smile@marketdent.ro +40 766 320 209

Articole

Cât ar trebui să aloce un Dentist pentru Marketing?

  Când vine vorba de Marketing, sunt Dentiști care spun că urăsc să investească în acest domeniu.   Însă știi cine nu uraște Marketingul? Clinicile stomatologice care au ajuns în top.   Ele înțeleg importanța de a fi mereu în mintea pacienților.   Așadar, care este bugetul pe care ar trebui să îl aloci Marketingului?   Procentul recomandat este undeva între 2% și 10% din...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing clinica stomatologica

Cum să nu mai pierzi pacienți NICIODATĂ!

Poate că investești în reclamă sau poate că obții multe recomandări.    Însă clinica ta nu va prospera dacă nu reușești să păstrezi pacienții.   Degeaba generezi 100 de pacienți noi pe lună dacă 70 din aceștia nu mai revin.   De aceea trebuie să ai un model de lucru și o misiune axată pe păstrarea pacienților.   Iată care este rolul fiecăruia din echipa ta:   Rolul Doctorului Explică pacientului la...

CITEȘTE MAI MULT
Pacienti Clinica Stomatologica

Mai mulți Pacienți Gratuit în 3 pași

  Sunt 3 pași pe care trebuie să îi parcurgi după finalizarea unui tratament important pentru pacient. Cei mai mulți doctori nu îi parcurg, însă implementați, acești pași te vor ajuta să: obții mai multe recomandări, pentru că pacientul este fericit obții cel mai bun trafic din Google gratuit obții mai mulți pacienți din Facebook gratuit Iată care sunt pașii: Pasul 1: Cere feedback Discută cu pacientul, răspunde-i la...

CITEȘTE MAI MULT
Pacienti Clinica Stomatologica

Care este valoarea unui dinte?

  Încearcă acest mic exercițiu cu echipa ta: Întreabă-i ce sumă ar cere pentru dintele din față daca ar ști că nu l-ar mai putea înlocui niciodată.   Cei mai mulți nu l-ar vinde pentru nicio sumă. Așadar, valoarea unui dinte este mult mai mare decât cea din lista de prețuri afișată pe site.   Vezi tu, clinica ta stomatologică schimbă vieți. Ai oportunitatea de a schimba aspectul pacienților...

CITEȘTE MAI MULT
Pacienti Clinica Stomatologica

3 lucruri pe care Dentiștii nu le fac, deși ar trebui…

  Când vine vorba de experiența pacientului, ea poate fi îmbunătățită foarte mult prin gesturi mărunte.   Iată doar 3 lucruri pe care poți să le faci pentru a câștiga fidelitatea pacienților:   1. Apel post operație Oricărui doctor îi displace să își sune pacienții post operație. Motivația este de regulă “Nu am timp”. Însă trebuie să faci asta la fel cum și pacientului...

CITEȘTE MAI MULT
Pacienti Clinica Stomatologica

Spune asta Pacienților și vor veni cu drag la clinică

  Ce spui unui pacient care are o durere de dinti, care zice ca a avut o experiență neplacută la o altă clinică sau care pur și simplu are o zi proastă?   Știu, probabil îți spui că preferi să ai pacienți fericiți și să eviți pacienții morocănoși sau care se plâng. Însă aceștia din urmă sunt cel mai ușor de convins. Iată cum:   De fiecare dată când vorbești la telefon cu un astfel de pacient trebuie...

CITEȘTE MAI MULT
Pacienti Clinica Stomatologica

Mai mulți Pacienți noi din site-ul Clinicii cu acest “truc”

  Cei care acordă cea mai mare atentie website-ului tău sunt pacienții vechi.   Ei te știu și vor să vadă, de obicei, echipa și prețurile.   Însă, vizitatorii noi se uită superficial și părăsesc repede pagina.   Din fericire există o soluție pentru asta! Implementarea ei te va ajuta să atragi mai ușor pacienți noi.   Soluția este să introduci în meniu: "Prima vizită" sau "Pacienți noi" așa cum vezi...

CITEȘTE MAI MULT
Pacienti Clinica Stomatologica

Site Dentist: Cele mai importante 3 pagini (după Homepage)

  Pacienții trag concluzii legate de modul în care le vorbești, modul în care îi tratezi, felul în care arată cabinetul tău și DA, modul în care arată site-ul tău.   Evident, totul contează la un site: Structura, designul, conținutul, viteza de încărcare, etc. Însă aici vom discuta doar despre cele mai importante 3 pagini ale unui site pentru dentiști (dupa Homepage).   Cea mai importantă...

CITEȘTE MAI MULT
Pacienti Clinica Stomatologica

Pacientul lasă Review NEGATIV? Uite EXACT cum să îi răspunzi

  Indiferent cât de mult te străduiești să oferi o experiență plăcută pacienților tăi, vei obține și review-uri negative.   Iar asta e ok, atât timp cât obții mai multe review-uri pozitive decât cele negative.   Când obții un review negativ, nu încerca să demonstrezi că pacientul nu are dreptate. Asta doar va înrăutați situația.   În schimb, încearcă să le răspunzi...

CITEȘTE MAI MULT
Pacienti Clinica Stomatologica

Review-uri de la Pacienți - Cum să le obții

  Review-urile sunt foarte importante, știi deja asta.    Cele de pe Facebook te ajută, deoarece toți pacienții tăi sunt pe Facebook.    Însă cele de pe Google sunt fantastice, deoarece te urcă pe prima pagină.    De fiecare data când un potențial pacient va căuta pe Google un dentist, tu vei fi afișat primul, datorită review-urilor.    Așadar, dacă te ocupi de obținerea review-urilor în...

CITEȘTE MAI MULT
Pacienti Clinica Stomatologica

Aspectul Clinicii tale Stomatologice [Exercițiu + Soluție]

  Pacienții își fac o părere despre clinica ta în funcție de ceea ce văd și cum se simt când sunt la tine.    Fiecare scaun, perete, piesă de artă reprezintă imaginea brandului clinicii tale.    Mai mult decât atât, imaginea clinicii tale influențează și personalul să se comporte în concordanță.    Nu ignora niciun spațiu al clinicii tale, deoarece acesta te poate ajuta să...

CITEȘTE MAI MULT
Management Clinica Stomatologica

INFOGRAFIC: Procesul de Vânzare în Clinicile Stomatologice

În infograficul de mai jos este prezentată schema procesului de vânzare a unei clinici stomatologice:     Pentru a-ți crește clinica trebuie să urmărești și să îmbunătățești toate cele 7 aspecte reprezentate de săgețile roșii.   Vrei să te ajutam? Alege unul din pachetele de mai jos:   Planul Go Faster este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt la început de drum sau pentru cele care doresc să...

CITEȘTE MAI MULT
Marketing clinica stomatologica

Creșterea Clinicii tale Stomatologice este stopată din aceste 3 motive

  Dacă ar fi să aleg 3 motive principale pentru care creșterea unei Clinici Stomatologice este stopată, le-aș alege pe acestea:    1. Lipsa diferențierii    În acest moment pacienții efectiv nu știu la care Clinică Stomatologică să apeleze, pentru că toate sunt la fel. Aceleași servicii, aceleași promisiuni, aceleași mesaje.    2. Lipsa efectului WOW    Calitatea unei lucrări poate fi adesea...

CITEȘTE MAI MULT
Management Clinica Stomatologica

Trecerea de la Cabinet la Clinică Stomatologică

  Orice Cabinet trebuie să tindă spre a deveni o Clinică Stomatologică, din multe motive:   Pentru a servi mai mulți pacienți Satisfacție mai mare pentru proprietarul clinicii Stabilitate financiară Delegarea sarcinilor Etc.    Dar cum se face această trecere?   În primul rând, medicul trebuie să creeze o experiență foarte plăcută pentru pacient. Calitatea tratamentului este importantă însă la fel este...

CITEȘTE MAI MULT
Management Clinica Stomatologica

3 lucruri de care sa tii cont in postarile pe pagina de Facebook a clinicii tale

Asa cum bine stim cu totii, Facebook este cea mai mare retea de socializare.   Toata lumea cunoaste, toata lumea foloseste, toata lumea cauta.   Este important sa existe o pagina de Facebook a clinicii tale, deoarece prin postarile publicate, poti atrage foarte multi pacienti noi. Daca cineva a recomandat clinica ta pentru serviciile stomatologice excelente, fii sigur ca persoana respectiva va cauta site-ul si apoi pagina de Facebook.   Fata de...

CITEȘTE MAI MULT
Promovare clinica stomatologica