smile@marketdent.ro +40 766 320 209

Articole

Cum sa atragi si sa mentii pacienti cu ajutorul Abonamentelor Stomatologice

E timpul sa imbunatatesti fluxul de pacienti! Abonamentele Stomatologice sunt ideale pentru ca aduc o crestere previzibila a cabinetului tau si o siguranta ca pacientii se reintorc, chiar si in perioade dificile.   Iata doar cateva subiecte pe care le vom dezbate la webinar: 1. Cine sunt pacientii ideali pentru abonamente stomatologice Sunt doar 3 categorii de pacienti care isi doresc un abonament stomatologic   2. Cand si cum sa prezinti...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing clinica stomatologica

Ghidul care te ajută să îmbunătățești experiența pacienților la cabinetul stomatologic

Pacienți noi   Nu există altă modalitate prin care să crești dacă nu așezi cât mai mulți pacienți pe scaunul stomatologic, nu-i așa? Evident, implementarea marketingului strategic este soluția pentru a atrage pacienți, dar, cum îi păstrezi?   Responsabilitatea este, în mare parte, a echipei de medici și asistente a clinicii tale. Dar, ne-ar plăcea să ajutăm!   De-a lungul experienței noastre, am adunat o serie de...

CITEȘTE MAI MULT
Pacienti Clinica Stomatologica

Află cele 10 secrete ale unei broșuri convingătoare pentru cabinetul tău dentar!

Ce-ți vine în minte prima dată atunci când te gândești la noi variante de a atrage pacienți? Campanii plătite pe Facebook, content marketing sau SEO sunt doar câteva din strategiile de promovare cele mai comune. Chiar dacă cu toții deținem un smartphone și avem acces la tehnologii avansate, broșurile sunt încă o variantă  accesibilă și funcțională prin care îți poți promova cabinetul stomatologic.  ...

CITEȘTE MAI MULT
Promovare clinica stomatologica

Ce trebuie să ofere cabinetul tău dentar pentru a atrage mai mulți pacienți

Exprimarea recunoștinței și a empatiei, aprecierea eforturilor echipei tale, grija față de pacienți, toate acestea sunt elemente importante pe care trebuie să le ofere cabinetul tău dentar pentru a atrage mai mulți pacienți.   Poate te întrebi de ce trebuie să prioritizezi toate acțiunile prin care oferi. Pentru că îți transformă cabinetul stomatologic în ceva ce pacienții sunt mândri să împărtășească cu...

CITEȘTE MAI MULT
Pacienti Clinica Stomatologica

Cele 5 lucruri despre social media marketing pe care orice medic stomatolog trebuie să le cunoască

  Deși poate că nu ești în totalitate convins cum te poate ajuta social media, ești, cel mai probabil, genul de persoană care are încredere în instinct. Admirăm asta.   Știm că petreci mult timp practicându-ți meseria, dar, te-ai gândit vreodată la ceea ce vinzi oamenilor de fapt?   Vinzi confort, sănătate, înfățișare, încredere în sine, iar platformele de social media sunt practic,...

CITEȘTE MAI MULT
Social Media Clinica Stomatologica

7 lucruri de care are nevoie site-ul cabinetului tău stomatologic în 2021

Știai că pagina “Acasă” (homepage) a site-ului este la fel de importantă ca promovarea cabinetului tău stomatologic?   Este adevarat. Numai aruncând o scurtă privire peste site-ul tău, potențialii pacienți trag rapid concluzii despre calitatea serviciilor tale. O perioadă bună de timp, atât medicii stomatologi cât și medicii ortodonți s-au bazat pe recomandările primite de la alte persoane pentru a crește...

CITEȘTE MAI MULT
Website Clinica Stomatologica

Cum să crești încrederea pacienților în cabinetul tău stomatologic cu ajutorul influenței sociale

Efectul de turmă face parte din natura umană   Nu-i așa că îți amintești de emisiunea televizată „Camera ascunsă”? Ei bine, pe lângă faptul că era într-adevăr amuzantă, ne ajuta să descoperim lucruri fascinante despre comportamentul uman - ce ne captează atenția și de ce reacționăm într-un anumit fel.   Unul dintre cele mai faimoase episoade implica un grup de actori care mergeau cu liftul, însă...

CITEȘTE MAI MULT
Pacienti Clinica Stomatologica

Vrei mai mulți pacienți pentru cabinetul tău de stomatologie pediatrică? Evită cele 7 greșeli!

  Deții un cabinet de stomatologie pedriatică cu un decor primitor, parcă desprins dintr-un basm. Ești pregătit cu povești și joculețe, astfel încât micuții sunt mereu cu zâmbetul pe buze. Te mândrești, de asemenea, cu tratamente stomatologice fără durere și stăpânești arta calmării chiar și celui mai neastâmparat prichindel.   Chiar dacă ești un medic pedodont cu experiență sau te afli abia la...

CITEȘTE MAI MULT
Pacienti Clinica Stomatologica

Cum să eviți cei 7 pași greșiți în marketingul pentru medicii pedodonți

“În primul rând, nu răni!”   Pentru mulți, va fi surprinzător că aceste cuvinte familiare nu apar în Jurământul lui Hippocrate. Părintele medicinei moderne a înaintat o idee similară într-una din scrierile sale, care sună cam așa:   „Declară trecutul, diagnostică prezentul și prezice viitorul. Iar în ceea ce privesc afecțiunile, fă un obicei din două lucruri: să ajuți, sau cel...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing clinica stomatologica

Ghidul dentiștilor pentru promovarea plătită pe social media

Crește-ți vizibilitatea online cu ajutorul reclamelor plătite!   Social Media crește și se dezvoltă continuu   Facebook, Instagram, Pinterest, precum și alte canale de social media importante au devenit astăzi platforme cu drepturi depline în promovarea reclamelor plătite, ce folosesc tool-uri de marketing puternice.   Este timpul să-ți extinzi orizonturile și să creezi mai multă vizibilitate cabinetului sau clinicii tale cu...

CITEȘTE MAI MULT
Social Media Clinica Stomatologica

Cum să creezi content marketing de calitate

Crește notorietatea cabinetului tău stomatologic în mediul online!   Ce este content marketingul?   Content marketing-ul este o modalitate prin care companiile informează și educă publicul țintă, crescându-și astfel notorietatea. Practic, conținutul de calitate reușește să stabilescă o punte între cabinetul tău stomatologic și publicul țintă. Un punct esențial al content marketing-ului eficient este promovarea.  ...

CITEȘTE MAI MULT
Social Media Clinica Stomatologica

Lecția #22 Cum să realizezi un email clinică stomatologică care să creeze o relație de angajament

  “Engagement” este termenul folosit extrem de des în literatura de specialitate pentru a descrie legătura ce urmăresc toți oamenii de marketing să o realizeze cu audiența lor.     Pentru a înțelege mai bine descrierea acestui termen trebuie să analizăm faptul că la baza lui stă intenția de a determina audiența să treacă la acțiune, și anume să apeleze la serviciul promovat. Așadar, termenul...

CITEȘTE MAI MULT
Email Clinica Stomatologica

Lecția #21 Cum influențează momentul trimiterii rata deschiderii unui email clinică stomatologică

  O întrebare pe care și-o pun foarte mulți dintre cei care pornesc în utilizarea acestui canal de comunicare este legată de momentul  potrivit pentru trimiterea e-mail-urilor.   Totul depinde de audiență Ce trebuie să aflați este că nu există un moment standard referitor la acest aspect, ci faptul că depinde de fiecare audiență în parte. Dacă potențialii tăi pacienți au un loc de muncă foarte solicitant, cu...

CITEȘTE MAI MULT
Email Clinica Stomatologica

Lecția #20 Email clinică stomatologică: Primul rând dintr-un e-mail poate face diferența

  Un aspect esențial pe care trebuie să îl cunoașteți este că anumite browsere nu afișează în inbox subiectul e-mail-ului, ci primul rând din conținutul acestuia.   Deci, pentru a determina rata de deschidere și a convinge audiența să parcurgă conținutul trimis, este extrem de important să acordați o mare atenție formulării primului rând din e-mail.   Puteți considera primul rând ca fiind un mini...

CITEȘTE MAI MULT
Email Clinica Stomatologica

Lecția #19 Email clinică stomatologică: Cum găsești un conținut interesant pentru publicul tău?

  1. Începe cu subiectul   Așa cum am spus și în cursurile trecute, felul în care alegi tema, dar și metoda prin care o expui în cadrul subiectului este esențial pentru ca acesta să reușească să determine audiența să treacă mai departe la analizarea conținutului.   Subiectele la care reacționează audiența variază de multe ori, de aceea este dificil să prezici ce funcționează și ce nu.   Mulți oameni...

CITEȘTE MAI MULT
Email Clinica Stomatologica