smile@marketdent.ro +40 766 320 209

Articole

Lecția #15 Branding clinică stomatologică: Ai nevoie de 3 lucruri potrivite pentru un brand puternic

  Pentru funcționalitatea mesajelor de marketing, a strategiilor aplicate, trebuie să avem o privire mai amplă, nu doar pe un sector anume. Până acum am studiat diverse părți componente la care trebuie să fim atenți, am aflat anumite reguli și sfaturi utile care ne ajută ca aceste părți să fie realizate corect.   În continuare, vom analiza 3 factori importanți în funcție de care ne ghidăm pentru realizarea unor materiale...

CITEȘTE MAI MULT
Branding Clinica Stomatologica

Lecția #14 Branding clinică stomatologică: 8 lucruri pentru care oamenii plătesc

  Atunci când ești la început de drum în marketing poate părea destul de dificil de identificat ce anume dorește audiența, cum trebuie să fie conținutul, ce subiecte trebuie abordate, branding clinica stomatologica sau când se furnizează materialele în funcție de specificul lor.   Multe dintre aceste aspecte pot fi aflate și prin testarea mai multor variante, dar în unele cazuri, acest lucru reprezintă o...

CITEȘTE MAI MULT
Branding Clinica Stomatologica

Lecția #13 Branding clinică stomatologică: 5 tipuri de conținut pe care îl caută pacienții

  Într-un capitol anterior am menționat că pe lângă atenția la lucrurile esențiale precum titlul, subiectul, imaginea de prezentare a unui material, este foarte important să nu neglijăm nici conținutul.   După cei 5 pași de urmat în realizarea conținutului, intrăm în detaliu și analizăm 5 tipuri de conținut, reușind să ne apropiem și mai mult de cerințele pacienților.   Așadar, iată 5 exemple de...

CITEȘTE MAI MULT
Branding Clinica Stomatologica

Lecția #12 Branding clinică stomatologică: 5 pași pentru realizarea unui conținut care să vândă

  Realizarea unui conținut eficient pentru branding clinică stomatologică reprezintă o provocare, mai ales în cazul celor care nu sunt familiarizați cu tehnicile și strategiile de marketing.   Pentru a ușura acest proces, dar și pentru a-l eficientiza, în continuare vom prezenta un ghid util în realizarea materialelor ce au ca scop formarea unei imagini puternice și, implicit, convertirea vizitatorilor în pacienți....

CITEȘTE MAI MULT
Branding Clinica Stomatologica

Lecția #11 Acțiuni directe și indirecte de motivare a potențialilor pacienți

  În procesul de vânzare al unui serviciu, claritatea ideilor pe care le folosești în materiale este foarte importantă. În cazul clinicilor stomatologice, ideea se aplică ca în toate celelalte cazuri: oamenii nu aleg branduri care sunt definite de îndoieli și caută afirmare, ci le aleg pe acelea care le oferă soluții problemelor pe care le au.   Două tipuri de motivare la acțiune Pentru a determina pacienții...

CITEȘTE MAI MULT
Branding Clinica Stomatologica

Lecția #10 Branding clinică stomatologică: Cum îi faci să acționeze cu ajutorul branding-ului

  Scopul final al branding-ului este capacitatea de a reuși să-ți convingi audiența să acționeze și să apeleze la serviciile tale. Deși este o metodă de convingere a pacienților care acționeză și aduce rezultate pe termen mediu și lung, scopul este același: realizarea unei imagini a clinicii care să transforme potențialii pacienți în pacienți.   Spune-le ce să facă! Un fapt esențial care nu trebuie neglijat atunci când...

CITEȘTE MAI MULT
Branding Clinica Stomatologica

Lecția #9: 4 moduri simple de a acționa pentru strategia de branding clinica stomatologica

  Imaginea clinicii sau cabinetului tău este cea care înclină foarte tare balanța atunci când un potențial pacient face alegerea având nevoie de un serviciu stomatologic. Din acest motiv este extrem de important ca strategia de branding să fie una atent gândită și necesită muncă și multe resurse alocate cu mult timp înainte.   Este important ca atunci când audiența primește materiale de la tine, indiferent...

CITEȘTE MAI MULT
Branding Clinica Stomatologica

Lecția #8 Promisiunea perfectă de branding clinică stomatologică

  Dacă ne dorim cu adevărat să reușim să satisfacem potențialii pacienți, trebuie să le oferim ceva mai mult decât serviciul stomatologic de care au nevoie.   Trebuie să găsim soluții să rezolvăm problema indiferent de nivelul acesteia, internă, externă sau filozofică. Acest lucru se poate face doar depășind bariera aparentă a problemei și analizând și alte aspecte sau efecte pe care aceasta le manifestă asupra...

CITEȘTE MAI MULT
Branding Clinica Stomatologica

Lecția #7 Patru caracteristici ale unei probleme reale – oferă soluții pentru adevăratele probleme

  Identificarea greșită a problemelor și oferirea unor soluții pentru acestea reprezintă o problemă des întâlnită în strategiile de marketing ale multor clinici.   În foarte multe cazuri, mai ales când personalul medical se ocupă și de partea de promovare, situația des întâlnită este aceea a identificării unor probleme exterioare pacientului, acesta căutând, de fapt, soluții pentru probleme...

CITEȘTE MAI MULT
Branding Clinica Stomatologica

Lecția #6 Branding Clinică Stomatologică: Pacientul este „eroul”, nu clinica ta stomatologică!

  Indiferent că ești în etapa de conturare a direcției strategiei de branding clinică stomatologică, că îți alegi mesajul sau că ai trecut deja la realizarea conținutului, ideea centrală trebuie să fie aceea că pacientul trebuie pus în centrul preocupărilor.   Această idee poate fi considerată un principiu elementar în realizarea conținutului de branding, motivația fiind una foarte simplă. Atunci când...

CITEȘTE MAI MULT
Branding Clinica Stomatologica

Lecția #5 Branding Clinică Stomatologică: 7 pași pentru realizarea unui plan de branding de succes

Deși pare simplu de gândit o asemenea strategie pentru branding clinică stomatologică, aceasta necesită atenție la foarte multe detalii pentru a-și dovedi eficiența. Dar, pentru a nu omite multe dintre aceste detalii, munca poate fi foarte bine organizată, iar prin respectarea următorilor pași te vei asigura că mesajul transmis are conținutul și forma adecvată.   1. Pune pacientul pe primul plan Atunci când îți stabilești...

CITEȘTE MAI MULT
Branding Clinica Stomatologica

Lecția #4 Branding Clinică Stomatologică: Cele 3 întrebări esențiale pentru un branding reușit

  În capitolele anterioare am detaliat câțiva pași esențiali și detalii despre structura unui plan de branding reușit, iar în continuare ne vom focusa pe câteva întrebări esențiale care ne ajută în construirea unei strategii eficiente.   Așa cum am menționat, este foarte important să se stabilească încă de la început cadrul general și mesajul care urmează să fie transmis către audiență....

CITEȘTE MAI MULT
Branding Clinica Stomatologica

Lecția #3 Branding clinică stomatologică: Cele mai comune 2 greșeli făcute în campaniile de branding

  Numeroase studii au arătat că informația pe care o transmiți potențialilor pacienți trebuie sa fie utilă pentru ca aceștia să o observe.   Iar pentru a reuși să creezi o informație utilă pentru aceștia trebuie să iei în considerare piramida nevoilor a lui Abraham Maslow. Plecând de la această informație trebuie să identifici una dintre nevoile prezentate pe care o poți satisface prin ceea ce oferă clinica ta.  ...

CITEȘTE MAI MULT
Branding Clinica Stomatologica

Lecția #2 Strategii de marketing: Clinica ta poate eșua fără branding sau branding ineficient

  Putem observa că există foarte multe strategii de marketing care nu au efectul așteptat, de multe ori afectând grav parcursul clinicii. Pentru a efectua o analiză concretă asupra motivelor care au generat eșecul unor strategii de marketing, trebuie sa privim atent la profilul pacientului, la ceea ce gândește acesta, la ceea ce își dorește.   Există numeroase studii care pot fi folosite în stabilirea unor strategii de...

CITEȘTE MAI MULT
Branding Clinica Stomatologica

Lecția #1 Branding clinică stomatologică – sau cum să te faci văzut, auzit și înțeles

  Foarte multe clinici stomatologice investesc un buget enorm în marketing. Pentru cei care privesc din exterior sau pentru cei cu cabinete la început de drum, acest demers poate fi ușor exagerat, însă pentru cei care au investit deja în imaginea clinicii pe termen lung, iar rezultatele au începu să apară, branding-ul este un demers motivat.   Dar, un aspect extrem de important în ceea ce privește promovarea este...

CITEȘTE MAI MULT
Branding Clinica Stomatologica