Strategii de creare a legaturilor
În materialul anterior am discutat despre ce este link building și de ce este important în procesul de optimizare SEO.
În completarea acelui material, subiectul de astăzi îți va oferi o lecție despre strategiile care te pot ajuta să creezi legături de calitate.
Creează conținut de calitate, interacționează cu publicul și pune-i la dispoziție informații utile despre serviciile și brandul clinicii tale.
Strategiile de creare a link-urilor care îți sunt prezentate mai jos te vor ajuta să creezi link-uri de calitate îndreptate către site-ul tău.
ACESTEA POT FI:
Strategii simple de construire a link-urilor.
Link-urile de directoare
Link-urile directoarelor nu ar trebui să fie trecute cu vederea. De fapt, link-urile de directore ar trebui să fie pe primul loc pentru a începe cu orice proiect de construire de link-uri. Există o cantitate solidă de directoare de afaceri de înaltă calitate, unde puteți obține backlinks puternice construite cu un efort minim. Dar pentru a fi în siguranță, link-urile voastre de directore nu ar trebui să constituie mai mult de 10-20% din totalul de link-uri.
Profilul de link-uri al competitorilor
Vizionând link-urile competitorilor, puteți găsi adesea oportunități de link pentru a crea link-uri îndreptate către site-ul vostru. În cele mai multe cazuri, puteți fi sigur că mergeți după surse de legături prietenoase cu SEO, dacă concurentul se clasează deja pe Google.
Video link building
Postarea de videoclipuri vă va ajuta considerabil SEO.
Publicați ghiduri relevante despre informații, actualizări de știri din industrie și videoclipuri de instrucțiuni pentru a primi cel mai bun răspuns din partea utilizatorilor. Apoi link-ul către paginile relevante de pe site-ul vostru în descriere. Cheia succesului în construirea link-urilor video este să vă asigurați că videoclipul și descrierea sunt legate. Ar trebui să urmărești să ai un cuvânt cheie vizat sau cuvinte cheie relevante pe pagină undeva.
Link bait
Link bait reprezinta orice fel de conținut convingător care obține în mod natural link-uri de pe alte site-uri. Veți fi surprins cât de ușor este să câștigați link-uri și activități de socializare cu această strategie. Trebuie să faceți conținutul gratuit și accesibil, conținutul trebuie să fie atât de valoros încât ar merita să îl plătiți să îl puteți vedea.
De exemplu prin intermediul unui comunicat de presă, acesta poate fi expus la mii de jurnaliști și poate avea o șansă de a atrage mediatizarea.
Tipuri:
- Infografice;
- Ghiduri practice;
- Ghiduri pentru începători;
- Știri de ultimă oră;
- Top 10 liste;
- Rapoarte.
Crearea de legături / legături rupte.
Cu această nouă strategie, puteți accesa site-uri de calitate, și puteți folosi asta ca o oportunitate pentru a convinge administratorul site-ului să furnizeze un link actualizat către site-ul vostru.
Mențiuni despre brand
Urmăriți mențiunile mărcii voastre și, dacă este cazul, contactați și solicitați un link către site-ul vostru.
Donează organizațiilor de caritate și non-profiturilor.
Organizațiile de caritate și site-urile non-profit au adesea o pagină de donator, pentru o listă de organizații care au aceste pagini, oferă o donație și solicitați apoi o listare pe pagină.
Better Business Bureau
Sunt printre cele mai bune link-uri pe care le puteți primi. Acestea vor transmite autoritate și încredere. Verificați lista voastră pentru a vedea dacă vă conectați deja la site și dacă nu sunteți deja membru, atunci luați în considerare înscrierea.
SAU:
Strategii avansate de construire a link-urilor
Creați un profil Twitter
Pur și simplu prin crearea unui profil Twitter și listarea site-ului atât în câmpurile „site-ului”, cât și „bio”, veți obține o mână de link-uri de la agregatori de înaltă autoritate din domeniu.
Site-uri de autorizare de creare a legăturilor Pingback & Trackback.
Puteți obține o mână de link-uri de autoritate ușor de câștigat, inclusiv link-uri .edu și .gov, prin conectarea la blogurile din industria voastra cu pingbacks-ul activat. Pingbacks-urile sunt notificări de pe blogul vostru trimise către alte bloguri atunci când menționați o postare externă. Când se întâmplă acest lucru, blogurile cu pingbacks activate vor afișa un link către site-ul vostru web în secțiunea de comentarii.
Efectuați o căutare rapidă pe Google pentru a găsi blogurile top 50 sau top 100 din industria voastra, apoi parcurgeți și găsiți cele cu trackback-uri activate. De exemplu, pentru a găsi bloguri cu nomade digitale, puteți să introduceți în Google: intitle: „nomad digital” „comentariu”
Creați-vă propriile link-uri de autoritate
Cumpărând un site web sau un domeniu anterior proprietar, îl puteți transforma într-un blog și o sursă nelimitată pentru link-uri puternice, foarte relevante.
Relationship link building
Este o modalitate puternică de a câștiga backlinks puternice către site-ul vostru. În timp ce această strategie este relevantă doar pentru utilizatorii cu bloguri active pe site-ul lor, din fericire, crearea acestor relații și obținerea legăturilor este mai ușoară decât pare.
Alți bloggeri din industria voastră sunt la fel de dependenți de legături ca și voi. Prin conectarea în postările de pe blog la alți bloggeri, 1) dați un backlink valabil bloggerului și 2) dați recunoaștere bloggerului pentru a fi o autoritate din industrie.
Construirea testimonialelor
Un mod minunat de a obține link-uri relevante de înaltă calitate către site-ul vostru este de a oferi mărturii. Uneori, puteți câștiga un link înapoi la site-ul vostru de pe pagina de start a altcuiva, eventual unul dintre cele mai puternice tipuri de link-uri pe care le puteți obține.
Vrei să te ajutăm?
Alege acum unul din planurile de mai jos:
Solicită un Plan de Marketing pentru Clinica ta Stomatologică
Planul Go Faster este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt la început de drum sau pentru cele care doresc să atragă rapid un număr cât mai mare de pacienți.
Planul Be Stronger este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt într-un mediu foarte competitiv, iar acum își doresc să se diferențieze pe piață pentru a atrage mai ușor pacienți.
Planul Play Bigger este pentru Cabinetele sau Clinicile Stomatologice care au un flux normal de pacienți, însă acum își doresc să treacă la următorul nivel.
Planul Total Domination este pentru Clinicile Stomatologice care au cunoscut o creștere importantă în ultimii ani, iar acum își doresc să fie numărul 1 pe piață.