SEO pe înțelesul dentiștilor! Lecția #1
MarketDent susține Cursul SEO pentru Dentiști!
Deoarece din ce în ce mai mulți medici stomatologi apelează la SEO pentru promovarea cabinetelor sau clinicilor stomatologice, MarketDent vine cu o soluție pentru tine!
Îți oferim un curs format din 10 lecții care îți va aduce următoarele beneficii:
- Este ușor de înțeles, ceea ce înseamnă că va fi foarte ușor să parcugi împreună cu noi lecțiile;
- Vei afla de ce este important SEO;
- Vei înțelege exact ce trebuie să faci pe parte de SEO;
- Avantajele pe care SEO le aduce unui pacient și implicit și clinicii tale stomatologice.
Prima lecție este deja pregătită pentru tine!
Lecția #1 – Să înțelegem SEO
Iată ce vei afla în prima lecție a cursului SEO pentru dentiști:
1. Ce este SEO?
SEO este optimizarea site-ului pentru motoarele de căutare, în special Google. Cu ajutorul unei bune optimizări SEO, poți fi poziționat în prima pagină Google pentru cuvinte cheie importante. Astfel, vei beneficia de un flux continuu de pacienți, datorită facilității cu care aceștia te găsesc în cautările lor pe Google.
2. Diferența dintre reclamele Google și rezultatele din Google.
Pentru reclamele Google se alocă bani, iar rezultatele din Google reprezintă metoda gratuită. Mai multe detalii în prima lecție a cursului.
3. De ce să apelezi la SEO?
- Pacienții doresc să acceseze rezultatele nesponsorizate;
- Continui să primești programări, chiar daca nu te mai promovezi;
- Prezinți mai multă încredere pentru pacienți.
- Plus alte motive pe care le-am detaliat în prima lecție a cursului.
4. Detaliem 3 cuvinte cheie populare pentru domeniul stomatologic, pentru care analizăm:
- Volumul lunar de căutări;
- Prețul per click;
- Numărul de click-uri pentru rezultatele SEO;
- Numărul de click-uri pentru rezultatele din Google Ads (reclamele plătite);
- Valoarea traficului pe care îl primești gratuit.
5. Tot în prima lecție o să afli care sunt cele mai bine optimizate site-uri din România.
Aceste site-uri primesc lunar între 50.000 și 100.000 ron valoare trafic gratuit din SEO.
6. Cum funcționează Google?
- Indexarea paginilor web printr-un soft special;
- Stabilirea rezultatelor în funcție de cuvântul căutat;
- Feedback-ul utilizatorilor pentru afișarea celor mai bune prime rezultate.
Acești 3 pași sunt detaliați în lecția #1 al cursului.
7. Cât durează să ajungi în top?
În functie de tipul competiției al unui cuvant cheie (mică, medie, mare locală, mare națională) afli exact cât durează să ajungi pe prima pagină în Google.
- Știi ce este SEO și cum te ajută să promovezi eficient clinica sau cabinetul tău stomatologic?
- Știi care este diferența dintre Google Ads și rezultatele SEO?
- Tu care crezi că obține un număr mai mare de click-uri: rezultatele SEO sau rezultatele din reclamele plătite, respectiv Google Ads?
- Cum stabiliește Google rezultatele în funcție de cuvântul căutat?
- Cuvantul cheie Implant dentar are o competiție mică, medie, mare locală sau mare națională?
Dacă nu știi sau nu ești sigur de răspunsul la aceste întrebări, urmărește lecția #1 din cursul SEO pentru dentiști!
Slideshare: https://www.slideshare.net/MariusAchim/seo-dentisti-lectia-1
https://www.marketdent.ro/seo-dentisti
Vrei să te ajutăm?
Alege acum unul din planurile de mai jos:
Solicită un Plan de Marketing pentru Clinica ta Stomatologică
Planul Go Faster este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt la început de drum sau pentru cele care doresc să atragă rapid un număr cât mai mare de pacienți.
Planul Be Stronger este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt într-un mediu foarte competitiv, iar acum își doresc să se diferențieze pe piață pentru a atrage mai ușor pacienți.
Planul Play Bigger este pentru Cabinetele sau Clinicile Stomatologice care au un flux normal de pacienți, însă acum își doresc să treacă la următorul nivel.
Planul Total Domination este pentru Clinicile Stomatologice care au cunoscut o creștere importantă în ultimii ani, iar acum își doresc să fie numărul 1 pe piață.