate și prin testarea mai multor variante, dar în unele cazuri, acest lucru reprezintă o...

CITEȘTE MAI MULT
Branding Clinica Stomatologica

Lecția #13 Branding clinică stomatologică: 5 tipuri de conținut pe care îl caută pacienții

  Într-un capitol anterior am menționat că pe lângă atenția la lucrurile esențiale precum titlul, subiectul, imaginea de prezentare a unui material, este foarte important să nu neglijăm nici conținutul.   După cei 5 pași de urmat în realizarea conținutului, intrăm în detaliu și analizăm 5 tipuri de conținut, reușind să ne apropiem și mai mult de cerințele pacienților.   Așadar, iată 5 exemple de...

CITEȘTE MAI MULT
Branding Clinica Stomatologica

Lecția #12 Branding clinică stomatologică: 5 pași pentru realizarea unui conținut care să vândă

  Realizarea unui conținut eficient pentru branding clinică stomatologică reprezintă o provocare, mai ales în cazul celor care nu sunt familiarizați cu tehnicile și strategiile de marketing.   Pentru a ușura acest proces, dar și pentru a-l eficientiza, în continuare vom prezenta un ghid util în realizarea materialelor ce au ca scop formarea unei imagini puternice și, implicit, convertirea vizitatorilor în pacienți....

CITEȘTE MAI MULT
Branding Clinica Stomatologica