Cum Sa Obtii Review-uri De 5 Stele De La Cei Mai Buni Pacienti In 10 Minute
Stomatologia este una din acele profesii în care reputația înseamnă tot. Nu contează cât de bun ești ca dentist, dacă publicul general te privește în mod nefavorabil, cifrele tale de afaceri vor avea de suferit.
Chiar dacă aceste păreri negative sunt nefondate, reputația ta în comunitatea locală ar putea însemna diferența dintre un cabinet stomatologic de succes și unul care suferă de la an la an.
Având în vedere acest lucru, sunt cu adevarat importante recenziile online? Scurtul răspunsul este DA!
Peste 70% dintre consumatori au încredere în recenziile online la fel de mult(sau mai mult!) in recomandările personale. Aproape 9 din 10 persoane vor suna la cabinetul cu 5 stele revizuit in prima recenzie Google. Pacienții noi doresc un doctor cu aceast tip de reputatie online.
Potentialii pacienti au încredere în recenziile online atunci când aleg un dentist nou, astfel cum puteți să vă asigurați că recenziile cabinetului dvs. trimit mesajul potrivit?
Când căutați o afacere de renume online, care este metoda de căutare? Vă garanteaz că răspunsul dvs. este Google sau Facebook. Același lucru este valabil și pentru cabinetele dentare.
Vă recomandăm o soluție simplă. Cand ii ceri pacientului tau un review, oferiți un clic pentru a merge la Google, sau Facebook și asta e! Când trimiteți recenziile pacientului către site-uri terțe, ai pierdut o revizuire de 4 sau 5 stele postate acolo unde este posibil pacienții caută de fapt!
Review-urile online pot fi unul dintre cele mai puternice instrumente disponibile pentru a atrage pacienți noi în cabinetul dvs. Review-urile pacienților vă pot afecta practica dentară în următoarele moduri:
1. Recenziile vă ajută în mod activ să interactionati si să înțeleagă mai bine nevoile pacientului.
2. Recenziile Google si Facebook îmbunătățesc vizibilitatea și clasarea online în rezultatele căutării.
3. Receniile online creează automat încredere pentru un nou potențial pacient.
Iata 3 strategii prin care poti obtine review-uri de 5 stele in 10 minute sau chiar mai putin:
# 1 – Implicati personalul cabinetului
Dacă personalul dvs. nu este obișnuit să solicite pacienților recenzii, procesul ar putea sa li se pare ciudat. De aceea am oferit 3 sfaturi pe care le puteți utiliza. Este ușor pentru personalul dvs. și pentru pacienții dumneavoastră.
● Alegeți 1-2 dintre cei mai buni pacienți în fiecare zi carora sa le solicitati o recenzie.
● Creați și postați un cod QR care poate fi scanat în sala de asteptare. Astfel pacienţii îl pot scana cu telefoanele smartphone pentru a-și lăsa recenzia imediat.
● Adăugați un link sau un buton de recenzie in e-mailurile pe care le trimiteți fiecarui pacient după o întâlnire.
5 pași simpli pe care să-i folosiți atunci când cereți recenzii:
1. Intrebati-vă pacientului dacă vă pot face o favoare și cereti-le sa scrie o recenzie.
2. Spune-le că va dura mai puțin de 5 minute.
3. Explicați-le modul în care și ceilalți din comunitate ar beneficia de review-ul lor.
4. Spune-le care e cel mai ușor mod de a scrie o recenzie (utilizați telefonul lor, sau spuneti-le sa faca clic pe un link într-un e-mail pe care îl veți trimite)
5. Mulțumiți-le și spuneți-le că așteptati cu nerăbdare să le cititi.
# 2 – Nu pierdeți timp cu alte site-urile de recenzii
Am discutat despre asta putin mai sus, dar trebuie sa intarim ideea. Axati-va pe Facebook si Google. Puteti, insa, o data pe luna sa cautati si gestionati ce au scris pacientii dvs. despre cabinetul tau stomatologic pe celelallte site-uri.
# 3 – Usurati munca pacientilor dvs.
Pacienții dumneavoastră sunt consumatori, la fel ca noi toți, care doresc sa lase o recenzie cât mai ușoara si cat mai repede posibil. Dacă aveți un proces complicat acestia vor renunta la review.
Există o varietate de modalități de a le cere pacienților dvs. să lase o recenzie, dar ar trebui sa va concentrati pe unul din cele două moduri, cele mai ușoare de a va asigura ca un pacient va publica o recenzie online.
1. Adăugați o legătură “Acorda-ne o nota” in e-mailurile trimise la fiecarui pacient după o programare. Acest lucru face sa fie extrem de ușor pentru un pacient să-și amintească de tine ca le-ai cerut să lase o recenzie.
2. Oferiți o pagină de plugin “Recenzii online” pe site-ul dvs. web unde pacienții pot lăsa o recenzie și pot alege fie să o posteze pe Google fie pe Facebook.
O prezență online puternică și pozitivă este vitală pentru creșterea cabinetului stomatologic, iar recenziile online reprezintă o mare parte a amprentei dvs. digitale. Asigurați-vă că le acordati pacientilor atenția pe care o merită iar acest lucru este parte integrantă din planul de marketing al cabinetului dvs.