smile@marketdent.ro +40 766 320 209

Cum sa faci reclama cabinetului tau stomatologic prin intermediul Facebook

 

Facebook a revoluționat marketingul pentru dentisti atât prin scăderea costurilor, cât și prin îmbunătățirea rezultatelor. Cel mai mare avantaj al reclamelor pe Facebook pentru cabinetul tau stomatologic este abilitatea ta de a direcționa anunțul către persoanele potrivite și de a te indeparta de audienta gresita.

 

Înainte de  Facebook, medicii stomatologi cheltuiau foarte multi bani pe lună pe anunțurile media tradiționale, care vizau mii de oameni, desi anunțurile erau relevante doar pentru un procentaj mic din persoanele care vedeau reclama iar acest lucru era in defavoarea dentiștilor. In plus din cauza spațiului publicitar limitat pe mediile tradiționale, stomatologii cheltuiau excesiv chiar și pentru a obtine zece noi pacienți pe lună.

 

 

Anunțurile Facebook pentru medici dentiști schimba toate acestea, oferindu-vă un control nelimitat asupra publicului si asupra locului in care doriți ca anunțul dvs. să fie prezentat. Acest lucru are două efecte. În primul rând, vă scade costurile de publicitate, deoarece vă permite să vizați grupuri foarte specifice de persoane. Asta inseamna mai putina competitie pentru tine. În al doilea rând, vă îmbunătățește rezultatele, deoarece anunțurile dvs. Facebook sunt afișate numai persoanelor  care știți că fac parte dintr-un public relevant.

 

Reclama este importantă. Oferta dvs. este importantă. Și imaginile sau videoclipurile sunt importante. Dar puterea reală a reclamelor Facebook pentru dentiști reprezinta abilitatea ta de a-ți arata postarile în fața oamenilor potriviți. Reclama cabinetului tau stomatologic este metoda ideala de promovare pentru că poti selecta cea mai bună audiență pentru fiecare campanie publicitară Facebook sau pentru o postare de a ta chiar de la început.

 

Iată cateva segmente de public cu impact ridicat care vă vor ajuta să obțineți rezultate mai bune cu ajutorul reclamelor pe Facebook.

 

Foloseste reclame pe Facebook pentru cabinetul tau stomatologic care sa vizeze lista actuala de pacienti
Actuala dvs. listă de pacienți este un public țintă mare pentru Facebook, deoarece ei deja știu și au încredere în tine. Acestea pot fi o audiență cu impact sporit pentru postari de reamintire a igienizarii periodice de sfarșit de anul, pentru servicii suplimentare sau pentru specializări speciale pentru servicii premium.

 

Foloseste reclame pe Facebook pentru cabinetul tau stomatologic  care sa vizeze lista abonatilor la newsletter
Persoanele care se abonează la buletinul dvs. de știri sau s-au înscris pentru a primi un ghid gratuit reprezinta un grup grozav de persoane pe care să le vizați cu reclame, deoarece sunt deja familiarizați cu dvs. și au luat măsuri pentru a vă putea accesa lista de e-mailuri. Este mult mai probabil ca acestia să acționeze din nou asupra ofertei dvs.

 

Foloseste reclame pe Facebook pentru cabinetul tau stomatologic care sa vizeze oamenii care iti viziteaza site-ul
Indiferent dacă este vorba de o pagină sau de anumite pagini, persoanele care vizitează site-ul dvs. web sunt un grup grozav de persoane pe care trebuie să le vizați, deoarece acestea au fost deja direcționate către dvs. prin ceva ce au făcut. Uneori, site-ul dvs. apare in urma unei căutari web. Alteori, s-ar putea ca potentialul pacient sa te fi gasit ca recomandare din partea unui prieten. Orice ar fi, au fost deja conectați cu dvs. iar reclamele pe Facebook pot fi o modalitate excelentă de a vă conecta din nou.

 

Foloseste reclame pe Facebook pentru cabinetul tau stomatologic care sa vizeze oameni cu caracteristici similare pacientilor actuali
În limbajul Facebook, acest lucru se numește înființarea de publicuri de tip “lookalike”. În esență, modul în care funcționează este bazat pe oferirea unei listă de persoane Facebook-ului urmata de cerinta de a gasi și crea o audiență suplimentară care să împărtășească caracteristici similare cu cele ale persoanelor din lista introdusa, cum ar fi să trăiască în aceeași zonă, să facă aceleași decizii de cumpărare, să aibă venituri similare, aprecierea acelorasi pagini deFacebook, etc. Căutarea unei noi audiente este o modalitate puternică de a vă conecta cu oameni noi.

 

Foloseste reclame pe Facebook pentru cabinetul tau stomatologic care sa vizeze oameni cu interese relevante
O modalitate simplă de a va crește numarul de pacienti este sa utilizati reclame care vizează persoanele care nu sunt deja pe lista dvs. de e-mail, sau fanii dvs. pe  Facebook sau conectatati într-un fel la unul dintre aceste grupuri de persoane. Noua categorie de public vizeaza o combinație de elemente demografice, interese sau comportamente. Există combinații nelimitate  decomportamente pe care le puteți viza, în funcție de specialitatea dentară sau de obiectivul anunțului dvs. Facebook.

 

Foloseste reclame pe Facebook pentru cabinetul tau stomatologic care sa vizeze oameni care apreciaza pagina ta plus familia si prietenii acestora

 

 

In mod organic algoritmul Facebook afișează postările dvs la un mic procent al fanilor dvs; cu toate acestea, puteți utiliza anunțuri Facebook pentru a viza mai mulți fani, precum și familia și prietenii acestora. Deoarece fanii dvs.  au luat deja măsuri pentru a vă  urmari, ei reprezinta o audiență caldă, iar costurile dvs. vor fi scăzute. În plus, când familia și prietenii unui fan deja existent văd anunțul dvs., Facebook adaugă o notă în partea de sus a postării, care le permite acestora să știe carora dintre prietenii lor de pe Facebook apreciaza pagina dvs. Această mini-aprobare ajuta reclama si implicit pe dvs. să faca o conexiune mai puternică intre dvs si ei și îi încurajează să ia actioneze.