smile@marketdent.ro +40 766 320 209

Articole

Lecția #18 Email clinică stomatologică 6 formule simple de realizare a unui subiect interesant

  În cazurile în care ești inspirat poți găsi multe forme pentru a compune un subiect interesant plecând de la ideile pe care ți le-am dat în articolul trecut. Însă, pentru momentele în care ești în pană de idei, nu trebuie să te îngrijorezi pentru că ți-am pregătit câteva formule standard pe care poți să le aplici pentru a ieși subiecte extraordinare.   Fiind deja testate de alții, tot...

CITEȘTE MAI MULT
Email Clinica Stomatologica

Lecția #17: 5 curiozități pe care să le adaugi în subiectul unui email clinică stomatologică

  Importanța subiectului este un aspect intens dezbătut în cursurile de E-mail Marketing, iar într-un curs anterior și noi am dezbătut acest subiect și am văzut că este esențial ca subiectul să fie interesant pentru că el este cel care determină rata de deschidere a e-mail-urilor.   Într-adevar, pe lângă subiect contează foarte mult și numele expeditorului și reputația acestuia, dar importanța subiectului nu...

CITEȘTE MAI MULT
Email Clinica Stomatologica

Lecția #16 Email clinică stomatologică: Sunt sau nu bune Pop-up-urile pentru abonare?

  Unul dintre cele mai convenționale sectoare în ceea ce privește formularele de abonare este reprezentat de pop-up-uri.   Ce sunt pop-up-urile? Acestea reprezintă formulare care apar atunci când navighezi pe un site și te oprești pentru a analiza dacă rămâi sau părăsești pagina respectivă. Popup-urile sunt folosite de foarte mulți ani pe site-uri și sunt în mod tradițional asociate cu etapa importantă a...

CITEȘTE MAI MULT
Email Clinica Stomatologica

Lecția #15 Funcționează adăugarea fără permisiune în lista de email marketing clinică stomatologică?

  Am discutat și în trecut de faptul că începutul procesului de E-mail Marketing este reprezentat de constituirea unei liste.   Cu doar câteva mii de contacte, uneori doar cu câteva sute, acest canal de comunicare poate deveni unul foarte profitabil. Dar, pentru mulți interesați de această metodă de comunicare, strângerea listei de contacte reprezintă o adevărată barieră pentru că nu își imaginează cum pot...

CITEȘTE MAI MULT
Email Clinica Stomatologica

Lecția #14 Email clinică stomatologică: 4 pași pentru un e-mail care să convingă

  General sau Specific?   Mulți dintre cei care încep să realizeze conținut își imaginează audiența ca fiind o persoană foarte inteligentă, de aceea au o temere în a demara acest proces.   Aceștia cred că audiența este formată din persoane foarte diferite între ele și că este aproape imposibil să realizezi conținut care să vizeze măcar o parte dintre aceștia.   Aici intervine greșeala multor oameni de...

CITEȘTE MAI MULT
Email Clinica Stomatologica

Lecția #13 Email clinică stomatologică: 10 reguli obligatorii în e-mail marketing

  E-mail Marketing  reprezintă un  canal eficient de îmbunătățire a afacerii tale, reprezentând o soluție care are efecte pe termen mediu si lung.   Cu o listă mare, ai posibilitatea să te conectezi costant cu mii de pacienți interesați de serviciile tale prin intermediul a câteva click-uri. De aceea, E-mail Marketing reprezintă o oportunitate excelentă pe care alte canale de comunicare nu o oferă.   Ceea ce...

CITEȘTE MAI MULT
Email Clinica Stomatologica

Lecția #12 Email clinică stomatologică: 6 locuri de unde poți aduce abonați noi

  O listă de email nu reprezintă nimic dacă nu are trafic. Aducerea de abonați noi trebuie să fie o preocupare permanentă pentru tine dacă vrei ca rezultatele muncii tale să fie satisfăcătoare.   Traficul reprezintă modul prin care utilizatorii descoperă conținutul tău și se pot abona pentru a primi și alte informații. Ca să îi poți transforma din vizitatori în abonați trebuie să muncești conștiincios pe termen lung....

CITEȘTE MAI MULT
Email Clinica Stomatologica

Lecția #11 Email clinică stomatologică: Cum să urmărești statisticile despre e-mail-urile tale

  Succesul în E-mail Marketing Nimeni nu are succes instant în E-mail Marketing. Este un proces care poate dura luni până devine unul cu rezultate bune sau chiar ani pentru unele extraordinare. Ce te poate ajuta însă să îți urmărești evoluția și să faci permanent modificări pentru a ajunge mai rapid la rezultatul așteptat este să testezi permanent și să urmărești rezultatele prin intermediul statisticilor.  ...

CITEȘTE MAI MULT
Email Clinica Stomatologica

Lecția #10: Întrebări de adresat pentru a testa funcționalitatea unui email clinică stomatologică

  Dacă ai respectat regulile generale pentru realizarea subiectului și a unui email clinică stomatologică. conținutul trebuie să fie unul util și să își îndeplinească scopul, acela de a converti foarte bine.   Totuși, pentru a te asigura că materialele sunt unele calitative, ți-am pregătit câteva instrumente secundare prin care poți verifica funcționalitatea lor.   Întrebarea de bază Ca să poți pleca...

CITEȘTE MAI MULT
Email Clinica Stomatologica

Lecția #9 Email clinică stomatologică: 5 Secrete de aranjare a conținutului pentru a fi atrăgător

  Până acum am analizat și am oferit sfaturi despre ce trebuie să conțină materialele furnizate prin intermediul canalului de E-mail Marketing, cum formulăm mesajele sau cum strângem audiența.   Un lucru care nu trebuie neglijat, fiind un factor extrem de important în creșterea ratei de conversie este reprezentat de felul în care aranjăm conținutul. Design-ul, alinierea și ordonarea sunt lucruri esențiale pentru...

CITEȘTE MAI MULT
Email Clinica Stomatologica

Lecția #8 Email clinică stomatologică: Cum să implementezi subiectul e-mail-ului în conținut.

  Despre importanța subiectului și cum să îl faci să fie interesant pentru a fi deschis de către audiență am discutat în cursul anterior.   Urmând logic pașii de implementare a acestui canal, astăzi vom vedem cum facem trecerea de la subiectul interesant la un conținut la fel de interesant.   Pentru a reuși să păstrezi interesul noi îți oferim două metode:   1. Realizează un email de tipul...

CITEȘTE MAI MULT
Email Clinica Stomatologica

Lecția #7 Email clinică stomatologică: Subiectul e-mail-ului: Deschidere sau ștergere?

  Până acum ne-am focusat pe munca de început în ceea ce privește E-mail Marketing. Am înțeles care sunt elementele, ce putem face pentru a compune o listă calitativă, iar în continuare trebuie să vedem care sunt pașii pentru ca acest canal să devină funcțional.   Dacă lista a fost realizată urmând regulile, următorul pas este atenția deosebită pe care trebuie să o acordăm subiectului.   După cum...

CITEȘTE MAI MULT
Email Clinica Stomatologica

Lecția #6 Email clinică stomatologică: Cum aduci abonați noi pentru platforma de e-mail marketing?

  Pentru că într-un capitol anterior am vorbit în linii generale despre cum se realizează o listă sau cum poți aduce abonați noi pe parcurs, astăzi vom intra puțin în detaliu.   Înainte de orice sfat, metodă sau exemplu, este necesar să conștientizăm că partea de e-mail marketing are o importanță deosebită în afacerea ta, fiind o metodă eficientă de a converti pe termen lung cu bani puțini.   Listele...

CITEȘTE MAI MULT
Email Clinica Stomatologica

Lecția #5 Email clinică stomatologică: 8 idei creative pentru e-mail-uri atrăgătoare pentru pacienți

  Indiferent că ne referim la conținutul pe care îl furnizezi bazei de date deja existente sau îl promovezi pentru a aduce persoane noi în lista ta, felul în care îl realizezi este foarte important.   Principalul atribut la care trebuie să fii atent este să ai grijă să fii specific, să vizezi o singură problemă și tot conținutul să fie focusat pe ea: trebuie să oferi 10 pași pentru rezolvarea unei probleme,...

CITEȘTE MAI MULT
Email Clinica Stomatologica

Cum se obtin Abonamentele Stomatologice Corporate

Orice cabinet sau clinică stomatologică trebuie să dețină abonamente stomatologice corporate din cel puțin 3 motive importante:   Motivul nr. 1: Îți asigură o stabilitate financiară. Acești pacienți vin în mod regulat la control.   Motivul nr. 2: Îți oferă siguranță în fața competitorilor. Când clinici noi se deschid în apropiere de tine, acești pacienți vor continua să vină tot la tine, deoarece au...

CITEȘTE MAI MULT
Promovare clinica stomatologica