smile@marketdent.ro +40 766 320 209

Ce Buget alocă Clinicile Stomatologice la reclama pe Facebook

 

În acest articol îți voi expune toate “misterele” legate de promovarea unei clinici stomatologice pe Facebook.

 

Mai întâi, să explicăm ce este o reclamă: Este achiziționarea unui spațiu pe o platformă care îți asigură vizibilitate și trafic către sursele tale de informație (site, pagini web).

 

Ce urmărim prin aceste reclame? Creșterea afacerii. Alocăm bani pentru reclamă în scop de investiție, nu de cheltuială.

 

Vrem ca în urma reclamei, pentru fiecare 1 leu investit să se întoarcă 2 lei, sau mai mult.

 

Dar pentru a face asta, trebuie să ținem cont de următoarea formulă:

 

Timp + Ofertă + Abordare + Buget = Succesul unei campanii de promovare

 

Când vine vorba de Timp, unii proprietari de clinică se grăbesc. Vor să vadă rezultate imediat. Și nu este vorba că ar fi ceva greșit. Rezultatele se pot obține și rapid. 

 

Vezi 2 exemple mai jos, unde pentru un buget de 1.000 lei și 2.200 lei s-au obținut 106 și 157 de cereri de programare.

 

 

Dar cum rămâne cu acea strategie pe termen lung? Cum rămâne cu ideea supremă a reclamei de a fi mereu în mintea pacientului?

 

Procentul pacienților care amână este mult mai mare decât al celor care caută acum servicii stomatologice. Printr-o promovare fără întreruperi vei fi alegerea numărul 1 pentru ei, atunci când iau decizia.

 

O strategie pe termen lung aduce un profit mai mare și mai sigur. Însă pentru asta e nevoie de răbdare.

 

Legat de ofertă, sunt 2 direcții:

 

1. Unii medici refuză să facă orice ofertă. Nimic greșit în asta, însă ar trebui compensat acest aspect cu valoarea oferită. Ar trebui să demonstreze faptul că sunt cea mai bună alegere.


2. Medicii înțeleg prin ofertă doar reducere de preț. Din testele noastre, bonusurile atrag mai multe cereri de programare decât reducerile de preț.

 

Abordarea se stabilește în funcție de strategie sau în funcție de tratament.

 

Dacă strategia este pe termen scurt, comunicarea este axată pe vânzare și îndemn la acțiune. 

 

Dacă strategia este pe termen lung, un procent mai mare va fi alocat materialelor informative.

 

Pentru că nu pot afișa exemple din panourile clinicilor cu care colaborăm, expun mai jos exemplu strategie pe termen lung MarketDent:

 

 

Aici putem observa că aproximativ 80% din buget îl alocăm pentru informare și 20% pentru vânzarea planurilor Total Domination și Play Bigger.

 

Pentru abordarea în funcție de tratament se ține cont de nevoia pacientului.

 

De exemplu, pentru implant dentar, cei mai mulți pacienți sunt interesați de preț, iar abordarea trebuie focusată pe vânzare. Aici putem include bonusuri, iar cererea de programări ar trebui să crească.

 

În schimb, pentru parodontoză, nevoia pacienților este de a găsi în sfârșit o soluție care să îi scape de problema dinților mobili. Aici focusul nu este pe ofertă, ci pe soluțiile inovative.

 

În final, să discutăm și despre ce Buget alocă Clinicile Stomatologice la reclama pe Facebook.

 

Bugetele pentru reclama pe Facebook alocate de clinicile stomatologice cu care lucrăm variază între 200 Euro/lună și 5.000 Euro/lună.

De unde această diferență?

 

Ai putea spune că unele clinici își permit mai mult, altele nu.

 

În realitate, nu este așa. Este vorba de importanța pe care o acordă promovării.

 

Unii văd promovarea ca pe o cheltuială, alții ca pe o investiție.

 

Din experiența personală fac următoarea recomandare:

 

Pasul 1: Stabilește un buget de reclame cu care te simți confortabil.

 

Cât este? 200 Euro? 500 Euro? 1.000 Euro? Mai mult?

 

Gata? Ai decis?

 

Bun!

 

Pasul 2: Acum dublează suma!

 

Dacă te-ai gândit la 500 Euro/lună, bugetul tău va fi de fapt de 1.000 Euro/lună.

 

La început te vei simți inconfortabil știind că vei aloca aceasta sumă promovării. Este absolut normal. Însă te vei acomoda cu timpul. Iar când se va întâmpla asta, va fi nevoie să mai marești bugetul. De data asta nu cu mult. Și 10% este suficient.

 

La MarketDent am pornit promovarea cu 500 Euro/lună. Acum alocăm peste 2.000 Euro/ună.

 

 

Prin targetarea și frecvența potrivită, reclamele tale vor fi în ochii pacienților suficient de mult timp încât să fii alegerea Numărul 1 pentru tratamentul promovat.


Vrei să te ajutam?

 

Alege acum unul din planurile de mai jos: 

 

Solicită un Plan de Marketing pentru Clinica ta Stomatologică

 

Planul Go Faster este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt la început de drum sau pentru cele care doresc să atragă rapid un număr cât mai mare de pacienți.

 

Planul Be Stronger este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt într-un mediu foarte competitiv, iar acum își doresc să se diferențieze pe piață pentru a atrage mai ușor pacienți.

 

Planul Play Bigger este pentru Cabinetele sau Clinicile Stomatologice care au un flux normal de pacienți, însă acum își doresc să treacă la următorul nivel.

 

Planul Total Domination este pentru Clinicile Stomatologice care au cunoscut o creștere importantă în ultimii ani, iar acum își doresc să fie numărul 1 pe piață.