Articole
Proverbe despre dinti si dentisti
Pagina de Facebook a clinicii tale trebuie sa fie intotdeauna actualizata cu cele mai noi informatii despre serviciile furnizate si despre articolele postate pe site-ul clinicii. Iti oferim cateva proverbe pe care le poti folosi in postarile pe care le distribui, pentru a te ajuta sa dai o alta culoare informatiilor furnizate. Pentru carnea lupului trebuie dinti de caine. Cainele fara dinti latra cu botul pe labe. Un peste cu...
Bancuri cu dentisti
Suntem constienti de teama pe care majoritatea persoanelor o simt cand merg la o consultatie stomatologica. Tocmai de aceea am pregatit cateva bancuri pentru a incerca sa “destindem atmosfera”. Relatia pacientului cu medicul stomatolog este foarte importanta pentru consolidarea increderii pacientului. Impartaseste aceste bancuri cu pacientii tai si vei observa cum consultatia va deveni mult mai usoara. ...
Tu stii ce reclame poti folosi pentru promovarea cabinetului tau stomatologic?
Reclama reprezinta o activitate prin care se urmareste, pe calea publicitatii, castigarea interesului public asupra anumitor servicii furnizate. De asemenea, reclama poate fi definita si prin raspandirea unor informatii cu scop de a-i crea renume sau popularitate. Daca in articolul anterior am vorbit despre flyere, in articolul de azi va vom prezenta mai multe modalitati de reclame ce au ca scop castigarea pacientilor. Modalitatea 1. –...
Cum sa atragi pacienti noi folosind Instagram
Din ce in ce mai multi medici stomatologi si-au extins prezenta, utilizand si mediul online pentru a se putea conecta cu pacientii sau a atrage noi pacienti. Astazi, insa, mai mult decat a fi prezent pe retelele sociale este necesar: sa fii activ. Diferentiaza-te Instagramul reprezinta un instrument modern de marketing ce te ajuta sa construiesti relatiile cu pacientii. Folosing Instagram iti poti convinge pacientii, spre exemplu, ca oferi...
Fidelizarea Pacientilor Prin Social Media Marketing
Rolul social media in strategia de marketing pentru dentisti Pe langa posibilitatea conectarii cu prietenii si familia, social media le ofera utilizatorilor oprtunitatea de a afla informatii noi despre ingrijirea sanatatii orale si ortodontie.Informatiile oferite te pot ajuta sa iti cresti numarul de pacienti sau sa le reamintesti pacientilor actuali ca este necesara o noua vizita la cabinetul tau stomatologic. Alege canalele potrivite Utilizat...
5 factori cheie pentru succesul online al cabinetului tau stomatologic
Internetul este un spatiu extrem de aglomerat, iar o prezenta vizibila in mediul online necesita un efort sustinut.Daca doriti sa cresteti fie numarul pacientilor, fie sa va adresati unui segment de public cu venituri ridicate, mediul online este locul perfect pentru a va atinge obiectivele. Experienta noastra in promovarea online a cabinetelor stomatologice ne-a ajutat sa sintetizam reteta unei strategii de marketing online de succes. Astfel am reusit...
Loializarea pacientilor nou-veniti
IMPORTANȚA RELAȚIEI MEDIC-PACIENT Eficienta si abilitatile unui medic stomatolog priceput nu sunt intotdeauna suficiente pentru a stabili o conexiune emotionala cu pacientul. Este nevoie de comunicare. Comunicarea verbala si non-verbala sunt elementele fundamentale ce stau la baza oricarei relatii solide, inclusiv la baza relatiei dintre medicul stomatolog si pacient. De cele mai multe ori este posibil ca pacientii sa nu fie...
Importanta flyerelor in crestera popularitatii clinicilor stomatologice
Unul dintre aspectele importante pentru medicii stomatologi care tocmai si-au deschis un cabinet il reperezinta numarul pacientilor care in perioada de inceput este foarte mic. Traim intr-o perioada competitiva in ceea ce priveste domeniul medical. De exemplu, exista foarte multe clinici stomatologice care se deschid in fiecare an, de aceea una dintre cele mai mari frici ale medicilor este teama de a ramane in anonimat. Clinicle sau...
Cum sa primesti un nou pacient in cabinetul tau pentru a obtine recomandari
Pentru a iesi in evidenta intr-un domeniu atat de competitiv, cabinetul dumneavoastra trebuie sa fie in mod constant uimitor pentru pacienti. Scripturile au puterea de a vă ridica serviciul cu pacientii de la unul obișnuit la unul extraordinar. Primirea pacientilor joacă un rol crucial în modul în care pacienții noi și actuali vă percep cabinetul stomatologic. Iată șase sfaturi pentru crearea unor script-uri de bun...
10 pasi prin care sa îti loializezi pacientii înca de la primul apel telefonic
În ciuda tuturor progreselor remarcabile ale tehnologiei comunicațiilor, telefoanele obișnuite servesc încă drept colac de salvare pentru cabinetele stomatologice. Cele mai multe relații medic-pacient începe cu un apel telefonic și modul în care se ocupă de faptul că prima interacțiune va avea probabil un efect profund asupra a ceea ce urmează ... sau nu. Acest apel al noului pacient ilustrează importanța vitală a unui...
5 Reguli de instruire a personalului pentru preluarea primului apel de la un pacient nou
Dintre toate activitățile non-clinice din biroul dvs., preluarea primului apel telefonic de la un pacient potențial poate fi cel mai bun reper in luarea unei decizii. Personalul de la receptie sau oricine altcineva care se ocupa de partea telefonica trebuie să fie gata să treacă imediat într-o conversație bine gandita, de tip "script", ce vizeaza mai multe obiective importante. Doriți ca noii pacienti să intre...
5 reguli pe care sa le urmezi la întalnirea cu un nou pacient pentru a îl pastra
În relația medic-pacient, prima întâlnire este un eveniment important. Făcut bine de dvs. și de personalul dvs., acesta va confirma decizia pacienților de a face o noua programare în cadrul cabinetului dvs. și de a va crea o impresie excelentă și durabilă ce poate aduce recomandari din partea noului pacient. Pentru a profita la maximum de această oportunitate și a lansa o relație pe termen lung,...
Cum sa castigi si sa pastrezi noii pacienti
Ultimul pas al Experientei Noului Pacient este, intr-un fel, cel mai important. Să presupunem că persoana care se ocupa de programarile telefonice a tratat cu îndemânare apelul inițial al pacientului ... întreaga echipă a ajutat la introducerea noului pacient în cabinetul stomatologic ntr-un mod cald și de încredere ... și ați excelat. Chiar și așa, noul pacient s-ar putea dovedi a nu fi deloc răbdător dacă nu...
Cum sa cresti numarul pacientilor prin construirea unei relatii puternice medic-pacient
În lumea afacerilor, multe companii se străduiesc să găsească modalități de a construi relații cu clienții sau potențialii clienți. Marketingul de construirea a relației dintre client si business, așa cum se știe, poate genera un profit substanțial pe termen lung. Astfel de legături se vor forma în mod natural între medicii dentisti și pacienții lor, insa construirea unei relații puternice si productive...
Analiza SWOT pentru cabinetul tău dentar
Când încercați să comercializați practica dentară, primul pas este întotdeauna o analiză SWOT. În cazul în care nu sunteți familiarizat cu acest termen, este pur și simplu o modalitate structurată de a determina punctele forte, punctele slabe, oportunitățile și amenințările ce țin de activitatea ta la cabinetul stomatologic. – Punctele forte – care determină practica ta dentară să iasă...