smile@marketdent.ro +40 766 320 209

SEO on Page. Cum să-l faci pe Google să înțeleagă despre ce vorbești

SEO on Page este procesul de a vă asigura că site-ul vostru poate fi citit de motoarele de căutare. Învățarea corectă a SEO on page nu constă doar în a vă asigura că Google alege cuvintele cheie relevante pentru a găsi site-ul tău, este și o oportunitate de a obține câștiguri ușoare și de a îmbunătăți performanțele generale ale site-ului tău.

 

1.     Asigurați-vă că, conținutul site-ului este vizibil motoarelor de căutare.

 

2.     Asigurați-vă că site-ul vostru nu blochează motoarele de căutare.

 

3.     Asigurați-vă că motoarele de căutare ridică cuvintele cheie pe care le doriți.

 

SEO on page

 

Doriți să știți cum să vă optimizați perfect paginile web?

 

Acesta este articolul potrivit pentru a afla.

 

Aveți în minte un cuvânt cheie pentru care doriți să vă clasificați si este posibil să aveți deja chiar si un conținut grozav. Acum cum „optimizați” pagina respectivă, astfel încât Google să înțeleagă despre ce este vorba, dar și să își dea seama că merită un loc în prima pagină a rezultatelor căutării?

 

Este mai ușor decât ai putea crede. Ceea ce urmează sunt câteva sfaturi practice pentru a face asta.

 

Ce este SEO on Page?

 

SEO on Page se referă la practica „optimizării” paginilor web pentru a le ajuta să se plaseze mai sus în motoarele de căutare. Scopul final este de a crește traficul organic pe site-ul vostru.

 

Dar ce implică exact acest proces de „optimizare”?

 

Majoritatea sfaturilor SEO on Page pare să se concentreze aproape exclusiv pe plasarea strategică a cuvintelor cheie cu potrivire exactă pe pagina voastra - cuvânt cheie în titlu, cuvânt cheie în meta descriere, cuvânt cheie în H1 etc.

 

Din păcate, aceste sfaturi nu sunt suficiente, de aceea în completarea lor mai aducem:

 

  • Intrați în joc optimizând „intenția de căutare”

 

Cum se raportează asta la SEO?

 

Dacă conținutul vostru nu este ceea ce caută cercetătorii  nu veți fi nici măcar în joc, cu atât mai puțin să aveți șansa de a câștiga.

 

Deci, cum vă dați seama ce vor cercetătorii?

 

  • Asigurați-vă că pagina voastra se încarcă repede.
  • Plasați-vă cuvinte cheie țintă în etichetele titlu, meta descriere și etichete H1
  • Folosiți URL-uri scurte descriptive.
  • Utilizați etichete descriptive pentru imagini (și optimizați numele fișierelor de  tip imagine).
  • Utilizați  schema markup (acolo unde este cazul) pentru a crește CTR.
  • Măriți „relevanța actuală” pentru a face lucrurile ușoare pentru Google.
  • Păstrați conținutul  simplu și lizibil.

 

Vrei să te ajutăm?

 

Alege acum unul din planurile de mai jos: 

 

Solicită un Plan de Marketing pentru Clinica ta Stomatologică

 

Planul Go Faster este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt la început de drum sau pentru cele care doresc să atragă rapid un număr cât mai mare de pacienți.

 

Planul Be Stronger este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt într-un mediu foarte competitiv, iar acum își doresc să se diferențieze pe piață pentru a atrage mai ușor pacienți.

 

Planul Play Bigger este pentru Cabinetele sau Clinicile Stomatologice care au un flux normal de pacienți, însă acum își doresc să treacă la următorul nivel.

 

Planul Total Domination este pentru Clinicile Stomatologice care au cunoscut o creștere importantă în ultimii ani, iar acum își doresc să fie numărul 1 pe piață.