5 Sfaturi De Promovare Pe Facebook Pentru Medicii Dentisti
O listă bună de idei de postari pe Facebook poate oferi paginii cabinetului stomatologic al dvs. suficient conținut pentru o săptămână. Însă învățarea principiilor din spatele marketingului dentar eficient vă va permite să creați postări excelente care sunt toate proprii!
Pentru prea multe practici dentare, acesta este procesul zilnic de postare pe pagina Facebook:
- Alegeți în mod aleatoriu un subiect pentru a posta despre.
- Petreceți 20 de minute căutând pe Pinterest sau Google pentru a utiliza o imagine.
- Postați-l, reveniți mai târziu și vă întrebați de ce nu se exista niciun fel de interactiune intre pacienti si pagina dvs.
Dacă aceasta pare a fi si situația cabinetului dvs., nu disperati! Deja faci mai bine decât majoritatea pentru că recunoști importanța postărilor zilnice. Dar, fără sa înțelegi mai întâi scopul posturilor de pe Facebook și modul în care acestea se încadrează în strategia dvs. de marketing, poate face dificil să rămâi motivat atunci când nu vezi rezultate.
“De ce” de social media?
Ca parte a strategiei de marketing, social media vă permite să vă dezvoltați practica prin atragerea de noi pacienți și păstrarea celor pe care îi aveți. Principalul mod de a realiza acest lucru este oferind oportunități unice de a construi relații și de a transforma pacienții în avocați ai cabinetului dumneavoastră.
Când vă concentrați asupra “motivului” social media, este ușor să generați idei postuale eficiente. Fiecare dintre postările dvs. de pe Facebook poate întări relațiile cele mai importante ale cabinetului dvs. dentar, poate crea credibilitate și îi va determina pe pacienți să prezinte cabinetul dvs. familiei și prietenilor în rețelele lor de încredere.
Începeți prin a studia aceste cinci principii fundamentale ale conținutului social media eficient și împărtășiți-le cu echipa dvs. Apoi, creați idei de postari împreună! Veți fi surprins de cât de repede puteți găsi o listă de postări care se pot împărți, distra și care vă vor ajuta să vă dezvoltați prezența online – și, la rândul dvs., cabinetul stomatologic.
Cinci principii fundamentale pentru eficienta postarilor din domeniul stomatologiei pe Facebook:
1. Oferiți valoare
În primul rând, cea mai bună modalitate de a construi un mediu social după util cabinetului este să oferiți pur și simplu conținut care merită timpul oamenilor. În timp ce cautati idei întrebați-vă: “Ce pot să împărtășesc pentru a îmbunătăți viața pacienților?” Apoi, gândiți-vă la cea mai bună modalitate de a o prezenta.
De exemplu, puteți face un scurt videoclip care să examineze modul corect de periaj dentar sau să partajați un articol despre un produs de albire nou, împreună cu gândurile dvs. despre el, dacă este potrivit pentru pacienții dumneavoastră. Acest lucru nu înseamnă că tot ceea ce postați trebuie să fie educativ – puteți, de asemenea, oferi valoare oferindu-le fanilor șansa de a câștiga un premiu sau doar o postarea care sa ii faca să zâmbească!
2. Creati postari personale
Unul dintre cele mai mari avantaje oferite de social media, ca parte a marketingului pentru dentisti, este abilitatea de a construi un sentiment de comunitate. Concentrați-vă pe nevoile, interesele și personalitățile pacienților și membrilor echipei. În acest fel, creați conexiuni nu ca o afacere ci ca prieteni.
Una dintre cele mai bune modalități de a stimula implicarea in social media este împărtășirea fotografiilor membrilor echipei. Atunci când pacienții se familiarizează cu echipa dvs. și au o conexiune un nivel personal cu membrii echipei tale, veti întăriți relațiile care permit cabinetului dvs. să prospere.
3. Invitați la interacțiune
Participarea fanilor – cum ar fi comentariile, preferințele și acțiunile – amplifică acoperirea și eficiența postarilor de pe Facebook. Dar obtinerea de oameni pentru a interacționa nu este la fel de simpla ca abordarea “te rog ofera un like”, la sfârșitul tuturor postările dumneavoastră. În plus încurajarea interacțiunii spontane prin furnizarea de conținut de înaltă calitate, ocazional introduceti elemente de design în posturile dvs., care oferă fanilor un motiv bun pentru a lăsa un Like sau comentariu.
Sau le poti spune fanilor că pot intra in concurs pentru a câștiga 2 bilete la film comentând cu personajul lor preferat din seriale. Sau anunțați că, dacă un post ajunge la un anumit număr de Likeuri, un medic dentist se va îmbrăca ca Zână Dintisor pentru o zi. Solicitarea de feedback despre cabinetul dvs. este, de asemenea, o modalitate foarte bună de a porni o conversație.
4. Folosiți imagini vizuale interesante
Incorporarea imaginilor, fotografiilor și videoclipurilor este esențială pentru un mix social eficient. Studiile arată că conținutul social media cu imagini vizuale relevante primește cu 94% mai mult feedback decât conținutul fără. Nu numai imaginile și videoclipurile fac ca postările dvs. să fie mai atractive, dar sunt si extrem de ușor de împărțit și sunt favorizate de algoritmii social media – ceea ce înseamnă că vor apărea pe mai multe fluxuri de știri.
Există multe resurse pe care le puteți utiliza pentru a obține imagini pentru postările dvs. Faceți fotografii sau videoclipuri cu telefonul dvs. sau partajați linkurile care au atașate imagini de prezentate.
5. Distrati-va impreuna!
Dacă vă distrați prin crearea și distribuirea de postări, puteți să pariați că si fanii se distrează, de asemenea, urmărind și interacționând cu dvs. pe social media! Diferența de creștere între cabinetele stomatologice care participă cu entuziasm in social media si cele care nu sunt ca și noaptea și ziua.
Implicați întreaga echipă, mai ales cei care cred că sunt “prea bătrâni pentru asta”. Fiti creativi. Nu vă fie frică. Pacientii vostri găsesc un echilibru între postarile distractive și cele profesionale acestea construind unitatea și invitand potențialii pacienți să devină o parte a familiei cabinetului dumneavoastra.
Pentru un audit social media gratuit al cabinetului dumneavoastra, contactati unul dintre agentii nostrii MarketDent:
Intra in legatura cu un consultant MarketDent chiar acum