Articole
Cum se promovează Clinicile Stomatologice pe timp de Coronavirus?
Care este abordarea potrivită în promovare? În videoclipul de mai jos am detaliat exact care sunt modalitățile de promovare după Coronavirus Este foarte bine să folosim real time marketing pentru promovare. Ce înseamnă asta? Elementele unei campanii de promovare care să asigure numărul mare de pacienți după Coronavirus. Care sunt cele mai potrivite elemente pe care trebuie sa urmam pentru a atinge scopul...
Ce trebuie sa faca clinicile stomatologice pe timp de Coronavirus
Este foarte importantă alegere ta în ceea ce consta ce vrei sa faci pentru clinica ta in perioada Coronavirus. În videoclipul de jos am expus trei opțiuni pe care le ai și anume: Alegi să fii PASIV Alegi să fii REACTIV Alegi să fii PROACTIV Află în videoclip toate detaliile despre cele trei opțiuni si de asemenea pe care este cel mai bine să o alegi pentru ca numărul de pacienti să...
Când vor putea reîncepe activitatea clinicile stomatologice?
Este important să stim când statisticile vor scădea în ceea ce constă cazurile active de Coronavirus! Când vor putea reîncepe activitatea clinicile stomatologice? Când varful este atins, trebuie să așteptăm începerea scăderii cazurilor de Coronavirus. Următorul pas este de a aștepta aproximativ 5 zile după acest eveniment pentru a fi proactivi. Urmărește acest videoclip pentru...
Clinicile Stomatologice vor reduce prețurile după Coronavirus?
Trebuie să reducem prețurile serviciilor stomatologice în 2020 din cauza Crizei Coronavirus? Doamna doctor Aida Pascale de la Clinica Etiquette Medical Center, spune: Prețul consumabilelor și dezinfectanților a crescut cu minim 40%. Nu protejați buzunarul pacientului în detrimentul clinicii. Reducerea prețurilor va duce la închiderea clinicii, iar pacienții vor merge la clinicile rămase pe piață. În 2020...
Cum se pregatesc Clinicile Stomatologice pe timp de Coronavirus?
În acest articol află care a fost planul de acțiune al doctorilor stomatologi Aida Pascale, Georgeta Mihu, Tudor Coroș și Nuțu Toader în anul 2008 când Criza Financiară a luat amploare. De asemenea, vei descoperi și soluțiile pe care cei 4 doctori stomatologi le-au găsit împotriva Crizei din 2020 cauzată de Coronavirus. “Pe timp de criză este cel mai bine să te promovezi!” acestea sunt vorbele...
Lecții criza din 2008 pentru Cabinetele Stomatologice
Pe timp de criză, majoritatea oamenilor iau decizii greșite. Însă, ceea ce ar trebui să faci este să vezi ce s-a întâmplat în trecut și care sunt lecțiile pe care le poți învăța. Un articol foarte bine documentat din 2014 a analizat situația crizei din 2008, iar în concluzie a venit cu 3 lecții pe care le poți aplica pe timp de Coronavirus. Lecția #1 - Analizează operațiunile clinicii -...
Cuvintele cheie lungi - cuvintele care trimit trafic pe site-ul vostru
Relevanța este vitală. Dacă îți petreci timpul încercând să strangi un număr mare de cuvinte cheie, poți ajunge să vizezi cuvinte cheie irelevante pentru publicul tău. Unii oameni obțin mult trafic din motoarele de căutare, în timp ce alții nu obțin nici cu tot efortul depus. Vă întrebați de ce site-ul vostru nu primește suficient trafic de la Google, chiar dacă scrieți conținut excelent? Dacă...
De ce este importantă stabilirea cuvintelor cheie?
În materialul anterior am discutat despre cercetarea și analiza cuvintelor cheie ca fiind cel mai important pas SEO. În completarea acelui material, subiectul articolului de astăzi prezinta de ce este importantă stabilirea cuvinelor cheie și de câte tipuri sunt acestea. Stabilirea cuvintelor cheie contează pentru profesioniștii Google și SEO din mai multe motive, dar iată două dintre cele mai importante: 1....
Cercetarea si analiza cuvintelor cheie – cel mai important pas SEO
In materialele anterioare ti-au fost explicate bazele informative despre ce inseamna SEO, strategii SEO si factorii de clasare Google. Acum trecem la etapa urmatoare, momentul in care iti vor fi explicati termeni importanti pentru procesul de optimizare SEO: ce sunt cuvintele cheie, cercetarea si analiza cuvintelor cheie, lucruri de care trebuie sa tii cont pentru ca optimizarea SEO sa aduca rezultatele mult dorite pentru site-ul tau. Ce este...
Sfaturi de la specialiști privind optimizarea SEO pe timp de Coronavirus
Cum poate clinica ta să supraviețuiască impactului economic al focarului COVID-19? Păstrați-vă calmul și optimizați-vă business-ul în continuare. Nu este un moment pentru panică! Pe măsură ce Coronavirus (COVID-19) escaladează ne confruntăm cu realitățile a ceea ce trebuie făcut pentru a opri răspândirea. Deși această situație se va simți probabil ca o lovitură considerabilă pentru clinica ta, vestea bună...
Cei mai buni 10 factori de clasare Google
In materialul anterior am stabilit si explicat cele trei strategii SEO (autoritate, incredere si relevanta). In articolul prezentat astazi vom descoperi care sunt cei mai buni 10 factori pe care Google ii foloseste in clasarea site-urilor. Modul in care Google claseaza acum site-urile. Daca concurentii tai au mai multe dintre caracteristicile care vor fi prezentate mai jos decat are site-ul tau, este foarte probabil ca acestia sa aiba o...
Autoritatea, încrederea și relevanța - cele trei strategii SEO
Având în vedere că în articolul anterior a fost explicată importanța serviciilor SEO în domeniul stomatologic, în materialul de astăzi îți vom prezenta trei strategii care te vor ajuta la poziționarea site-ului tău cât mai sus în lista motoarelor de căutare. Google face mici actualizări aproape zilnic, menite să ajute utilizatorii. Actualizările realizate de Google iau în calcul o serie de...
Importanța serviciilor SEO în domeniul stomatologic
Puterea SEO ca instrument de marketing pe internet pentru creșterea oricărei afaceri. Ce este SEO? Optimizarea unui website încât sa apară printre primele rezultate organice ale unei cautări poarta denumirea de SEO (search engine optimization) ceea ce implică, printre altele, un website construit cu atenţie din punct de vedere tehnic şi foarte mult conţinut relevant. Dacă esti medic stomatolog, marketingul si SEO ar putea să nu figureze...
Top 10 site-uri realizate pentru Clinicile Stomatologice de catre echipa MarketDent
În prezentul articol veți vedea exemple de site-uri web realizate de echipa MarketDent pentru clinici stomatologice grozave din toată țara, veți afla despre cele mai bune caracteristici ale fiecăruia și veți descoperi oportunități de îmbunătățire a propriului vostru website. Site-ul tău ar trebui să fie sursa principală de noi pacienți pentru clinica ta stomatologică. Clinica ta stomatologică este distinctivă, știi ce...
Comunicarea cu pacienții pe timp de Coronavirus și măsuri de precauție împotriva Coronavirus
Citește în continuare și află provocările de comunicare cu care medicii clinicilor stomatologice se confruntă în aceste momente dificile și faptul că pe termen scurt, nimeni nu poate pretinde că are soluții sigure pentru toți. Acest articol vă va prezenta câteva dintre considerațiile imediate la care ar putea să se gândească marketerii pe termen scurt și vă oferă câteva exemple din viața reală. Atunci...