Articole
Dă-le un motiv Pacienților noi să vină la Clinica ta Stomatologică
De cele mai multe ori pacienții merg la dentist atunci când au o problemă urgentă. Însă piața cea mai mare este cea a pacienților care sunt conștienți că au o problemă, dar nu e atât de urgentă. În consecință pot amâna vizita la dentist. Acum hai să ne gândim logic cum pot fi atrași: Varianta 1: Am putea să le spunem că suntem cei mai buni și că îi putem...
Site-ul pentru Dentiști REINVENTAT
Totul în jurul nostru evoluează! Telefoanele sunt mai bune, mașinile mai performante, tehnologia dentară poate realiza un dinte în 60 de minute, etc. De aceea, este normal ca și site-urile pentru dentiști să evolueze. Împreună cu echipa mea de programatori și designeri am regândit fiecare detaliu al unui site pentru dentiști. Iată câteva exemple: SEO Titan - Scopul...
Cel mai bun impact la vizitele din Google pe site-ul Clinicii tale Stomatologice
Imaginează-ți că poți afișa un mesaj pe site-ul tău în funcție de ceea ce caută potențialul pacient în Google. De exemplu, dacă a căutat în Google "Implant dentar" și a ajuns pe site-ul tău, un mesaj ca cel de mai jos i se va afișa la câteva secunde: Această acțiune, precum și multe altele se pot realiza prin Marketing Automatizat. AFLĂ MAI MULTE Vrei să te...
Marketing Automatizat pentru Clinicile Stomatologice
Marketingul automatizat este o unealtă nouă care permite clinicii tale să comunice cu pacientul atunci când este interesat, fără nicio implicare din partea personalului. Să vedem câteva exemple: Pacientul vizitează pagina de tratament implant la 12 noaptea. Sistemul îl identifică și îi trimite un e-mail oferindu-i mai multe info despre implant. Pacientul vizitează de mai multe ori pagina de implant...
Cât ar trebui să aloce un Dentist pentru Marketing?
Când vine vorba de Marketing, sunt Dentiști care spun că urăsc să investească în acest domeniu. Însă știi cine nu uraște Marketingul? Clinicile stomatologice care au ajuns în top. Ele înțeleg importanța de a fi mereu în mintea pacienților. Așadar, care este bugetul pe care ar trebui să îl aloci Marketingului? Procentul recomandat este undeva între 2% și 10% din...
Cum să nu mai pierzi pacienți NICIODATĂ!
Poate că investești în reclamă sau poate că obții multe recomandări. Însă clinica ta nu va prospera dacă nu reușești să păstrezi pacienții. Degeaba generezi 100 de pacienți noi pe lună dacă 70 din aceștia nu mai revin. De aceea trebuie să ai un model de lucru și o misiune axată pe păstrarea pacienților. Iată care este rolul fiecăruia din echipa ta: Rolul Doctorului Explică pacientului la...
Mai mulți Pacienți Gratuit în 3 pași
Sunt 3 pași pe care trebuie să îi parcurgi după finalizarea unui tratament important pentru pacient. Cei mai mulți doctori nu îi parcurg, însă implementați, acești pași te vor ajuta să: obții mai multe recomandări, pentru că pacientul este fericit obții cel mai bun trafic din Google gratuit obții mai mulți pacienți din Facebook gratuit Iată care sunt pașii: Pasul 1: Cere feedback Discută cu pacientul, răspunde-i la...
Care este valoarea unui dinte?
Încearcă acest mic exercițiu cu echipa ta: Întreabă-i ce sumă ar cere pentru dintele din față daca ar ști că nu l-ar mai putea înlocui niciodată. Cei mai mulți nu l-ar vinde pentru nicio sumă. Așadar, valoarea unui dinte este mult mai mare decât cea din lista de prețuri afișată pe site. Vezi tu, clinica ta stomatologică schimbă vieți. Ai oportunitatea de a schimba aspectul pacienților...
3 lucruri pe care Dentiștii nu le fac, deși ar trebui…
Când vine vorba de experiența pacientului, ea poate fi îmbunătățită foarte mult prin gesturi mărunte. Iată doar 3 lucruri pe care poți să le faci pentru a câștiga fidelitatea pacienților: 1. Apel post operație Oricărui doctor îi displace să își sune pacienții post operație. Motivația este de regulă “Nu am timp”. Însă trebuie să faci asta la fel cum și pacientului...
Spune asta Pacienților și vor veni cu drag la clinică
Ce spui unui pacient care are o durere de dinti, care zice ca a avut o experiență neplacută la o altă clinică sau care pur și simplu are o zi proastă? Știu, probabil îți spui că preferi să ai pacienți fericiți și să eviți pacienții morocănoși sau care se plâng. Însă aceștia din urmă sunt cel mai ușor de convins. Iată cum: De fiecare dată când vorbești la telefon cu un astfel de pacient trebuie...
Mai mulți Pacienți noi din site-ul Clinicii cu acest “truc”
Cei care acordă cea mai mare atentie website-ului tău sunt pacienții vechi. Ei te știu și vor să vadă, de obicei, echipa și prețurile. Însă, vizitatorii noi se uită superficial și părăsesc repede pagina. Din fericire există o soluție pentru asta! Implementarea ei te va ajuta să atragi mai ușor pacienți noi. Soluția este să introduci în meniu: "Prima vizită" sau "Pacienți noi" așa cum vezi...
Site Dentist: Cele mai importante 3 pagini (după Homepage)
Pacienții trag concluzii legate de modul în care le vorbești, modul în care îi tratezi, felul în care arată cabinetul tău și DA, modul în care arată site-ul tău. Evident, totul contează la un site: Structura, designul, conținutul, viteza de încărcare, etc. Însă aici vom discuta doar despre cele mai importante 3 pagini ale unui site pentru dentiști (dupa Homepage). Cea mai importantă...
Pacientul lasă Review NEGATIV? Uite EXACT cum să îi răspunzi
Indiferent cât de mult te străduiești să oferi o experiență plăcută pacienților tăi, vei obține și review-uri negative. Iar asta e ok, atât timp cât obții mai multe review-uri pozitive decât cele negative. Când obții un review negativ, nu încerca să demonstrezi că pacientul nu are dreptate. Asta doar va înrăutați situația. În schimb, încearcă să le răspunzi...
Review-uri de la Pacienți - Cum să le obții
Review-urile sunt foarte importante, știi deja asta. Cele de pe Facebook te ajută, deoarece toți pacienții tăi sunt pe Facebook. Însă cele de pe Google sunt fantastice, deoarece te urcă pe prima pagină. De fiecare data când un potențial pacient va căuta pe Google un dentist, tu vei fi afișat primul, datorită review-urilor. Așadar, dacă te ocupi de obținerea review-urilor în...
Aspectul Clinicii tale Stomatologice [Exercițiu + Soluție]
Pacienții își fac o părere despre clinica ta în funcție de ceea ce văd și cum se simt când sunt la tine. Fiecare scaun, perete, piesă de artă reprezintă imaginea brandului clinicii tale. Mai mult decât atât, imaginea clinicii tale influențează și personalul să se comporte în concordanță. Nu ignora niciun spațiu al clinicii tale, deoarece acesta te poate ajuta să...