Articole
Cum se creaza o pagina de promovare pentru clinica stomatologica
Este putin stiut faptul ca anumite clinici stomatologice obtin rezultate uimitoare folosind pagini de promovare. Ceea ce vei descoperi in acest articol este cum sa creezi o pagina de proovare pentru clinica ta stomatologica. Astfel vei reusi sa atragi ai multi pacienti. Aceste tipuri de pagini le folosim foarte des pentru clinicile stomatologice care apeleaza la MarketDent. Hai sa vedem in continuare cu a facut. Titlul este unul care...
Cum se promoveaza dentistii in mediul online
Tot mai multi dentisti obtin rezultate din promovarea in mediul online prin utilizarea unei simple metode despre care vei afla in continuare. Este vorba de realizarea unei pagini de vanzare care odata promovata in mediul online genereaza pacienti noi (telefonic sau prin programare online). Iata mai exact cum am procedat in cazul clinicii Diamond Dental Clinic: Mai intai am creat un titlu care atrage atentia: "Cand ai fost ultima oara la...
5 Pasi care te ajuta in procesul loializarii pacientilor
Dezvoltarea relatiei dintre medic si pacient este esentiala atat pentru popularizarea clinicii, cat si pentru pacient. Sa analizam putin urmatorul scenariu: Un vizitator navigheaza pe site-ul unei clinici. Serviciile de care poate beneficia in cadrul ei sunt bine evidentiate, oferindu-i-se toate detaliile de care are nevoie. Echipa clinicii este specializata si calitatea ei principala este profesionalismul si...
Tu stii cum sa-ti ajuti pacientul sa scape de teama de stomatolog?
Majoritatea clientilor care au ales o coloborare cu MarketDent ne-au intrebat la inceput ce pot sa faca pentru a ajuta pacientul sa scape de teama de stomatolog. Faptul ca medicii se gandesc la o solutie pentru aceasta problema este un lucru care pe noi ne-a facut sa ne dam seama ca ei isi doresc cu adevarat ca pacientul sa se simta bine la clinica lor. Aceasta grija este esentiala pentru o buna functionare a unei clinici...
3 Motive pentru care testimonialele pacientilor ajuta la promovarea online a clinicii tale
Ne dorim ca tu sa fii mereu informat si sa ai acces numai la articole de calitate. Tocmai din acest motiv, in acest articol ne-am propus sa dezvoltam promovarea online prin testimonialele pacientilor care au urmat un tratament la clinica ta stomatologica. Desi foarte multi medici stomatologi nu inteleg importanta aparitiei pe site-ul clinicii a acestor marturii, va asiguram ca ele joaca un rol foarte important in...
5 Motive pentru care clinica ta stomatologica are nevoie de blog
Sa incepem cu un scenariu: iti place sa scrii diferite articole despre un anumit domeniu. Sa impartasesti cu alte persoane experientele pe care le traiesti, sa ajungi la un anumit numar de cititori care asteapta cu nerabdare sa afle subiectul pe care tu il detaliezi. Este un lucru minunat sa observi cum oamenii impartasesc aceleasi ganduri si pareri ca ale tale si te bucuri de fiecare data cand obtii un feedback pozitiv din partea lor. Insa, cat de...
Facebook Marketing: 3 Pasi de urmat pentru ca postarile pe Facebook sa iti aduca pacienti noi
Asa cum am explicat si in articolele precedente, Facebook Marketing tine de tot ceea ce inseamna a-ti promova clinica stomatologica pe Facebook. Cu ajutorul acestei retele de socializare, retea care este in topul celor mai utilizate de oameni, iti poti promova clinica stomatologica destul de usor si deloc costisitor. Acesta este poate cel mai mare beneficiu pe care Facebook Marketing ti-l ofera. Pe langa alte...
5 Pasi prin care Marketingul pe Facebook asigura cresterea clinicii stomatologice
Pentru a continua seria de beneficii pe care Marketingul pe Facebook le aduce promovarii clinicii tale, ne-am propus ca in acest articol sa dezvoltam planul pe care trebuie sa il ai pentru a beneficia de rezultate exceptionale. Atragerea unor pacienti noi este un proces dificil. Trebuie sa furnizezi informatiile corespunzatoare pentru a-l face pe potentialul pacient sa ia decizia de a veni la cabinetul tau stomatologic pentru un...
5 Motive pentru care Facebook este cea mai buna solutie de crestere a clinicii tale
Domeniul stomatologic este intr-o continua schimbare daca ne referim la tehnologiile aparute, experienta medicilor sau designul cabinetelor stomatologice. Schimbarea nu este in majoritatea cazurilor un lucru rau. Insa, haide sa ne raportam putin la popularitatea clinicilor. O clinica stomatologica care este pe piata de cinci ani sau mai mult are o rata de popularitate mult mai mare decat una care exista doar de trei ani pe piata....
5 idei de marketing digital pentru dentisti
Despre internet si mediul online care isi pun accentul din ce in ce mai mult in fiecare zi asupra vietii oamenilor, nu cred ca mai e cazul sa scriem. Suntem constienti ca mediul digital si-a pus amprenta foarte repede cu scopul de a-i usura viata omului pentru care cele 24 de ore nu-i mai sunt de ajuns. Orice informatie de care o persoana are nevoie, poate sa fie gasita pe internet. Acesta este avantajul cel mai mare al mediului...
Care este bugetul dentistilor pentru marketing?
In urma experientei acumulate de a lungul timpului, echipa noastra a observat ca exista doua categorii de dentisti: 1. Dentistii care sunt constienti ca fara ajutorul unei echipe de marketing nu vor cunoaste niciodata punctul maxim al clinicii lor. 2. Dentistii care desi sunt constienti de acest aspect, nu vor sa investeasca intr-un plan complex de marketing, gandidu-se ca este o pierdere de bani. ...
3 Idei de nume pentru cabinetul stomatologic
Nume cabinetului stomatologic este primul lucru care te diferentiaza de ceilalti colegi din domeniu. Tocmai de aceea trebuie sa fii foarte atent cand alegi numele clinicii tale, deoarece trebuie sa iei in consideratie ce anume doresti tu sa evidentiezi prin denumirea clinicii. Este important sa stii faptul ca numele pe care il alegi pentru cabinetul tau stomatologic reprezinta o foarte mare oportunitate de a iesi...
5 Tipuri de reclame la cabinetul stomatologic
Este bine sa constientizezi faptul ca reclamele la cabinetul stomatologic constituie 50% in procesul atragerii noilor pacienti. Jumatatea cealalta este reprezentata de recomandarea de care clinica ta are parte in momentul in care un pacient indruma pe altcineva sa vina la cabinetul tau stomatologic. In acest articol ne vom axa pe reclamele la cabinetul stomatologic. Mai precis, nu vor fi prezentate tipuri de reclama din exterior...
Criterii de urmat pentru a ajunge in topul clinicilor stomatologice
In acest articol ne-am propus sa elaboram subiectul pe care toate clinicile stomatologice il urmaresc: topul clinicilor stomatologice. Este si normal ca, in momentul in care infiintezi o clinica stomatologica sa iti doresti cu ardoare ca, in timp, sa fii numarul 1. pe piata. Nu este nimic gresit pana aici. Momentul in care majoritatea detinatorilor unei clinici gresesc incepe atunci cand au impresia ca au facut totul...
Idei de ceas pentru cabinet stomatologic
Faptul ca pacientii au fobie de cabinetele stomatologice nu mai este nimic nou. Important atat pentru bunastarea pacientului, cat si pentru consolidarea relatiei dintre medic si pacient este ca atmosfera din cabinet sa fie una prietenoasa. MarketDent vine in ajutorul tau si astfel in acest articol iti propunem cateva idei de ceas pentru cabinet stomatologic care schimba cu totul imaginea clinicii tale. Indiferent...