smile@marketdent.ro +40 766 320 209

3 Strategii De Marketing Care Iti Cresc Programarile Prin Telefon Cu 75% in 3 luni

Nu este ironic faptul că nu există calificări formale, formare specifică sau ca nu sunt necesare certificări pentru personalul care raspunde la telefonul de la cabinetul stomatologic? Stiti foarte bine ca membrii biroul din față scaunului stomatologic sunt adesea ignorați de catre pacienti.
Stiai ca personalul din fața scaunului stomatologic este mina de aur pentru cabinetul tau?

 

PASUL 1: CERCETAREA

Primul pas în crearea unei strategii de a angaja și de a instrui un personal de birou mai eficient este sa
cercetați concurența. Cauta online cabinetele stomatologice pe Google din zona ta. Alcatuieste o listă scurtă cu cele mai multe cabinete de succes, apoi apuca un notepad și stiloul și notează în timp ce sunați fiecare birou.

 

Fiți atenți la comportamentul persoanei care răspunde la telefon, ce cuvinte folosesc atunci când vă salută, dacă au încercat să stabileasca o întâlnire cu dvs. și ce stimulente oferă pentru a încuraja potențialii noi pacienți să vină la cabinet. Înainte de a vă implementa propriile strategii, este o idee minunată să căutați inspirație la competitori. Combinând orice idei relevante pentru cabinetul tau cu ideile pe care le găsiti în acest ghid pot duce lucrurile la nivelul următor.

 

PASUL 2: AJUSTEAZA CRITERIILE DE ANGAJARE

Înainte de a intra în specificul instruirii personalului existent, vrem să vă oferim câteva exemple de cum să vă pregatiti pentru angajarea viitorilor membri ai personalului din front office. De fiecare dată când vă aflați în poziția de angajare, permiteți-vă să știți că așteptați un proces de îmbunătățire continuă cu privire la următoarele abilități:

 

  • Instruire avansată prin telefon
  • Solicitarea pacienților să lase recenzii online
  • Empatizarea cu pacientul si tehnici de comunicare pentru a stabili o conexiune cu acesta
  • Cum să contribuiți la practica social media
    Învățarea ocazională a unui nou software și / sau sisteme telefonice
  • O înțelegere de bază a stomatologiei procedurile, tratamentele și timpul pentru a le completa
  • Planurile de asigurări dentare (dacă exista) și taxele pentru tratament

 

 

Dacă puteți stabili așteptari ca dezvoltarea profesionala și a învățării continue ca parte a responsabilitatilor locului de muncă, va fi mult mai ușor să vă alegeti noul angajat.
Cea mai bună parte este aceea de a stabili dezvoltarea profesională și instruirile ca fiind așteptate și obligă angajații să fie de acord si să se angajeze în aceste activități de la început fără sa simta ca este o munca “extra”ceruta de ei.

 

PASUL 3: CREAȚI STRATEGII ȘI SCENARII TELEFONICE

Nimănui nu-i place să se simtă nepregătit la locul de muncă  și răspunsul la telefon este responsabilitatea primară a membrilor personalului dvs. de front. office. Având în vedere acest lucru, puneți în practică reguli standard și oferiți personalului dvs. scenarii. Asigurați-vă că acordati timp angajaților pentru a juca rolul de pacienți, astfel încât să poată avea încredere în noile abilități de comunicare prin telefon.
Acest lucru le va da și șansa de a pune întrebări pe care le au și de a vă ajuta să vă îndreptati greșelile frecvente la telefon chiar înainte de a se întâmpla.

 

Cele 7 REGULI DE AUR ale preluării unui apel telefonic:

 1. Întotdeauna răspundeți la telefon cu un zâmbet, si veti observa ce se întâmplă în tonul dvs. al vocii pe
apel telefonic.
2. Întotdeauna cereți numele apelantului la începutul apelului.
3. Întreabă-te dacă poți pune pe cineva în așteptare înainte să faci asta.
4. Întotdeauna răspundeți în maximum primele 4 tonuri de apel  ori altfel persoana va gândi deja sa sune la urmatorul cabinet stomatologic.
5. Evitați o voce monotonă cu orice preț, deoarece îi va face pe oameni sa și  pierda atenția
6. Nu mâncați sau mestecați niciodată gumă la telefon
7. Nu scrieți, citiți sau trimiteți mesaje text în timpul unui apel.

 

Oferiti-i pacientului o atenție totala, în special atunci când vorbiti cu un potențial nou pacient!

 

Semnale de avertizare: comportamentul angajatului

Pregatirea personalului din fața cabinetului poate părea descurajantă, dar având un personal prietenos,
si competent pe mâna pentru a interacționa cu pacienții este vital pentru un cabinet de succes si in creștere.
Aveți grijă de oricare dintre aceste semnale de avertizare al personalul din fața biroului și asigurați-vă că îi adresați greselile înainte de a deveni o problemă.

 

NU UITATI: Nu abordati niciodata o problema de comportament a personalului in fata pacientilor, întotdeauna  rezervati timp pentru a va întâlni cu un membru al personalului unul pentru a rezolva problema și pentru a găsi o soluție.

 

Verificarea atitudinii
Ia-ți o clipă sau două pentru a observa personalul din fața cabinetului și a vedea cum se comporta cu pacienții sau potențialii pacienți. Sunt fericiti, veseli este o placere sa vorbesti cu el?
Sau poate că sunt reci; par a fi stresati, obositi sau pur și simplu lipsește acea atitudine de grija fata de clienți. Dacă îl vedeți pe cel din urmă, este timpul pentru o conversație cu personalul dvs., în special în cazul în care acest comportament pare să fie o lipsa de caracter pentru aceștia.

 

Limbajul trupului
Vedeți dacă personalul dvs. cauta ceva pe sub birou in timp ce vorbeste cu pacientii sau probabil
cu brațele pliate într-o manieră defensivă sau folosesc posturi cum ar fi sprijinitul capului pe o palmă in timp ce sta la birou. Luați în considerare o conversație dacă simțiți că limbajul corpului nu este in acord cu ceea ce simtiti.

 

 

Tine minte…
Nu ai o a doua șansă să faci o primă impresie. Această afirmație ar putea fi un cliseu, dar inca este adevarat! Pentru majoritatea pacienților prima impresia pe care o au asupra cabinetului tau este personalul din fața cabinetului tău. Poti tu sa le permiti să aibă o experiență negativă?

 

Utilizând sfaturile si strategiile pe care vi le-am prezentat , veți fi suficient de bine pregătit pentru a instrui membrii personalului dvs., pentru a transforma apelurile in pacienti, precum și stabilirea de standarde pentru angajații viitori.

 

Dacă pacientul se simte confortabil și bine îngrijit în timp ce se afla în cabinetul dvs si interacționeaza cu personalul din fața cabinetului veti reusi sa castigati pacienții care sa  ofere recomandări pentru anii următori.