Sfaturi de la specialiști privind optimizarea SEO pe timp de Coronavirus
Cum poate clinica ta să supraviețuiască impactului economic al focarului COVID-19?
Păstrați-vă calmul și optimizați-vă business-ul în continuare. Nu este un moment pentru panică!
Pe măsură ce Coronavirus (COVID-19) escaladează ne confruntăm cu realitățile a ceea ce trebuie făcut pentru a opri răspândirea.
Deși această situație se va simți probabil ca o lovitură considerabilă pentru clinica ta, vestea bună este că există lucruri pe care le poți face pentru a continua sa o tii activa în timpul crizei COVID-19, si care te vor ajuta să lovești terenul atunci când suntem toți capabili să reluam activitatile ca de obicei.
Doar pentru că ușile voastre sunt acum închise pentru pacienți, nu înseamnă că nu puteți avea impact. De fapt, un moment ca acesta este momentul perfect pentru a vă intensifica și a arăta comunității și potențialilor noi pacienți valoarea și nivelul ridicat al serviciilor pe care le oferiți.
Am reunit zece sfaturi de la specialiștii în domeniul SEO pe care le puteți urma pentru a vă ține clinica activă, oferind în același timp sprijin comunității în aceste momente dificile și fără precedent.
Sfaturi SEO pe timp de Coronavirus:
1. Continuați să oferiți o experiență excepțională pacientului
În primul rând, continuați să oferiți pacienților vostri experiența excepțională pe care au ajuns să o cunoască și să o iubească în ceea ce privește clinica voastră. Aceasta este o perioadă dificilă pentru toată lumea și cu toții am putea folosi un pic de bunătate, răbdare și compasiune în plus.
Ca autoritate medicală de încredere în comunitatea voastră, aveți puterea de a avea un impact asupra modului în care pacienții vostri navighează în acest timp. Este important să mergeți mai departe pentru ei, astfel încât aceștia să simtă în continuare sprijinul vostru.
Dedicația voastră de a oferi acea experiență și sprijin neclintit pentru pacienți chiar și într-o perioadă în care propria afacere poate suferi vă va ajuta să vă asigurați că pacienții vostri vor rămâne fideli și vă veți păstra afacerea în continuare.
2. Actualizați-vă site-ul
Dacă site-ul vostru este vechi, lent și învechit, acesta este momentul perfect pentru a-l optimiza. În lumea competitivă online în care trăim astăzi, un site web sărac îți poate crea sau destrama imaginea afacerii. Utilizatorii online sunt foarte susceptibili, iar atunci cand întalnesc un site web lent aceștia aleg sa-l părăsească, accesand ulterior site-urile concurenței voastre.
Printre lucrurile pe care puteți să le luați în considerare în ceea ce privește actualizarea site-ului se află:
- Conținutul site-ului web: Concentrați-vă să îl faceți relevant și convingător.
- Viteza site-ului: site-ul trebuie să se încarce rapid!
- Proiectarea și structura site-ului: site-ul trebuie să fie ușor de navigat pentru utilizator.
- Funcționalitate mobilă: trebuie să se încarce și să arate excelent și pe mobil.
3. Implementați cele mai bune strategii SEO
În timp ce actualizați site-ul clinicii voastre stomatologice pentru a-l face mai atractiv și mai ușor de utilizat, ar trebui să țineți cont de cele mai bune strategii SEO. Aceasta înseamnă că nu doar faceți ca site-ul să arate bine, ci îl configurați pentru conversii.
Site-ul vostru ar putea arăta excelent și poate oferi informații excelente, dar dacă nu este optimizat pentru motoarele de căutare și conversii, atunci este probabil să nu obțineți trafic sau să nu convertiți traficul în clienți plătitori.
Strategiile SEO pe care ar trebui să le implementați includ:
- Direcționarea cuvintelor cheie extrem de specific;
- Crearea de conținut adecvat atât pentru motoarele de căutare, cât și pentru utilizatori;
- Utilizarea corectă a etichetei H;
- Optimizare imagine și video;
- Text ancora;
- Apeluri la acțiuni.
4. Creați postări de blog noi
Știm cu toții că ar trebui să cream articole pentru blog, dar de multe ori este dificil să găsim timp. Acum, cu timpul pe care îl veți avea, fără îndoială, în această criză de sănătate, îl puteți utiliza pentru a crea noi postări pe blog pentru site-ul web al clinicii voastre, pentru a fi partajat ulterior si pe canalele de social media.
Sunt atât de multe avantaje pentru clinica voastra stomatologică în urma realizarii articolelor de blog:
- veți crea încredere și autoritate cu audiența voastra;
- veți adăuga valoare pacienților;
- creșteți SEO și veți crește expunerea și recunoașterea mărcii.
Doar pentru că în acest moment nu puteți aduce noi pacienți în clinică, nu înseamnă că nu le puteți oferi valoare și nu le puteți construi încrederea în clinica voastra. Făcând acest lucru, aveți mai multe șanse să vă reluați activitatea cu succes și chiar cu noi pacienți atunci când va veni momentul să vă deschideți ușile.
5. Produceți conținut video
Similar cu crearea de conținut pe blog, puteți crea, de asemenea, conținut video. Dacă crearea de videoclipuri pentru clinica voastră a fost pe lista de activități, acum poate fi un moment bun să vă concentrați asupra eforturilor voastre și să o faceți.
Există o serie de moduri de a utiliza videoclipuri: le puteți crea pentru social media, pentru site-ul vostru web, reclame și multe altele. Acest lucru vă oferă posibilitatea de a crea o conexiune personală cu publicul vostru spunând o poveste sau oferind informații valoroase.
Videoclipurile vă pot ajuta să captați atenția publicului și să faceți o primă impresie care durează.
6. Configurați-vă contul de anunțuri Google
Concurența este acerbă și, dacă nu utilizați încă Google Ads pentru a vă viza pacienții ideali, puteți fi sigur că, concurența voastră deja o face și că îi pierdeți pe acești pacienți.
7. Rămâneți activ pe rețelele de socializare
Dacă ați activat pe social media înainte de COVID-19, atunci asigurați-vă că mențineți același nivel de valoare si în timpul acestei crize. În mod alternativ, dacă nu ați început să utilizați social media pentru clinica voastră stomatologică, folositi această “alternativă” (timp liber) pentru a începe.
Până în 2021, se estimează că cei 3,1 miliarde de persoane vor folosi social media în întreaga lume. Social Media este una dintre cele mai populare activități online și nu prezintă semne de încetinire în curând.
Pacienții voștri potențiali sunt activi pe rețelele de socializare, și este de datoria voastră să vă puneți brandul în fața lor folosind diferitele platforme sociale disponibile. Facebook și Instagram sunt două dintre cele mai bune platforme pentru comercializarea clinicii voastre pe social media, mai ales că ambele platforme oferă opțiunea de a utiliza „povești” sau conținut video.
În timpul epidemiei COVID-19, puteți continua să aveți grijă de pacienții voștri oferindu-le valoare, răspunzând la întrebările lor și realizând conexiuni prin intermediul social media.
8. Trimiteți e-mailuri
Este foarte bine să arătați pacienților voștri că vă pasă, trimițându-le e-mailuri cu privire la criza de sănătate, ce pot face pentru a ajuta la oprirea răspândirii și ce pot face dacă au o urgență dentară în acest timp.
Pacienții voștri se confruntă cu mult stres și tulburări, iar un e-mail liniștitor trimis catre aceștia le arată că, clinicii tale îi pasă.
9. Oferiți consultatii virtuale
Știați că puteți oferi consultații virtuale pacienților voștri?
Puteți face asta cu aplicații precum SmileSnap. Acesta este modul perfect de a continua să-ți comercializezi brandul și să creezi noi relații atunci cand nu puteti lucra direct în clinica voastră.
Cu SmileSnap, puteți oferi practic o consultație stomatologică pacienților voștri înainte de a veni la clinică. Făcând acest lucru, vă ajută să creați încredere, să realizati o conexiune și să oferiți publicului vostru părerea că își pot menține în continuare sănătatea dentară chiar și atunci când nu vă pot vizita fizic clinica.
10. Implicați-vă cu publicul vostru oriunde puteți
Obiectivul este să le arătați pacienților că, deși este posibil să nu îi puteți vedea fizic o perioadă, sunteți încă acolo pentru a le oferi valoare și sprijin.
Acum este timpul pentru rezolvare - SEO pe timp de Coronavirus!
Asta înseamnă să folosești fiecare instrument de care dispui. Și pentru majoritatea întreprinderilor, SEO este strategia de marketing rentabilă care oferă cel mai mare număr de oportunități atât în perioadele prospere cât și în cele dificile.
Gânduri finale
Doar pentru că ușile clinicii voastre stomatologice sunt momentan închise nu înseamnă că activitatea online trebuie să se oprească. De fapt, puteți folosi acest timp în favoarea voastră, având la dispoziție o strategie de marketing solidă pentru momentul în care veți putea să vă deschideți clinica în siguranță.
Vrei să te ajutăm?
Alege acum unul din planurile de mai jos:
Solicită un Plan de Marketing pentru Clinica ta Stomatologică
Planul Go Faster este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt la început de drum sau pentru cele care doresc să atragă rapid un număr cât mai mare de pacienți.
Planul Be Stronger este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt într-un mediu foarte competitiv, iar acum își doresc să se diferențieze pe piață pentru a atrage mai ușor pacienți.
Planul Play Bigger este pentru Cabinetele sau Clinicile Stomatologice care au un flux normal de pacienți, însă acum își doresc să treacă la următorul nivel.
Planul Total Domination este pentru Clinicile Stomatologice care au cunoscut o creștere importantă în ultimii ani, iar acum își doresc să fie numărul 1 pe piață.