Cum Sa Dublezi Numarul Recomandarilor Din Partea Pacientilor
În economia de astăzi, este cunoscut faptul că 40-60% dintre pacienții dumneavoastră existenți ar trebui să se va aduca prin recomandare cel puțin un pacient nou pe an; doar încurajând pacienții să-și trimită prietenii, familia și colegii dvs. nu trebuie să vă coste 40-60% din bugetul de marketing.
De fapt, obținerea numărului maxim de trimiteri din partea pacienților în fiecare zi se poate face prin ceea ce eu numesc “Cel mai simplu sistem de recomandare din lume”. Acest sistem nu este o investiție uriașă. Este de fapt rutină cu costuri reduse (cu rezultate mari) și se bazează pe principiul: “Dacă nu întrebați, nu veți obține.”
Sunt sigur că primiți recomandari din cauza dedicării dvs. pacienților și a serviciului excelent de la personalul din prima linie. Dar obțineți numărul maxim posibil de recomandari?
Știți exact cât de influentă poate fi o recomandare a unui pacient către un membru al familiei, un coleg sau un prieten? Iată câteva fapte interesante care ilustrează puterea recomandărilor:
– 92% dintre consumatori [sau pacienți] au incredere in recomandările provenite de la persoane pe care le cunosc
– Oamenii au de patru ori mai multe șanse de a cumpăra [sau de a-ți vizita cabinetul] daca recomandarea a venit din partea unui prieten
– S-a demonstrat că promovarea pe cale orala îmbunătățește eficiența marketingului cu până la 54%/
Mulți dintre pacienții dvs. actuali sunt prea ocupați cu programele lor exigente, carierele, copiii, familia etc. pentru a se gândi să vă susțina cabinetul dvs. stomatologic – dacă nu le reamintiți să facă acest lucru.
De asemenea, pentru ca sunt obișnuiti ca medicii de familie să spună: “Ne pare rău, cabinetul noastru este plin”, pacienții dvs. pot să creadă că asemenea medicilor lor de familie, sunteți prea ocupați să acceptați pacienți noi. De aceea, pur și simplu cererea de recomandare a unui nou pacient poate face diferența în lume.
Echipa dvs. poate avea dificultăți în a cere pacienților să facă recomandari. Vă pot spune că dacă oferiți echipei dvs. o modalitate ușoară de a întreba (de exemplu, oferindu-le un instrument ca o carte de recomandare), veți vedea o creștere dramatică a rezultatelor.
MINI-VOCHERE DE RECOMANDARE:
O modalitate excelentă de a atrage pacienți de calitate în cabinetul dvs. este printr-un sistem integrat de mini-vouchere de recomandare care poate fi implementat de echipa dvs. instantaneu – și fără efort.
Echipa dvs. probabil are deja obiceiul de a da cărți de vizita, atunci de ce să nu folosiți un vouchere de recomandare ca vehicul pentru distribuirea mesajului dvs. fiecăruia dintre pacienții dvs. în fiecare zi? Atașați langa biletul cu urmatoarea programare un voucher personalizat de recomandare pe care fiecare pacient sa il primeasca la sfârșitul fiecărei vizite.
Voucherele de recomandare includ, de obicei, o ofertă specială pentru pacienții noi, cu o dată de expirare menita sa ii faca pe potentialii pacienti să se simtă presati să viziteze cabinetul dentar înainte de a fi “prea târziu” pentru a-și revendica “oferta”.
PROMOVAREA INTERNĂ:
Puteți afișa postere, amintindu-le pacienților sa recomande cabinetul dvs. Așezați-le pe perete direct în fața fiecărui scaun de tratament (la nivelul ochilor, pentru o eficiență maximă), agățați-le în zone cu trafic intens sau la vedere în salonul de recepție.
Dar țineți cont de faptul că, atunci când posterele devin învechite, au tendința de a “se amesteca în fundal” și pacienții nu le mai văd sau le citesc.
Schimbarea designului, titluri, versurilor și ofertelor de stimulare în fiecare lună tinde să mentina lucrurile proaspete pentru pacienții dumneavoastră, ceea ce menține un nivel mai ridicat de interes și o rată mai bună de răspuns.
COOPERAREA INTREGII ECHIPE
După cum am menționat, obținerea mai multor recomandări nu ar trebui să vă coste o avere – și vă ajută cu adevărat să ii solicitat echipei să obișnuiască să le solicite de la fiecare pacient.
Cu toate acestea, mulți dintre ei se simt timizi sau nu știu ce să spună; de aceea ofer clienților mei un script de recomandare pe care echipa lor il poate folosi în fiecare zi ca instrument folosit să contribuie la generarea mai multor recomandări.
Mai jos este un script gratuit de recomandare pe care îl puteți da echipei dvs. Încurajați-i să-l folosească ca inspirație pentru ai ajuta să le ceara pacienților dvs. mai frecvent recomandari.
SCRIPT PT OBTINEREA RECOMANDARILOR:
Recepționer: Bună d-le / a. Popescu, cum a fost vizita dvs. la noi astăzi?
Pacient: A fost grozav, dr. (*** voi) este fantastic, și voi întotdeauna aveți grijă de mine.
Recepționer: Asta e minunat! Cu siguranță ne-ar plăcea să avem mai mulți pacienți ca tine.
Pacient: Aw, mulțumesc!
Recepționer: Cu placere. V-am completat bileteul cu detaliile privind următoarea vizită. Atașat este un voucher cadou de recomandare pe care îl puteți da unui prieten, membru de familie sau coleg de muncă care este interesat de un dentist. Știați că (*** aici puteți utiliza oferta pe care o alegeți) extindem o ofertă specială primilor 17 pacienți noi care ne vizitează această lună?
Pacient: Nu, nu aveam idee!