Ce faci când Facebook nu îți aduce pacienți?
Unii medici spun că Facebook nu aduce pacienți. În acest articol vom dezbate puțin subiectul.
Mai întâi trebuie să înțelegem că Facebook este o platformă Social Media.
Asta înseamnă că oamenii sunt acolo pentru a socializa și dintr-o dată apare reclama ta care spune “Hei, vrei un implant dentar?”
Este evident că abordarea este nepotrivită contextului.
Așadar, ai nevoie de o abordare potrivită mediului în care te promovezi.
Dacă audienței îi place să posteze multe selfie-uri, comunicarea ar putea merge în direcția că pacienții tăi arată superb chiar și fără filtre.
Dacă audiența urmărește informații utile, ar trebui să le furnizezi și tu informații într-un mod atrăgător despre tratamentul promovat.
Însă hai să mergem puțin mai adânc. Când spui că Facebook nu îți aduce pacienți, spui de fapt că cea mai populară platformă Social Media nu îți aduce pacienți.
Cu alte cuvinte, nu ești suficient de sociabil pentru a atrage acei pacienți.
Te-ai gândit că strategia pe termen scurt îți poate afecta rezultatele? De exemplu: “investesc 100 euro în promovare și mă aștept la un număr de pacienți care să îmi recupereze investitia”.
O strategie pe termen lung te-ar putea ajuta mai mult și ea ar arăta așa: “Da, îmi doresc să primesc pacienți imediat din promovare, însă pentru mine este mai important să rămân în mintea lor și să apeleze la mine când sunt pregătiți”.
Un alt motiv pentru care Facebook nu îți aduce pacienți este din cauza faptului că alegi un target mult prea mare cu un buget mult prea mic.
Este important ca audiența ta să fie cât mai specifică și pentru ea să aloci un buget generos de promovare.
Acestea sunt câteva idei care te vor ajuta să transformi Facebook în cea mai bună unealtă de a atrage pacienți.
Pentru mai multe informații te invit să vizualizezi și INFOGRAFICUL: “7 greșeli făcute de Clinicile Stomatologice în promovare”
Vrei să te ajutăm?
Alege acum unul din planurile de mai jos:
Solicită un Plan de Marketing pentru Clinica ta Stomatologică
Planul Go Faster este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt la început de drum sau pentru cele care doresc să atragă rapid un număr cât mai mare de pacienți.
Planul Be Stronger este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt într-un mediu foarte competitiv, iar acum își doresc să se diferențieze pe piață pentru a atrage mai ușor pacienți.
Planul Play Bigger este pentru Cabinetele sau Clinicile Stomatologice care au un flux normal de pacienți, însă acum își doresc să treacă la următorul nivel.
Planul Total Domination este pentru Clinicile Stomatologice care au cunoscut o creștere importantă în ultimii ani, iar acum își doresc să fie numărul 1 pe piață.