Articole
Lecția #7 Email clinică stomatologică: Subiectul e-mail-ului: Deschidere sau ștergere?
Până acum ne-am focusat pe munca de început în ceea ce privește E-mail Marketing. Am înțeles care sunt elementele, ce putem face pentru a compune o listă calitativă, iar în continuare trebuie să vedem care sunt pașii pentru ca acest canal să devină funcțional. Dacă lista a fost realizată urmând regulile, următorul pas este atenția deosebită pe care trebuie să o acordăm subiectului. După cum...
Lecția #6 Email clinică stomatologică: Cum aduci abonați noi pentru platforma de e-mail marketing?
Pentru că într-un capitol anterior am vorbit în linii generale despre cum se realizează o listă sau cum poți aduce abonați noi pe parcurs, astăzi vom intra puțin în detaliu. Înainte de orice sfat, metodă sau exemplu, este necesar să conștientizăm că partea de e-mail marketing are o importanță deosebită în afacerea ta, fiind o metodă eficientă de a converti pe termen lung cu bani puțini. Listele...
Lecția #5 Email clinică stomatologică: 8 idei creative pentru e-mail-uri atrăgătoare pentru pacienți
Indiferent că ne referim la conținutul pe care îl furnizezi bazei de date deja existente sau îl promovezi pentru a aduce persoane noi în lista ta, felul în care îl realizezi este foarte important. Principalul atribut la care trebuie să fii atent este să ai grijă să fii specific, să vizezi o singură problemă și tot conținutul să fie focusat pe ea: trebuie să oferi 10 pași pentru rezolvarea unei probleme,...
Cum se obtin Abonamentele Stomatologice Corporate
Orice cabinet sau clinică stomatologică trebuie să dețină abonamente stomatologice corporate din cel puțin 3 motive importante: Motivul nr. 1: Îți asigură o stabilitate financiară. Acești pacienți vin în mod regulat la control. Motivul nr. 2: Îți oferă siguranță în fața competitorilor. Când clinici noi se deschid în apropiere de tine, acești pacienți vor continua să vină tot la tine, deoarece au...
Lecția #4 Email clinică stomatologică: 5 reguli pentru un conținut calitativ în e-mail marketing
În materialul anterior am discutat în linii generale despre cum trebuie să fie conținutul pe care îl furnizezi audienței pentru a avea impact. În completarea acelui material, astăzi îți vom prezenta 5 reguli generale pe care trebuie să le respecte conținutul pentru a avea impactul dorit. 1. Conținutul furnizat trebuie să rezolve o problemă Nu contează cât de atent ești la formulări, cum expui problema...
Lecția #3 Email clinica stomatologică: Cum convertești lead-urile în pacienți?
Cum să creezi conținut care să îți convertească lead-urile în pacienți? În materialul anterior am stabilit ce este o bază de date, un magnet de lead-uri și cum să îți organizezi această bază de date pentru a fi ușor de lucrat cu ea. Acest material trece în etapa urmatoare când se presupune că ți-ai format deja baza de date, listele și începi să transmiți conținut către aceștia....
Lecția #2 Email clinică stomatologică: Atrage lead-uri de calitate cu Email Marketing
Având în vedere că în cursul anterior am definit principalele elemente care țin de acest canal numit Email Marketing (email clinică stomatologică), putem trece mai departe, intrând în detaliu pe anumite sectoare. Cunoscând foarte bine ceea ce presupune fiecare element ce compune E-mail Marketing-ul, reușim să îl facem un instrument funcțional și mai ales eficient. Așa cum am spus în...
Lecția #1 Email clinica stomatologica: Ce este email marketing și cum te poate ajuta?
Ce este E-mail Marketing și cum te poate ajuta? Înainte de orice informație legată de conținutul unui email clinică stomatologică, este important pentru orice dentist să cunoască câteva informații esențiale despre această metodă de a comunica cu potențialii pacienți și de a realiza o legătură pe termen lung cu aceștia. Ce este E-mail Marketing? E-mail Marketing reprezintă un canal de comunicare prin intermediul unei...
Lecția #22: 5 greșeli pe care să le eviți în procesul de construire branding clinică stomatologică
În materialele anterioare ne-am focusat pe regulile pe care trebuie să le respecte conținutul pentru a avea efectele așteptate, însă, acest articol abordează materialele din alta perspectivă, aceea a greșelilor de evitat în acest proces. Așadar, iată cele mai frecvente greseli întâlnite care au afectat în mod negativ procesul de construire a imaginii unei clinici. 1. Prea multă informație,...
Lecția #21 Branding clinică stomatolgică: 3 tipuri de vizibilitate și utilitatea fiecăruia
Există mai multe metode de clasificare a felului în care conținutul este afișat, unele dintre ele fiind foarte importante pentru ca un conținut să fie eficient. În continuare ne vom focusa pe clasificarea și înțelegerea fiecărei părți a conținutului media în funcție de următoarele 3 grupe. #1 Vizibilitatea plătită a conținutului Conținutul plătit include rețele de anunțuri, anunțuri...
Lecția #20 Branding clinică stomatologică: 10 întrebări utile legate de identitatea ta
După respectarea regulilor, dar și a sfaturilor utile pentru realizarea unor materiale care să te ajute în formarea unei imagini puternice a brandului tău, există metode eficiente de verificare a conținutului. În acest sens, iată cele 10 întrebări prin intermediul cărora poți identifica dacă există greșeli, te asiguri dacă ai păstrat direcția stabilită și dacă mesajul dorit de tine ajunge în forma exactă...
Lecția #19 Cum să îți construiești o identitate cu renume pentru branding clinică stomatologică?
Atunci când începi să lucrezi la brandul clinicii sau cabinetului tău, scopul tău final ar trebui să fie construirea unei imagini care va vorbi de la sine. Toate materialele, toate acțiunile trebuie să fie îndreptate în aceeași direcție și trebuie să respecte un anumit traseu pentru a reuși acest lucru. Începe cu o poveste personală. Atunci când esti la începutul unei interacțiuni cu o...
Lecția #18 Branding clinică stomatologică: 8 tipuri de titluri atrăgătoare pentru conținuturile tale
Titlurile sunt extrem de importante deoarece reprezintă prima ta oportunitate de a capta atenția publicului țintă. Datorită acestei importanțe sporite, titlurile au fost permanent în atenția cercetătorilor, de aici apărând câteva metode eficiente de realizare a unor titluri care sunt atrăgătoare. Urmând aceste metode vei putea, de-a lungul timpului să-ți formezi abilitatea de a realiza natural titluri...
Lecția #17 Branding clinică stomatologică: 5 caracteristici ale conținutului pentru a atrage atenția
Un conținut care atrage atenția este acela care reușește să determine audiența să deschidă materialele furnizate, să citească și să distribuie mai departe. Chiar dacă unele persoane dau click și deschid unele materiale, cercetările arată că mulți dintre aceștia nu citesc conținutul, petrecând mai puțin de 3 minute pentru scanarea acestuia. Din această ultimă categorie, mai bine de jumătate nu vor mai deschide alte...
Lecția #16: 7 întrebări pe care să le pui pentru a analiza planul de branding clinică stomatologică
Pentru a verifica relevanța conținutului realizat, a tehnicilor folosite și pentru a te asigura că livrarea respectă toate cele 3 elemente ale contextului potrivit, încearcă să îți pui aceste întrebări care au acest scop. 1# Care este rezultatul final pe care vreau să îl ating prin intermediul conținutului de marketing realizat de mine? Această întrebare îți permite să alegi direcția corectă atunci...