Articole
Uber-ul și Dentiștii
În acest articol vom învăța împreună o lecție de la Uber (serviciul de ridesharing). Cum era (și este în continuare) descris serviciul de taxi? Mașina neîngrijită; Taximetrist nepoliticos; Taximetristul merge pe drumuri ocolitoare (ca să te coste mai mult); Taximetristul păcălește clienții (le ia mai mult, fără casă de marcat). Toate acestea trebuie să le suporte clientul de cele mai multe...
Cum arată o pagină ideală de tratament stomatologic
Investești bani în promovare, însă nu reușești să atragi pacienți noi? Iată câteva motive pentru care se întâmplă asta: Pagina nu are o structură convingătoare; Mult text, paragrafe lungi, pagină fără poze; Textul este plictisitor; Nu există un îndemn la acțiune. Ce se întâmplă când trimiți trafic către astfel de pagini? Nimic! Doar cheltui timp și bani. ...
4 tipuri de Comentarii Negative primite de la Pacienți
Sunt 4 tipuri de Comentarii Negative pe care ți le pot lăsa Pacienții. Acestea sunt legate de: Costuri Tratament Serviciu Reavoință Este ușor să răspunzi la comentariile pozitive, însă felul în care răspunzi la cele negative scot în relief adevărata imagine a clinicii tale. În continuare vei afla cum să răspunzi la cele mai frecvente 4 tipuri de comentarii negative. ...
Când recomandă pacienții clinica ta stomatologică
Pentru a primi mai multe recomandări, trebuie mai întâi să înțelegi când recomandă pacienții clinica ta stomatologică. Sunt 4 situații: 1. Când vor să ajute pe cineva. Aici poți să oferi pacientului cartea ta de vizită sau broșura clinicii. Acestea împreuna cu o relație bună cu pacientul vor genera noi recomandări. 2. Când vor să pară inteligenți (pentru faptul...
Living room, nu Sală de așteptare
Cu siguranță ai mai auzit de expresia “Prima impresie contează”. Oamenii își fac o impresie despre tine din primele secunde. Același lucru este valabil și pentru Clinica ta Stomatologică. Și unde își fac pacienții prima impresie? Ai ghicit! În Sala de așteptare. Aici, cât timp așteaptă, ei stau pe gânduri. Oare cum o să fie? O să mă doară? Iar, dacă spațiul...
Stomatologia ca afacere
Am văzut dentiști care caută informații despre afaceri, însă nu vor să admită că sunt într-o afacere. Ei consideră că Stomatologia nu este o afacere. Iar asta este o mare greseală. Astfel, deși găsesc multe idei, nu le implementează deoarece ei cred că Stomatologia este diferită. O altă greșeală este că ei își îndreaptă atenția în altă parte. Ei iau banii făcuti în...
Urgent Vs. Important într-o Clinică Stomatologică
În fiecare zi de muncă te așteaptă la clinică lucruri urgente de făcut. De exemplu, dacă apare un pacient cu o durere de dinți, el trebuie tratat urgent. Însă lucrurile urgente nu sunt neapărat și cele importante. Iar, clinica ta nu poate crește atunci când te ocupi doar de urgențe. De fapt, singurul mod în care îți poți crește clinica este atunci când delegi urgențele și te...
Pericolul la care este supusă o clinică stomatologică
Sunt unii dentiști care spun că sunt mulțumiți cu situația lor actuală. Ei nu urmăresc cele mai noi trenduri în marketing, nu se interesează de ultimele tehnologii, etc. Pur și simplu merg în virtutea inerției. Însă asta îi pune în mare risc, deoarece lumea în care trăim evoluează. La un moment dat, piața va decide că nu mai ești relevant și se va întâmpla...
Sfatul dentistului și Promovarea online
Sfatul pe care îl dai pacienților are sens și este valoros: “Atunci când nu vii la consultația periodică, situația danturii se agravează și astfel te costă mai mult.” Însă la fel este valabil și sfatul: “Atunci când nu te promovezi constant, vei fi împins la un moment dat de nevoie, iar atunci va fi prea scump.” Iata motivele: #1 Cu o floare nu se face primavară ...
Ce să îi spui pacientului pentru a-l câștiga pe viață
Pentru a caștiga un pacient pe viață trebuie să înțelegi poziția vulnerabilă în care pui pacientul prin natura jobului tau. Stomatologia implică o invadare a spațiului intim. Pentru a obține permisiunea pacienților trebuie să îi faci să se simtă confortabil. Modul cel mai bun prin care poți face asta este de a-I anunța că sunteți implicați împreună, că sunteți parteneri în a obține cel mai...
Evoluția pacientului
Oare sunt pacienții de azi diferiți față de pacienții de acum 10 sau chiar 20 de ani? Răspunsul este DA! Iată de unde apar diferențele: În trecut pacienții erau mai puțin informați și nu aveau posibilitatea de a te verifica online. În trecut existau mai puține clinici. Astfel pacienții aveau mai puține alegeri. În trecut pacienții aveau mai multă încredere...
Evoluția Dentistului (și ce învățăm din asta)
Ca să prevedem Viitorul trebuie să analizăm Trecutul, spunea odata un mare înțelept. Așadar, cine era dentistul în trecut, cum a evoluat și încotro se îndreaptă? La inceput, când nu exista profesia de dentist, nevoia îi împingea pe oameni să apeleze la cineva care îi putea ajută să scoată dintele care provoca durere. Apoi, stomatologia a devenit o știință. Și uite...
Despre poze "Înainte și După" [Studii de caz dentiști]
În urma unui eveniment al unei clinici la care am participat, am avut ocazia să port o discuție cu aproximativ 10 pacienți. Întrebarea mea a fost de fiecare dată: “Cum ai ajuns aici? Ce te-a convins să vii la această clinică?” Jumătate din pacienți au spus că au venit din recomandări. Ceilalți au spus că au intrat la secțiunea “Cazuri” din site și s-au uitat la pozele...
Strategie Pacienti noi - Exemple (Dr. Leahu si Dentessa)
În email-ul anterior ți-am arătat o strategie contraintuitivă de a atrage pacienți noi. Pe scurt, am vorbit despre faptul că cele mai multe clinici stomatologice schimbă des ofertele. Iar asta e greșit. Ceea ce recomand este să alegi în mod strategic un singur tratament pentru care vrei să fii cunoscut pe piață și pe care să îl promovezi minim 3 luni, de recomandat 6 luni sau chiar 1 an. Evident că...
Pacienți noi – Cea mai bună Strategie
În acest articol am să îți dau cea mai bună strategie pentru a atrage pacienți noi. Iar această strategie este contraintuitivă. Majoritatea clinicilor stomatologice eșuează tocmai pentru că nu știu ceea ce tu vei afla în continuare. Dar mai întâi, dă-mi voie să ghicesc ceea ce faci acum. Ca să atragi pacienți noi, ai nevoie de promovare. Nimic nou până aici. ...