smile@marketdent.ro +40 766 320 209

Articole

Lecția #13 O reclamă bună vs. o reclamă rea

Consumatorii au o relație complicată cu campaniile publicitare. Aceasta a devenit o problemă atât pentru site-urile web care depind de veniturile publicitare, cât și pentru clinicile care depind de reclame pentru a aduce pacienți și trafic. Pe de altă parte, cercetările arată că, consumatorii nu urăsc publicitatea în sine - doresc doar să fie mai bună. În plus, reclamele de succes nu numai că, câștigă pacienți noi,...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing local

Lecția #12 Structurarea Contului AdWords pentru succes

  În lecția anterioară au fost prezentate tipurile de potrivire a cuvintelor cheie și importanța acestora în funcție de fiecare. În continuare, materialul prezentat azi abordează subiectul structurării unui cont de succes AdWords.   Pe măsură ce construiți campania AdWords, rețineți că există o psihologie implicată cu oamenii care caută online. Procesul de căutare începe cu o nevoie, dorință sau căutare de...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing local

Lecția #11 Tipuri de potrivire a cuvintelor cheie

  Tipurile de potrivire a cuvintelor cheie ajută la controlul căutărilor pe Google care pot declanșa anunțul. Așadar, puteți utiliza o potrivire largă pentru a afișa anunțul vostru unui public larg sau puteți utiliza potrivirea exactă pentru a afișa anumitor grupuri de pacienți. Luați în considerare începerea cu o potrivire largă. Puteți adăuga apoi cuvinte cheie de potrivire negativă pentru a exclude căutările pe Google care...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing local

Recuperarea din criza COVID-19

  Criza COVID-19 este un eveniment fără precedent din istoria stomatologiei. A sosit fără avertisment și multe clinici s-au trezit brusc închise fără nicio pregătire sau înțelegere a impactului său. În momentul scrierii acestui articol, majoritatea clinicilor sunt încă închise, dar mai multe state indică faptul că se vor redeschide în următoarele săptămâni.   La fel cum nu a existat timp pentru...

CITEȘTE MAI MULT
Coronavirus Stomatologie

Lecția #10 Cercetarea avansată de cuvinte cheie

  Cercetarea avansată de cuvinte cheie (cum să vă spionați concurenții pentru a găsi cele mai bune cuvinte cheie)   În acest capitol, vom prezenta instrumentele pe care le puteți utiliza pentru a găsi cuvinte cheie suplimentare pentru campania voastră, fie pentru a vă asigura că nu ați ratat niciunul în brainstorm-ul inițial, fie pentru că vă aflați într-o situație în care campania voastră merge bine și...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing local

Lecția #9 Cum să găsești cele mai bune cuvinte cheie pentru a începe

  Pentru SEO, este necesar să faceți o cercetare completă a cuvintelor cheie și să prezentați o listă de sute sau mii de variante de cuvinte cheie pentru o clinică stomatologică, dar nu este ceea ce vă recomandăm și în cazul unei campanii locale cu plată pe clic (PPC).   Gândiți-vă la perspectiva voastră ideală și întrebați-vă: „Ce ar cauta un pacient ideal în Google pentru a găsi o clinica stomatologica...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing local

Lecția #8 De ce trebuie să urmăriți toate conversiile de pe paginile de vânzare

  În capitolele anterioare ți-au fost prezentate detalii importante despre paginile de vânzare, structura acestora, definiția USP-ului și cele șase elemente ale acestuia.   În continuarea articolelor trecute, în prezentul material îți va fi prezentat motivul pentru care trebuie să urmăriți conversiile de pe paginile de vânzare și ce reprezintă o conversie.   Ce este o conversie?   Una dintre cele...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing local

Lecția #7 Ce este un USP și care sunt elementele esențiale

  Ce este USP?   Reprezintă propunerea unică de vânzare, este „lucrul” care te face unic pe piață -  este ceea ce pot primi pacienții de la voi, pe care nu le mai pot găsi nicăieri. Puteti de asemenea sa  o numiți „propunerea de valoare”.   Având un USP clar vă oferă un răspuns puternic pentru aceste întrebări:   În ce mod ești diferit de concurenții tăi? De ce să vin la...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing local

Lecția #6 Cum se creează pagini de vânzare care transformă curiozitatea în $

  “Construiește-ți bine pagina de vânzare, structurând-o astfel încât să prezinte ce este mai bun din ceea ce ai de oferit.”   Acum că ați înțeles ce este o pagină de vanzare și de ce aveți nevoie de ea, să ne uităm la cum arată o pagină de vânzare bună.   Care este cea mai eficientă metodă de a atrage un potențial pacient interesat de serviciile clinicii voastre?   De exemplu,...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing local

Lecția #5 Scopul paginii de vânzare locale

  În materialul anterior a fost definit termenul “pagină de vânzare” și a fost explicat modul în care această pagină funcționează. În completarea materialului anterior, astăzi îți va fi prezentat scopul unei pagini de vânzare locale.   Scopul paginii de vânzare constă în a oferi cel mai mare beneficiu (beneficii) în ceea ce privește motivul pentru care ar trebui să vă...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing local

Lecția #4 Cea mai importanta piesă – Pagina de vânzare

  Ce sunt paginile de vânzare și cum funcționează?   O pagină de vânzare este o pagină de pe site-ul vostru, care este concepută pentru a converti vizitatorii în pacienți. Este diferită de celelalte pagini de pe site, deoarece respectă urmatoarele criterii:   are un formular care vă permite să captați informațiile unui vizitator în schimbul unei oferte dorite; unicul scop al paginii de vânzare este de a...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing local

Lecția #3 Cea mai mare inovatie: Google AdWords pentru promovarea clinicilor stomatologice

  Google este una dintre cele mai influente și de succes companii ale epocii informaționale. Dar știați că aproximativ 90% din veniturile Google provin din serviciile sale de publicitate?   Acest program se numește Google AdWords, iar specialitatea sa este marketingul cu plata pe clic (PPC).   Există câteva motive pentru care AdWords se evidențiază de alte servicii de marketing online, dar puterea sa principală este întinderea...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing local

Lecția #2 Optimizarea motoarelor de căutare (SEO) vs. Pay Per Click (PPC)

  Atunci când luați decizii cu privire la modul de investiție a timpului și a bugetului de marketing online, există câteva distincții importante de luat în considerare, inclusiv diferența dintre anunțurile PPC (pay-per-click) și clasamentele SEO (optimizarea motoarelor de căutare).   SEO este o strategie utilă pentru a ajunge la noi pacienți online, dar anunțurile plătite pe Google sunt mai eficiente.   Deci, cum pot...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing local

Lecția #1 De ce formele tradiționale de marketing sunt mai puțin eficiente?

  În epoca noastră digitală, metodele tradiționale de marketing, sunt acum în cea mai mare parte irelevante. În prezentul curs vă voi oferi un exemplu dintr-o carte citită recent intitulată: “Ultimate Guide To Local Business Marketing “ și o explicație clara în ceea ce privește marketingul digital vs marketingul tradițional.   Exemplul din carte prezinta povestea unui avocat consacrat care se bucură de o...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing local

Pacienții, echipa și clinica- La ce să vă gândiți în timp ce vă pregătiți să redeschideți cabinetul?

  Odată cu impactul pandemiei COVID-19 în țara noastră, ultimele două luni au adus o stare de neliniște asupra tuturor în ceea ce privește trecerea la o viață “normală”. Este posibil în ceea ce privește clinica ta, la fel ca în cazul multor altele să fi fost închisă în ultimele săptămâni, ceea ce înseamnă noi obstacole în abordarea afacerii tale.   Redeschiderea clinicii...

CITEȘTE MAI MULT
Coronavirus Stomatologie