Cat de importanta este prezenta cabinetului tau pe retelele sociale
În ultimii 10 ani, procentajul populației care utilizează retelele sociale, a variat de la aproximativ 25% până la 70-80%. Puteți face dvs calculele – majoritatea pacienților și potențiali pacienții utilizează retelele sociale, iar acest lucru se va extinde cel mai probabil pe măsură ce tehnologia și modul în care o folosim continuă să avanseze. Tu ce retele folosesti in folosul cabinetului tau stomatologic?
Obțineți atât vizibilitate, cât și noi pacienți
Daca nu aveti o prezență online în lumea digitală de astăzi, nu existati pentru mulți oameni (mai ales pentru generația în creștere). Suntem sigur ca doriți ca locația fizică a cabinetului să nu fie dificil de găsit sau să vă aflați departe de locurile frecventate de pacientii din publicul țintă.
În mod similar, nu doriți ca prezența online a cabinetului dvs. să fie dificil de găsit sau să fie complet separata de locurile online frecventate de pacienții dvs. Ar trebui să aveți un site web ușor de utilizat, optimizat și apoi să stabiliți legături între site-ul dvs. și prezența dvs. pe platformele social media și să revizuiți contintul adresat publicul tinta.
Mai mult trafic către și pe site-ul dvs. web și profiluri sociale pentru cabinetele stomatologice înseamnă mai multe oportunități pentru noi pacienți. Cei mai mulți oameni văd cabinetul dvs. atât online cât și în realitate – și cu cât arată mai bine pentru ei – cu atât mai repede vă pot contacta.
Construiți credibilitatea și gestionați-vă reputația
Oamenii folosesc internetul într-o varietate de moduri în timp ce cauta dentisti. Mulți pacienți vor merge intai la site-urile web ale dentiștilor și vor accesa de asemenea Google si Facebook precum și la alte site-uri de recenzii online în timp ce își cântăresc opțiunile. Atunci când oamenii vă vor găsi cabinetul online, vor vedea recenziile recente de la pacienți satisfăcuți, precum și activitatea dvs de pe pagina Facebook (cea mai populară platformă social media).
În timpul procesului de luare a deciziilor de către pacient cu privire la o “clinica stomatologica dentară”, fiecare recenzie pozitiva va ajuta la întărirea imaginii cabinetului dvs. Site-ul dvs. web, fotografiile și videoclipurile cabinetului stomatologic, recenziile online și activitatea relevantă a cabinetului dvs. pe retelele sociale vor lucra împreună pentru a-ți construi credibilitatea și pentru a-ți îmbunătăți imaginea.
Comunicați și întăriți relațiile cu pacienții
Atunci când pacienții din mediul online interactioneaza cu dvs. pe retelele sociale, raspundeti-le si, în consecință, ei vor simtit din partea dvs un sentiment mai mare de disponibilitate pentru ei. Sigur, ei vă pot apela cabinetul, si da site-ul dvs. este acolo pentru a fi vizitat, dar dacă nu au ceva specific pentru ai motiva să facă aceste lucruri, cum ar fi o problemă dentară sau o verificare semianuală, o vor face? Probabil ca nu. Ceea ce probabil vor face în orice zi este verificarea Facebook și / sau Instagram.
Personalizati continutul!
Umanizați-vă brandul în postările de pe retelele sociale, portretizati-vă echipa sa aratate atât profesionistă, cât și personală, umana și transmiteți informații interesante despre cabinetul și comunitatea dvs. S-ar putea să fiți surprinși de loialitatea crescută a pacientilor și de creșterea gradului de conștientizare care vine din social media. Acordați atenție modului în care pacienții dvs. reacționează la activitatea dvs. de marketing social media, astfel încât să o puteți ajusta în consecință pentru a maximiza beneficiile sale.
Daca ai nevoie in gestionarea imaginii tale in mediul online pentru a iti construi credibilitate si a castiga noi pacienti, MarketDent te poate ajuta. In plus, beneficiezi de un audit social media gratuit.
Contacteaza un consultant MarketDent chiar acum