5 elemente esențiale pentru a avea un website de succes pentru cabinetul tău dentar
Fiecare website este diferit, dar ceea ce atrage atenția clienților tăi este mesajul pe care îl transmite. Potențialii tăi pacienți caută informații de specialitate și de aceea este deosebit de importantă promovarea cabinetului tău stomatologic în mediul online și mai ales structura în care este format site-ul. Pentru asta există elemente cheie care nu trebuie să lipsească din alcătuirea acestuia. Îți prezentăm 5 lucruri esențiale de care să ții cont când îți creezi un website pentru cabinetul tău stomatologic:
1. Design simplu și minimalist este opțiunea potrivită pentru accesarea website-ului tău de către vizitatori. Este indicat evitarea layout-urile aglomerate în favoarea spațiilor albe, deschise, care scot în evidență informațiile importante, de marketing fără să distragă atenția. Un layout modern și concis inspiră încredere conform tendințelor recente în domeniul online. De asemenea, website-ul tău trebuie să fie adaptat pentru telefon, ai toate șansele să fii mai ușor de găsit în motoarele de căutare de pe device-uri mobile
2. Navigare ușoară – conform studiilor, navigarea dificilă este motivul pentru care oamenii abandonează un site. În mod ideal, o navigare ușoară ar trebui să utilizeze titluri care să ajute pacienții să identifice cu ușurință secțiunea site-ului pe care vor să o viziteze. Este de recomandat efectuarea unor teste ce ține de localizarea unor tipuri de informații, în cazul în care nu sunt găsite repede, va trebui îmbunătățită experiența de navigare.
2. Secțiunea Cazuri – secțiune în care poate fi publicată gama lucrărilor dentare efectuate pentru clienții tăi, cazuri mai deosebite care au fost soluționate, cât și părerea pacienților tratați care amânau vizita la medicul dentist din cauza fricii sau lipsei de timp și de ce au ales cabinetul tău stomatologic.
4. Secțiunea Despre Noi – pentru vizitatorii care nu au fost niciodată la cabinetul tău dentar, este deosebit de importantă această secțiune, mai ales pentru a conferi încredere clienților tăi. Spațiul “Despre Noi” ar trebui să conțină informații și poze reale cu medici dentiști, publicarea tehnologiilor de ultima generație care să inspire bune practici deopotrivă zâmbete calde și empatie în tratarea pacienților.
5. Secțiune de Blog – rubrica care îți permite să ai o prezență apropiată de clienții tăi, spațiul unde să oferi mai multe informații ce ține de igiena dentară, să prezinți noutățile și ofertele promoționale ale cabinetului tău dentar. Secțiunea de blog este un instrument de comunicare care va fi urmărit și accesat de pacienții tăi. De asemenea nu uita să publici articolele și pe pagina de Facebook a cabinetului tău stomatologic.
Dacă ai nevoie de ajutor în crearea unui plan de marketing pentru cabinetul tau stomatologic poți apela cu încredere la MarketDent – singura agenție specializată în marketing pentru dentiști.