Articole
A fost odată cea mai mare Clinică Stomatologică din Ploiești
Totul a început de pe băncile facultății (acum 15 ani), când o colegă mi-a spus: “Du-te la clinica… (nu o să menționez numele). Sunt scumpi, dar sunt foarte buni.” Așa că am mers la recomandarea ei. Când am intrat în sala de așteptare m-am așezat pe o canapea din piele maro, foarte confortabilă. Pe masă aveam câteva reviste interesante, iar pe perete era montat un televizor. ...
Dentiștii și Expediția la Polul Sud
De curând am citit o poveste în care probabil te vei regăsi. În octombrie 1911 erau 2 echipe care se întreceau să ajungă la Polul Sud (singurul loc de pe pamant care nu fusese încă cucerit de om). Prima echipă era condusă de britanicul Robert Falcon Scott. A doua echipă era condusă de norvegianul Roald Amundsen. Prima echipă era mult mai dotată. Era formată din 65 de oameni, avea...
Diferența dintre Marketingul și Reclama unei Clinici Stomatologice
Cei mai mulți cred că Marketingul și Reclama sunt același lucru. Nu este deloc așa! O să îți explic imediat diferențele, însă mai întâi ține cont de următorul aspect important: Dacă Marketingul nu funcționează, Reclama nu are nicio șansă! Să începem cu niște definiții de bază: Reclama presupune folosirea unei platforme (Radio, TV, Internet) pentru transmiterea unui...
Este bine să copiezi Oferta altei Clinici Stomatologice?
Asta poate o bănuiești, însă nimeni nu ți-o spune: De fiecare dată când promovezi o ofertă, există câteva clinici care analizează sau discută oferta ta. Uneori își spun: “Îmi place oferta lor, hai să facem și noi una asemănătoare. Sigur le merge bine cu ea, dacă o promovează atât de mult.” Întrebarea este: Dacă o clinică copiază oferta altei clinici,...
Întrebarea “Cum ați aflat de noi?” - PARTEA A 2-A
În articolul anterior ți-am spus că cei mai importanți pacienți sunt cei care recomandă și cei care sunt recomandați. Tot în acel articol ți-am spus cum ar trebui să tratezi pacientul recomandat. Acum îți voi spune cum să procedezi cu pacienții care te recomandă. În primul rând, cu acordul lor în documentul GDPR, ar trebui să obții adresa lor fizică. Apoi, lunar ar trebui...
Intrebarea: “Cum ați aflat de noi?”
Sunt 2 tipuri de Pacienți Foarte Importanți: cei care recomandă și cei care sunt recomandați. Aceștia sunt cei mai valoroși pacienți pe care îi ai. Când ai un pacient nou, este bine să afli cum a auzit de tine. Dacă a venit la recomandarea unui pacient, vrei să afli cine este acela ca să îi spui cât de mult îți place acel pacient și ce persoană minunată este. ...
Ce spui când Pacientul întreabă de PREȚ la telefon?
Este bine sau nu să dăm prețul la telefon? Poate că este puțin riscant deoarece îl poți pierde fără să înțeleagă calitatea serviciilor tale. Însă furnizarea prețului este necesar pentru a-l ajuta să se pregătească financiar. Cu toate acestea, nu ar trebui niciodată să îi spui un preț fix, ci o variație de prețuri. De exemplu, la întrebarea “Cât costă un...
De ce pacienții nu te recomandă? 5 Motive
Pacienții noi, veniți din recomandări, sunt cei mai buni. Ei își țin promisiunea, se prezintă la timp, au încredere și plătesc servicii premium. De aceea este esențial să obții cât mai multe recomandări de la pacienții actuali. În articolele trecute am vorbit despre cum poți să obții mai mulți pacienți din recomandări. Însa, în acest articol aș vrea să expun câteva...
“Ne vedem peste 6 luni la consultație!” Sigur că da…
După finalizarea unui tratament, dentistul aproape întotdeauna spune pacientului: “Ne vedem peste 6 luni la consultație!” Însă de cele mai multe ori pacientul nu revine. Dă-mi voie să lămurim lucrurile din start: Nu este datoria pacientului să revină la consultație peste 6 luni, este datoria ta să îl chemi! S-ar putea să nu fii de acord și să spui că este dantura lui și că trebuie să...
De ce ezită pacienții să vină la consultație?
Cea mai bună modalitate de a ține pacienții activi este să vină la consultație. Cu toate acestea, mulți dintre ei nu se reîntorc regulat la dentist. Iată aici câteva motive: Motivul # 1: Ei cred că dantura lor este sănătoasă Oamenii duc o viață mai sănătoasă în zilele noastre, țin diete, mănâncă sănătos, merg la sală, etc. Ei cred că sunt suficient de bine educați și nu înțeleg...
De ce Dentiștii nu se laudă?
După mai multe discuții cu pacienții am ajuns la concluzia că dentiștii nu se laudă. Aici nu mă refer la acele studii de caz înainte și după. Mă refer la momentele în care tratează pacientul. Dentistul transmite pacientului fraze de genul: “Sunt 95% șanse să țină dintele” “Plomba asta nu are exact culoarea dintelui, dar este cât de cât apropiată” Etc. ...
Care este cea mai importantă investiție pentru un Dentist?
Care este cea mai bună investiție pentru un dentist? Probabil crezi că pentru a afla asta trebuie să măsori: Trebuie să calculezi cât te costă să obții un pacient nou Câti fani ai obținut la pagina de facebook în urma promovării Ce rezultate a adus reclama la radio etc. Totul se măsoară și astfel afli care este cel mai bun ROI pentru tine, corect? Greșit! Ceea ce măsori contează, însă ceea ce...
Marketingul pentru Dentiști este format din doar 2 elemente.
Dacă vrei să îți faci clinica mai cunoscută, dacă vrei să îți crești numărul de pacienți, cu alte cuvinte dacă vrei să faci Marketing, ai nevoie doar de 2 lucruri: 1. Creație 2. Expunere Dă-mi voie să îți demonstrez: Vrei să promovezi o ofertă în mediul online? Atunci ai nevoie de Creație pentru text/ abordare și ai nevoie de reclamă pentru Expunere. Vrei să creezi un...
[Plan de Acțiune] Cum să promovezi un tratament dentar
Nu știi cum să promovezi tratament dentar? Dă-mi voie să te ajut. Uite ce voi face pentru tine Gratuit: 1. Analizez site-ul clinicii și tratamentul pe care dorești să îl promovezi 2. Creez și îți trimit un Plan de Acțiune personalizat pentru clinica ta Îți voi arăta: Cu ce să începi De ce ai nevoie Pe ce să te focusezi etc. Nu îți rămâne decât să implementezi și rezultatele...
[Partea a 2-a] Dă-le un motiv Pacienților noi să vină la Clinica ta Stomatologică
În articolul anterior ți-am arătat cum să creezi o ofertă care chiar atrage pacienți noi. Acum îți voi mai spune încă un secret care va face ca oferta ta să fie de 10 ori mai eficientă. De fapt aici greșesc cele mai multe clinici stomatologice când fac oferte. Apoi le promovează pe Facebook și spun că Facebook nu funcționează. Apoi le promovează pe Google și iar spun că Google...