7 lucruri de care are nevoie site-ul cabinetului tău stomatologic în 2021
Știai că pagina “Acasă” (homepage) a site-ului este la fel de importantă ca promovarea cabinetului tău stomatologic?
Este adevarat. Numai aruncând o scurtă privire peste site-ul tău, potențialii pacienți trag rapid concluzii despre calitatea serviciilor tale. O perioadă bună de timp, atât medicii stomatologi cât și medicii ortodonți s-au bazat pe recomandările primite de la alte persoane pentru a crește credibilitatea cabinetelor pe care le dețin.
Chiar dacă această metodă a funcționat bine în trecut, astăzi, lucrurile s-au schimbat. O mulțime de medici stomatologi se întreabă dacă ar fi bine sau nu să aibă un site pentru cabinetul lor stomatologic, iar o parte din aceștia consideră că nu este necesar. În zilele noastre, este extrem de important ca fiecare cabinet stomatologic să investească atât în imaginea și prezența sa online, cât și în promovare.
În continuare, vom discuta despre cele 7 lucruri obligatorii pe care website-ul cabinetului tău stomatologic trebuie să le aibă în 2021:
1. Pagini de prezentare pentru fiecare serviciu
Îți cunoști foarte bine tratamentele pe care le oferi, dar potențialii tăi pacienți nu cunosc nimic despre acestea. Care este specializarea ta? Lucrezi și cu copii? Este cabinetul tău dentar dotat cu tehnologii moderne?
Asigură-te că site-ul cabinetului tău stomatologic are câte o pagina dedicată pentru fiecare serviciu în parte și că potențialii tăi pacienți înțeleg cu exactitate cum poți să vii în întâmpinarea nevoilor acestora. Mai mult decât atât, având pagini optimizate pentru fiecare serviciu, te asiguri că partea de SEO este și ea îmbunătățită.
Dar, despre asta vom vorbi puțin mai târziu. Atunci când un pacient caută pe Google “implant dentar în orașul x”, pagina din site în care vorbești despre acest serviciu va fi afișată în rezultate. Cu cât te găsesc mai mulți pacienți prin acest motor de căutare, cu atât mai bine.
2. Recenzii online
Secțiunea de recenzii online reprezintă una din cele mai eficiente modalități pentru a crește credibilitatea cabinetului tău stomatologic. De ce? Pentru mai mult de 90% din pacienții tăi potențiali, secțiunea de recenzii e printre cele mai accesate zone din site. Testimonialele pozitive și experiența de calitate a celor care ți-au trecut deja pragul îi încurajează și pe ceilalți să apeleze la serviciile tale.
Recenziile pe care le primești pe Google sau Facebook, iar apoi colectarea acestora pentru afișarea lor în site, face parte dintr-o strategie de marketing puternică. Acum, mai mult ca oricând, cabinetul tău stomatologic are nevoie de recenzii de 5 stele. De cât mai multe.
3. Pagina “Despre noi” și pagina de prezentare a echipei
Atât pagina “Despre noi” și prezentarea medicilor care activează în clinica ta stomatologică consolidează încrederea și ajută la formarea relației cu noii pacienți.
Asigură-te că în descrierea fiecărui profesionist al echipei tale se regăsesc atât informații despre educație și vechime cât și câteva lucruri amuzante despre acesta. Atunci când pacienții văd cine face parte din echipă, încrederea în cabinetul tău este deja pe jumătate câștigată.
Știai că pagina “Despre noi” este de obicei cea mai vizitată pagină din site-ul cabinetului tău stomatologic? Explorează potențialul extraordinar al acestei pagini prin utilizarea imaginilor de prezentare ale medicilor și o scurtă descriere despre fiecare.
Secretul este că oamenilor le place să vadă oameni, iar faptul că un pacient se poate familiariza cu medicul căruia îi va încredința sănătatea sa orală înainte să vină la cabinet, este un real avantaj.
4. Optimizare pentru platforme mobile
O mulțime de oameni caută servicii locale, inclusiv servicii stomatologice de pe telefoanele sau tabletele lor, încetând tot mai des sa folosească calculatorul tradițional.
Asigură-te că site-ul tău este optimizat pentru aceste dispozitive, astfel încât să fie ușor de navigat indiferent de modul în care un potențial pacient îl accesează.
57% dintre userii online afirmă că nu ar recomanda un business al cărui site nu este optimizat pentru platformele mobile.
Este necesar ca layout-ul site-ului tău să se afișeze corect pe toate device-uri mobile, iar optimizarea acestuia pe telefonul mobil, în special, este o prioritate.
5. Butoane care îndeamnă la acțiune
Întreabă-te ce care sunt acțiunile pe care dorești să le facă pacienții tăi atunci când vizitează website-ul tău. Îți dorești să solicite o programare? Atunci, asigură-te că există un buton vizibil în partea de sus a homepage-ului, sub forma “Solicită o programare” sau “Programează-te!”
Cu cât e mai ușor pentru useri să intreprindă o acțiune atunci când interacționează cu site-ul tău, cu atât mai repede îi poți transforma în pacienți.
6. Integrarea butoanelor de social media
Peste 90% dintre business-uri utilizează puterea rețelelor de socializare pentru a-și crește prezența în mediul online. Este recomandat să incluzi o secțiune cu link-uri spre cele mai importante rețele de socializare pe care ești prezent.
Prin integrarea iconițelor de social media în site, poți obține trafic suplimentar, vizibilitate, iar în final, pacienți noi. Asigură-te, de asemenea, că fiecare pagină de social media conține și link-ul către website-ul cabinetului tău stomatologic.
7. Optimizarea pentru motoarele de căutare
O mulțime de oameni accesează motoarele de căutare precum Google atunci când sunt în căutarea unui serviciu. Este cabinetul tău dentar afișat în rezultatele atunci când userii din orașul în care activezi caută servicii stomatologice?
Titlul și url-ul site-ului sunt indici importanți care arată specificul și locația cabinetului tău stomatologic. Dacă site-ul tău vorbește despre servicii stomatologice, atunci vei fi poziționat în categoria potrivită de căutare. În al doilea rând, partea de conținut a site-ului trebuie să conțină cuvinte cheie relevante pe care userii tind să le folosească în căutările lor legate de un anumit subiect.
Aceste cuvinte cheie trebuie updatate frecvent pentru a ține pasul cu schimbările și trendurile din mediul online. SEO (Search engine optimization) este unul dintre puținele mijloace de promovare care sunt gratuite și accesibile oricărei afaceri care deține un site web. Rolul acestuia este cel de a te aduce cât mai aproape de clienții tăi potențiali, fără a investi bugete mari de promovare în această direcție.
Și tu ai nevoie de un site care arată grozav, se mișcă bine și îndeamnă potențialii pacienți să vină la clinica ta stomatologică.