Articole
Întrebarea “Cum ați aflat de noi?” - PARTEA A 2-A
În articolul anterior ți-am spus că cei mai importanți pacienți sunt cei care recomandă și cei care sunt recomandați. Tot în acel articol ți-am spus cum ar trebui să tratezi pacientul recomandat. Acum îți voi spune cum să procedezi cu pacienții care te recomandă. În primul rând, cu acordul lor în documentul GDPR, ar trebui să obții adresa lor fizică. Apoi, lunar ar trebui...
Intrebarea: “Cum ați aflat de noi?”
Sunt 2 tipuri de Pacienți Foarte Importanți: cei care recomandă și cei care sunt recomandați. Aceștia sunt cei mai valoroși pacienți pe care îi ai. Când ai un pacient nou, este bine să afli cum a auzit de tine. Dacă a venit la recomandarea unui pacient, vrei să afli cine este acela ca să îi spui cât de mult îți place acel pacient și ce persoană minunată este. ...
Ce spui când Pacientul întreabă de PREȚ la telefon?
Este bine sau nu să dăm prețul la telefon? Poate că este puțin riscant deoarece îl poți pierde fără să înțeleagă calitatea serviciilor tale. Însă furnizarea prețului este necesar pentru a-l ajuta să se pregătească financiar. Cu toate acestea, nu ar trebui niciodată să îi spui un preț fix, ci o variație de prețuri. De exemplu, la întrebarea “Cât costă un...
De ce pacienții nu te recomandă? 5 Motive
Pacienții noi, veniți din recomandări, sunt cei mai buni. Ei își țin promisiunea, se prezintă la timp, au încredere și plătesc servicii premium. De aceea este esențial să obții cât mai multe recomandări de la pacienții actuali. În articolele trecute am vorbit despre cum poți să obții mai mulți pacienți din recomandări. Însa, în acest articol aș vrea să expun câteva...
“Ne vedem peste 6 luni la consultație!” Sigur că da…
După finalizarea unui tratament, dentistul aproape întotdeauna spune pacientului: “Ne vedem peste 6 luni la consultație!” Însă de cele mai multe ori pacientul nu revine. Dă-mi voie să lămurim lucrurile din start: Nu este datoria pacientului să revină la consultație peste 6 luni, este datoria ta să îl chemi! S-ar putea să nu fii de acord și să spui că este dantura lui și că trebuie să...
De ce ezită pacienții să vină la consultație?
Cea mai bună modalitate de a ține pacienții activi este să vină la consultație. Cu toate acestea, mulți dintre ei nu se reîntorc regulat la dentist. Iată aici câteva motive: Motivul # 1: Ei cred că dantura lor este sănătoasă Oamenii duc o viață mai sănătoasă în zilele noastre, țin diete, mănâncă sănătos, merg la sală, etc. Ei cred că sunt suficient de bine educați și nu înțeleg...
De ce Dentiștii nu se laudă?
După mai multe discuții cu pacienții am ajuns la concluzia că dentiștii nu se laudă. Aici nu mă refer la acele studii de caz înainte și după. Mă refer la momentele în care tratează pacientul. Dentistul transmite pacientului fraze de genul: “Sunt 95% șanse să țină dintele” “Plomba asta nu are exact culoarea dintelui, dar este cât de cât apropiată” Etc. ...
Care este cea mai importantă investiție pentru un Dentist?
Care este cea mai bună investiție pentru un dentist? Probabil crezi că pentru a afla asta trebuie să măsori: Trebuie să calculezi cât te costă să obții un pacient nou Câti fani ai obținut la pagina de facebook în urma promovării Ce rezultate a adus reclama la radio etc. Totul se măsoară și astfel afli care este cel mai bun ROI pentru tine, corect? Greșit! Ceea ce măsori contează, însă ceea ce...
Marketingul pentru Dentiști este format din doar 2 elemente.
Dacă vrei să îți faci clinica mai cunoscută, dacă vrei să îți crești numărul de pacienți, cu alte cuvinte dacă vrei să faci Marketing, ai nevoie doar de 2 lucruri: 1. Creație 2. Expunere Dă-mi voie să îți demonstrez: Vrei să promovezi o ofertă în mediul online? Atunci ai nevoie de Creație pentru text/ abordare și ai nevoie de reclamă pentru Expunere. Vrei să creezi un...
[Plan de Acțiune] Cum să promovezi un tratament dentar
Nu știi cum să promovezi tratament dentar? Dă-mi voie să te ajut. Uite ce voi face pentru tine Gratuit: 1. Analizez site-ul clinicii și tratamentul pe care dorești să îl promovezi 2. Creez și îți trimit un Plan de Acțiune personalizat pentru clinica ta Îți voi arăta: Cu ce să începi De ce ai nevoie Pe ce să te focusezi etc. Nu îți rămâne decât să implementezi și rezultatele...
[Partea a 2-a] Dă-le un motiv Pacienților noi să vină la Clinica ta Stomatologică
În articolul anterior ți-am arătat cum să creezi o ofertă care chiar atrage pacienți noi. Acum îți voi mai spune încă un secret care va face ca oferta ta să fie de 10 ori mai eficientă. De fapt aici greșesc cele mai multe clinici stomatologice când fac oferte. Apoi le promovează pe Facebook și spun că Facebook nu funcționează. Apoi le promovează pe Google și iar spun că Google...
Dă-le un motiv Pacienților noi să vină la Clinica ta Stomatologică
De cele mai multe ori pacienții merg la dentist atunci când au o problemă urgentă. Însă piața cea mai mare este cea a pacienților care sunt conștienți că au o problemă, dar nu e atât de urgentă. În consecință pot amâna vizita la dentist. Acum hai să ne gândim logic cum pot fi atrași: Varianta 1: Am putea să le spunem că suntem cei mai buni și că îi putem...
Site-ul pentru Dentiști REINVENTAT
Totul în jurul nostru evoluează! Telefoanele sunt mai bune, mașinile mai performante, tehnologia dentară poate realiza un dinte în 60 de minute, etc. De aceea, este normal ca și site-urile pentru dentiști să evolueze. Împreună cu echipa mea de programatori și designeri am regândit fiecare detaliu al unui site pentru dentiști. Iată câteva exemple: SEO Titan - Scopul...
Cel mai bun impact la vizitele din Google pe site-ul Clinicii tale Stomatologice
Imaginează-ți că poți afișa un mesaj pe site-ul tău în funcție de ceea ce caută potențialul pacient în Google. De exemplu, dacă a căutat în Google "Implant dentar" și a ajuns pe site-ul tău, un mesaj ca cel de mai jos i se va afișa la câteva secunde: Această acțiune, precum și multe altele se pot realiza prin Marketing Automatizat. AFLĂ MAI MULTE Vrei să te...
Marketing Automatizat pentru Clinicile Stomatologice
Marketingul automatizat este o unealtă nouă care permite clinicii tale să comunice cu pacientul atunci când este interesat, fără nicio implicare din partea personalului. Să vedem câteva exemple: Pacientul vizitează pagina de tratament implant la 12 noaptea. Sistemul îl identifică și îi trimite un e-mail oferindu-i mai multe info despre implant. Pacientul vizitează de mai multe ori pagina de implant...