smile@marketdent.ro +40 766 320 209

5 Pasi prin care Marketingul pe Facebook asigura cresterea clinicii stomatologice

   Pentru a continua seria de beneficii pe care Marketingul pe Facebook le aduce promovarii clinicii tale, ne-am propus ca in acest articol sa dezvoltam planul pe care trebuie sa il ai pentru a beneficia de rezultate exceptionale.

 

   Atragerea unor pacienti noi este un proces dificil. Trebuie sa furnizezi informatiile corespunzatoare pentru a-l face pe potentialul pacient sa ia decizia de a veni la cabinetul tau stomatologic pentru un tratament.

 

   Deoarece vorbim despre Marketingul pe Facebook, este bine sa ne reamintim mai intai cateva dintre avantajele pe care le ai daca incepi promovarea clinicii tale pe Facebook:

1. Pe Facebook gasesti cea mai buna informatie despre publicul pe care vrei sa il atragi.

2. Marketingul pe Facebook este mult mai accesibil decat pe alte platforme.

3. Prin Marketingul pe Facebook banii sunt folositi mult mai eficient.

4. Facebook Marketing este mult mai rapid decat alte platforme,

5. Facebook Marketing este mult mai flexibil!

 

   Dupa ce ne-am reamintit motivele pentru care este bine sa apelezi la Marketingul pe Facebook daca esti la inceput pe piata si vrei sa atragi cat mai repede pacienti noi, o sa trecem la a detalia planul pe care trebuie sa il ai bine structurar.

 

 

PASUL 1: FORMEAZA-TI O PAGINA DE FACEBOOK!

 

   Cum altfel sa fii activ pe Facebook si sa pui in aplicare Marketingul pe Facebook daca nu ai o pagina?

 

   Pe zi ce trece, Facebook-ul isi mentine si mai mult locul fruntas in topul retelelelor de socializare utilizate cel mai frecvent de oameni.

Deci, asta e primul pas pe care trebuie sa il faci pentru a incepe Marketingul pe Facebook.

 

 

PASUL 2: ACTUALIZEAZA-TI PAGINA DE FACEBOOK A CLINICII TALE!

 

   Bine ai venit pe Facebook! Urmatorul pas este sa te asiguri ca toate detaliile precum locatie, contact s.a sunt bine completate. Cu cat dai mai multe detalii despre clinica ta stomatologica cu atat sansa sa castigi, si in acelasi timp sa iti loializezi pacientii, este mai mare!

 

 

PASUL 3: PREZINTA-TI MOTIVATIA SI VIZIUNEA DESPRE CLINICA TA!

 

   Este important ca cei care vor intra pe pagina de Facebook a clinicii tale sa gaseasca o descriere despre lucrurile care te motiveaza pe tine si echipa ta sa profesati in acest domeniu.

 

   Ai grija, de asemenea, sa evidentiezi si ceea ce vrei sa implementezi, sa schimbi, sa adaugi in timp clinicii tale.

   Este important sa pui bazele relatiei dintre medic-pacient inca de la inceput.

 

  Online-ul, asa cum am mai spus, este o vizita virtuala a pacientului la cabinetul tau.

 

   Foloseste fraze precum: “Suntem o echipa de X medici stomatologi specializati in X servicii, insa dorim ca echipa noastra si serviciile oferite tie sa se multiplice.” sau “Planul nostru este de a incepe un proiect X prin care sa oferim pacientului tratamentul perfect pentru X problema.”

 

 

PASUL 4: INCEPE SA POSTEZI DIFERITE INFORMATII PRIN CARE SA ATRAGI PACIENTI!

 

   Acum ca pagina ta este pusa la punct pentru o prima impresie perfecta, este momentul sa incepi sa postezi.

Exista o gama larga de lucruri pe care le poti post ape pagina ta de Facebook:

 

  • Postari despre echipa, clinica sau aparatura pe care o folosesti.
  • Diferite oferte, reduceri de care pacientul poate beneficia in cadrul clinicii tale stomatologice.
  • Diferite oferte, reduceri de care pacientul poate beneficia in cadrul clinicii tale stomatologice.
  • Diferite evenimente pe care vrei sa le popularizezi.
  • Orice schimbare ce apare in clinica.

 

   In fond, asta inseamna Marketingul pe Facebook, postari interesante prin care sa atragi publicul tinta.

Publicul tinta? Cum stii ca postarile tale vor fi vazute de persoanele care au nevoie de tratamentele din cadrul clinicii stomatologice? Simplu:

 

 

PASUL 5: INCEPE TARGETAREA SI RETARGETAREA!

 

   Acest ultim pas este cel care pune bazele Marketingului pe Facebook. Odata cu beneficiul de a adauga un numar nelimitat de postari, Facebook iti da posibilitatea de a targeta publicul pe care tu ti-l doresti.

 

   Tragetarea se poate baza pe diferite categorii, ca de exemplu varsta, locatie, venit lunar, interese s.a .

   Retargetarea iti ofera garantia unei a doua sanse. Bineinteles, nimic nu este 100% sigur ca iti va aduce X pacienti noi, insa avand in vedere ca Facebook este “platit” mult mai putin decat alta platforma, este un motiv bun sa incepi promovarea.

 

   Urmareste acesti 5 PASI pentru a profita la maxim de Marketingul pe Facebook!

 

Dupa ce clinica ta va iesi putin din anonimat, echipa MarketDent te asteapta sa formam planul de Marketing perfect pentru a ajunge in top!