Articole
Recunoaște: Cabinetul tău Stomatologic e o afacere!
Cei mai mulți dentiști nu consideră că profesia lor este o afacere. Da, ei se informează, caută soluți pentru a crește numărul de pacienți, se îngrijorează atunci când lucrurile nu merg bine. La fel ca orice antreprenor. Însă, când vine vorba de a pune în practică anumite informații de business, ei spun că nu o să meargă în cazul lor. Așa că primul pas este să recunoști faptul...
Mesaje de Marketing care chiar atrag Pacienții
În e-mail-ul anterior ți-am spus că scopul unei reclame este să vândă click-ul. Acum îți voi arăta cum să creezi acele mesaje de marketing care trezesc curiozitatea, determinându-i pe pacienți să dea click. Aceste mesaje nu le vei găsi la marea majoritate a cabinetelor și clinicilor stomatologice deoarece nu cunosc strategia pe care ți-o voi expune în continuare. Aplicarea sfaturilor de mai...
Scopul reclamei pentru Dentiști este să … (află răspunsul)
Prin reclamă plătești pentru vizibilitate și atenție. Vrei ca potențialii pacienți să afle de tratamentele tale și să vină la clinică. De aceea, s-ar putea să cazi în capcana de a crede că scopul reclamei este de a vinde tratamentele. Nimic mai greșit. Scopul reclamei este de a vinde click-ul! Cu alte cuvinte, scopul reclamei este de a fi suficient de provocatoare și de interesantă...
7 greșeli făcute de Clinicile Stomatologice în promovare
Vrei să te ajutăm? Alege acum unul din planurile de mai jos: <solicita> Planul Go Faster este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt la început de drum sau pentru cele care doresc să atragă rapid un număr cât mai mare de pacienți. Planul Be Stronger este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt într-un mediu foarte competitiv, iar acum își doresc să se...
Dentistul și Preotul
Imaginează-ți cum ar fi ca pacienții să vină la tine și să accepte planul de tratament fără să mai ceară o a doua opinie. Să nu pună la îndoială nimic din ceea ce îi spui și să îți arate un respect ieșit din comun. Aceasta nu este o fantezie, este o realitate care se întâmpla acum 30 de ani. Oamenii nu ieșeau din cuvântul dentistului așa cum ascultau cu sfințenie de preot. ...
Cele 4 tipuri de pacienți pentru clinica ta stomatologică
Sunt doar 4 tipuri de pacienți care ajung în clinica ta stomatologică: 1. Pacienți vechi Aceștia sunt ușor de obținut dacă le-ai oferit în trecut servicii bune. Când se hotărăsc din nou să meargă la dentist, tu vei fi prima și probabil singura opțiune la care se gândesc. 2. Pacienți din recomandări Aceștia vin cu multă încredere datorită...
Clinica ta stomatologică în Google Maps
Majoritatea pacienților care caută o clinică stomatologică în Google, ajung pe Google Maps. Acolo ei pot găsi informații precum: date contact, poze, review-uri, etc. Google Maps este afișat în topul rezultatelor la aproape orice căutare locală. Și este un motiv important pentru care Google face asta: A observat că este foarte util pentru utilizatori. Cu toate acestea el afișeaza doar 3 rezultate și...
Cele 8 tipuri de postări pentru Clinica ta Stomatologică
După ce am analizat sute de pagini de Facebook ale clinicilor stomatologice, am descoperit că sunt doar 8 tipuri de postări. De la sfaturi care cuprind articole, info utile, citate, etc. până la postări de tip tranzacțional unde găsim oferte, prelansări, etc. Vezi lista completă mai jos: Însă întrebarea este: Care din aceste tipuri de postari sunt potrivite pentru clinica ta și în ce procente?...
Secretul clinicilor stomatologice care atrag pacienți din Social Media
Sunt puțini Dentiști care au înțeles cum funcționează cu adevărat Facebook. Uite unde greșesc ei cel mai mult: Fiecare postare este văzută ca o sursă de trafic (deci o oportunitate de a atrage pacienți noi). În realitate, acea postare face doar 10% din a convinge un pacient să vină la tine. Un pacient nu ia decizia de a veni la clinica ta doar pentru că a vazut postarea ta! NU! El vrea să te...
5 exemple de postări greșite Dentiști
Modul în care comunici pe pagina de facebook este foarte important. Trebuie să știi cine sunt pacienții tăi, ce vrei să transmiți și ce rezultate urmărești. În acest sens, lucrăm la un e-book cu cele mai bune postări făcute de dentiști. Între timp, hai să ne uităm peste 5 exemple de postări greșite ale dentiștilor: 1. Postare prea generalistă “Află totul despre dantura ta!”...
Promovarea implantului dentar nu a dat rezultate? Uite de ce!
În ultimele 12 luni MarketDent a realizat sute de campanii și pagini de vânzare pentru zeci de clinici și cabinete stomatologice. Ceea ce am observat în această perioadă este că unele tratamente dau rezultate foarte bune (sute de cereri de la pacienți noi în fiecare lună), iar altele dau rezultate mai slabe. Desigur, localitatea în care se află clinica precum și imaginea (frecvența promovării)...
Uber-ul și Dentiștii
În acest articol vom învăța împreună o lecție de la Uber (serviciul de ridesharing). Cum era (și este în continuare) descris serviciul de taxi? Mașina neîngrijită; Taximetrist nepoliticos; Taximetristul merge pe drumuri ocolitoare (ca să te coste mai mult); Taximetristul păcălește clienții (le ia mai mult, fără casă de marcat). Toate acestea trebuie să le suporte clientul de cele mai multe...
Cum arată o pagină ideală de tratament stomatologic
Investești bani în promovare, însă nu reușești să atragi pacienți noi? Iată câteva motive pentru care se întâmplă asta: Pagina nu are o structură convingătoare; Mult text, paragrafe lungi, pagină fără poze; Textul este plictisitor; Nu există un îndemn la acțiune. Ce se întâmplă când trimiți trafic către astfel de pagini? Nimic! Doar cheltui timp și bani. ...
4 tipuri de Comentarii Negative primite de la Pacienți
Sunt 4 tipuri de Comentarii Negative pe care ți le pot lăsa Pacienții. Acestea sunt legate de: Costuri Tratament Serviciu Reavoință Este ușor să răspunzi la comentariile pozitive, însă felul în care răspunzi la cele negative scot în relief adevărata imagine a clinicii tale. În continuare vei afla cum să răspunzi la cele mai frecvente 4 tipuri de comentarii negative. ...
Când recomandă pacienții clinica ta stomatologică
Pentru a primi mai multe recomandări, trebuie mai întâi să înțelegi când recomandă pacienții clinica ta stomatologică. Sunt 4 situații: 1. Când vor să ajute pe cineva. Aici poți să oferi pacientului cartea ta de vizită sau broșura clinicii. Acestea împreuna cu o relație bună cu pacientul vor genera noi recomandări. 2. Când vor să pară inteligenți (pentru faptul...