Secretul clinicilor stomatologice care atrag pacienți din Social Media
Sunt puțini Dentiști care au înțeles cum funcționează cu adevărat Facebook.
Uite unde greșesc ei cel mai mult:
Fiecare postare este văzută ca o sursă de trafic (deci o oportunitate de a atrage pacienți noi).
În realitate, acea postare face doar 10% din a convinge un pacient să vină la tine.
Un pacient nu ia decizia de a veni la clinica ta doar pentru că a vazut postarea ta!
NU! El vrea să te studieze mai întâi. Asta înseamnă că urmează să îți viziteze pagina de Facebook, să se uite peste postări, recenzii, etc.
Este cam la fel când studiezi profilul de Facebook al unei persoane care te interesează. Nu îți faci o impresie despre ea dintr-o singură postare. Ci îi studiezi întregul profil.
Ce înseamnă asta pentru tine? Fiecare postare ar trebui creată cu scopul de a construi o imagine plăcută a clinicii tale. Pacientul trebuie să fie ușor convins prin modul în care arată pagina ta de Facebook.
În funcție de tipul clinicii și a imaginii pe care vrei să o transmiți, pacientul trebuie să simtă că face o alegere excelentă de a veni la tine.
În concluzie: Nu te grăbi să obții pacienți dintr-o postare. Gândește-te la impactul total al paginii și vei reuși să atragi tot mai ușor pacienți.
Acum, că ai înteles acest aspect, mai sunt 3 lucruri pe care trebuie să le știi:
1. Care este imaginea pe care vrei să o construiești?
2. Ce să postezi pe pagina ta?
3. Cât de des trebuie să postezi până se văd rezultatele?
Dacă ai pus la punct toate aceste aspecte, vei începe să atragi tot mai mulți pacienți noi, fără efort de convingere sau oferte.
Aceste lucruri le vom discuta în articolele următoare.
Ești pregătit să treci la următorul nivel? Investește în clinica ta!
Alege acum unul din planurile de mai jos:
Solicită un Plan de Marketing pentru Clinica ta Stomatologică
Planul Go Faster este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt la început de drum sau pentru cele care doresc să atragă rapid un număr cât mai mare de pacienți.
Planul Be Stronger este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt într-un mediu foarte competitiv, iar acum își doresc să se diferențieze pe piață pentru a atrage mai ușor pacienți.
Planul Play Bigger este pentru Cabinetele sau Clinicile Stomatologice care au un flux normal de pacienți, însă acum își doresc să treacă la următorul nivel.
Planul Total Domination este pentru Clinicile Stomatologice care au cunoscut o creștere importantă în ultimii ani, iar acum își doresc să fie numărul 1 pe piață.