smile@marketdent.ro +40 766 320 209

Articole

Cum să transformi mai mulţi apelanţi în noi pacienți ai clinicii tale stomatologice?

  Ce să spun la telefon? Ce să nu spun?   Cum să transformi mai mulţi apelanţi în noi pacienți ai clinicii tale stomatologice?   Învaţă cum să te descurci cu cel mai obişnuite probleme pe care le poți întâmpina în conversaţiile cu cei care sună la tine în clinică, probleme legate de costuri, programare şi alte obstacole ce pot sta în calea începerii tratamentului stomatologic de care au...

CITEȘTE MAI MULT
Pacienti Clinica Stomatologica

Stomatologie în vreme de Coronavirus

  Contextul pandemiei actuale a schimbat multe coordonate în plan mondial, dar ne-a făcut pe fiecare în parte să ne amintim care sunt lucrurile cu adevărat importante în viaţă.   Medicina dentară a avut întotdeauna valenţe de corectitudine, igienă, precizie, dar şi o aură de atitudine glaciară şi anostă, completată de fobia de stomatolog a generaţiilor anterioare.   Acum când tratamentele stomatologice...

CITEȘTE MAI MULT
Coronavirus Stomatologie

Recomandări legale pentru cabinetele stomatologice de la 15 mai - pe înţelesul tuturor

  Am studiat legea pentru tine şi am comprimat informaţiile într-un articol care te va ghida în respectarea recomandărilor legale în perioada curentă.   Reorganizarea clinicii   Reorganizarea activității medicale și administrative; După fiecare pacient să se asigure dezinfecția, aerisirea și pregătirea cabinetului pentru următorul pacient; Anunțarea pacienților să nu vină însoțiți, cu anumite excepții...

CITEȘTE MAI MULT
Coronavirus Stomatologie

5 Moduri de a sta conectat cu pacienţii în timpul pandemiei

  Criza generată de COVID-19 a produs schimbări mari și bruște în rutina operațională a clinicilor stomatologice.   Atât până acum când metodele de comunicare personală au fost limitate, ca şi de acum încolo, în perioada aceasta marcată de schimbări, este important ca medicii stomatologi să comunice pacienţilor măsurile luate, să le inspire încredere şi să îi facă să înţeleagă că...

CITEȘTE MAI MULT
Coronavirus Stomatologie

3 Elemente-cheie ale organizării cabinetului tău stomatologic în STAREA DE ALERTA

  Starea de urgenţă s-a încheiat, iar în prezenta stare de alertă instituită oficial, clinicile şi cabinetele stomatologice s-au redeschis şi pentru alte probleme decât urgenţele. În situaţia curentă, mecanismul de funcţionare a clinicii tale trebuie să fie unul de precizia unui ceas elveţian.   Există 3 elemente-cheie ale bunei gestionări a activităţii clinicii stomatologice:   Prioritizarea corectă şi...

CITEȘTE MAI MULT
Coronavirus Stomatologie

Măsuri de prevenire a răspândirii COVID-19 în clinicile stomatologice în PERIOADA DE ALERTĂ

  Măsuri de prevenire a răspândirii COVID-19 în clinicile stomatologice în PERIOADA DE ALERTĂ   Accesul în clinică se face doar cu programare telefonică/online prealabilă;   Programarea pacienților cu risc crescut (peste 65 de ani sau care suferă de o patologie cronică) se va face pentru începutul programului de lucru;   Programarea pacienților care necesită proceduri generatoare de aerosoli va fi...

CITEȘTE MAI MULT
Coronavirus Stomatologie

Lecția #20 Facebook Ads & Facebook pentru clinicile stomatologice

  Închide ochii pentru o secundă și gândește-te la ultima dată când te-ai reconectat cu un vechi prieten sau coleg folosind Facebook. Poate a fost cineva cu care ați fost la liceu sau la facultate, cu cineva cu care lucrați/ ați lucrat sau cu un prieten de la grădiniță.   Ați folosit vreodată Facebook pentru a trimite un mesaj cuiva pentru că nu aveați numărul de telefon sau adresa de e-mail a acestuia? Facebook a devenit...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing local

Lecția #19 Tehnici SEO locale (măsurarea succesului, diagnosticarea problemelor, tactici SEO)

  Înainte de a discuta despre tehnicile cu privire la modul de a face SEO local, trebuie să înțelegeți peisajul rezultatelor căutării Google.   În primul rand, vom vorbi despre structura site-ului web. Apoi, voi prezenta detalii despre ce reprezintă rezultatele reale SEO și alte câteva concepte înainte de a discuta despre cum se face SEO pentru a obtine trafic organic către site-ul vostru web.   Toată lumea se...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing local

Lecția #18 Șase întrebări de pus înainte de a angaja o agenție PPC

  Ar putea fi o decizie inteligentă să angajezi ajutor extern din partea unei agenții PPC pentru a-ți gestiona și optimiza campaniile Google AdWords ale clinicii tale stomatologice!   Dar, înainte de a vă semna pe linia punctată, asigurați-vă că puneți următoarele șase întrebări importante fiecărei firme PPC pe care le-ați intervievat pentru job.    Ceea ce este mai important decât prețul este perioada de timp...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing local

Rămâi conectat cu pacienții în timpul pandemiei Coronavirus și realizează un plan de marketing

  Frustrările și temerile tale sunt normale în această perioadă. Pacienții tăi se simt la fel în acest moment. Însă, vă puteți pune la treabă chiar înainte de redeschidere, concentrându-vă pe cea mai bună strategie de marketing.   Începeți prin a vă concentra pe marketingul clinicii voastre. Vă puteți salva clinica cu o strategie de comunicare atentă. Continuați să citiți pentru a afla cum...

CITEȘTE MAI MULT
Coronavirus Stomatologie

Cât de dispuși sunt pacienții să meargă la dentist în această perioadă?

  Situația internațională prin care trece omenirea a adus mai întâi reducerea, iar apoi suspendarea activității stomatologice și în final, închiderea cabinetelor și ale clinicilor. Decizia a venit neașteptat, deși clinicile și cabinetele puteau susține activitatea având echipamentele necesare. Pe mulți dintre pacienți i-a “prins” cu lucrări nefinalizate sau programări anulate, dar întrebarea este...

CITEȘTE MAI MULT
Coronavirus Stomatologie

Lecția #17 Remarketing – strategia pe care orice clinică stomatologică ar trebui să o folosească

  Remarketingul, cunoscut și sub denumirea de retargeting, este unul dintre cele mai bune ROI-uri pe care le veți obține de la orice tip de publicitate sau marketing. De fapt, nu vă puteți gândi la o campanie de marketing online pentru care nu ați dori să folosiți și remarketingul.   Chiar și cu o pagină de vânzare bună, de obicei 80% sau mai mulți dintre cei care au accesat pagina de vânzare nu se vor transforma în...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing local

Lecția #16 Optimizarea anunțurilor pentru dispozitive mobile – viitorul clinicilor stomatologice

  Acum este imposibil să ieșiți în aer liber fără să vedeți oamenii cu capul îngropat în dispozitivele mobile. La magazin, la meciurile de fotbal ale copiilor voștri, la restaurante și chiar în mașini / autobuze suntem dependenți de telefoanele noastre inteligente.   Căutarea mobilă a devenit una dintre cele mai mari domenii de rentabilitate pentru Google și pentru asta va continua să crească. 1 din 4 utilizatori...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing local

Lecția #15 Urmărirea conversiilor

  Urmărirea conversiilor este un instrument gratuit care vă arată ce se întâmplă după ce un utilizator interacționează cu anunțurile voastre, fie că a completat formularul de programare, s-a înscris pentru buletinul informativ, sau a apelat la clinica voastră. Când un utilizator realizează o acțiune pe care ați definit-o ca fiind valoroasă, aceste acțiuni se numesc conversii.   Cum pot configura urmărirea...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing local

Lecția #14 Testarea separată a reclamelor

  Ce este testarea separată?   Un test (cunoscut și sub denumirea de A / B test) este o strategie de marketing în care două elemente ale unei campanii de marketing sunt testate una față de celălaltă pentru a analiza care va oferi cele mai bune rezultate.   Testarea separată poate fi aplicată la aproape tot ce vă puteți gândi: e-mailuri, pagini de vânzare, titluri de postări pe blog și, desigur, anunțuri Facebook....

CITEȘTE MAI MULT
Marketing local