smile@marketdent.ro +40 766 320 209

5 exemple de postări greșite Dentiști

 

Modul în care comunici pe pagina de facebook este foarte important.

 

Trebuie să știi cine sunt pacienții tăi, ce vrei să transmiți și ce rezultate urmărești.

 

În acest sens, lucrăm la un e-book cu cele mai bune postări făcute de dentiști.

 

Între timp, hai să ne uităm peste 5 exemple de postări greșite ale dentiștilor:

 

1. Postare prea generalistă

 

Află totul despre dantura ta!” nu captează atenția nimănui.

 

Ceea ce vrei să faci este să fii cât mai specific, așa cum ai văzut la reclama TV: “Sângerezi când te speli pe dinți?"

 

Cu cât ești mai specific, cu atât obții rezultate mai bune.

 

 

2. Postare prea tehnică

 

La fel cum tu nu cunoști termenii tehnici ai unui electrician, nici pacienții nu înțeleg termenii tehnici ai unui dentist.

 

Încearcă să faci postări cu subiecte pe care pacienții le înțeleg sau explică-le pe înțelesul lor.

 

De asemenea, este de recomandat să ai mai multe postări în care se vede latura umană a dentistului și nu partea tehnică.

 

 

3. Postare prea sângeroasă

 

Dacă până acum pacienții au amânat să meargă la dentist, după o astfel de postare vor amâna încă și mai mult.

 

Astfel de poze le poate înțelege și comenta doar un dentist. Pentru pacienți e doar groază.

 

 

4. Postare impersonală

 

Aceasta postare, desi utilă, pare a fi un paragraf copiat de pe un site.

 

Nicio introducere și nicio finalitate.

 

În plus, este de recomandat să se folosească și poze.

 

 

5. Postare fără descriere

 

Internetul este plin de poze. Pacienții se așteaptă să spui ceva despre postarea realizată.

 

Poate ca aici ar fi mers să spună câte ceva despre tratamentul pe care îl furnizează sau câte ceva despre pacientul curajos.

 

 

Acestea sunt doar o parte din exemplele de postări greșite făcute de dentiști. În curând vei primi un e-book cu exemple postări eficiente pe care le fac dentiștii.


Vrei să te ajutăm?

 

Alege acum unul din planurile de mai jos:

 

Solicită un Plan de Marketing pentru Clinica ta Stomatologică

 

Planul Go Faster este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt la început de drum sau pentru cele care doresc să atragă rapid un număr cât mai mare de pacienți.

 

Planul Be Stronger este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt într-un mediu foarte competitiv, iar acum își doresc să se diferențieze pe piață pentru a atrage mai ușor pacienți.

 

Planul Play Bigger este pentru Cabinetele sau Clinicile Stomatologice care au un flux normal de pacienți, însă acum își doresc să treacă la următorul nivel.

 

Planul Total Domination este pentru Clinicile Stomatologice care au cunoscut o creștere importantă în ultimii ani, iar acum își doresc să fie numărul 1 pe piață.