smile@marketdent.ro +40 766 320 209

Importanța serviciilor SEO în domeniul stomatologic

Puterea SEO ca instrument de marketing pe internet pentru creșterea oricărei afaceri.

Ce este SEO?

Optimizarea unui website încât sa apară printre primele rezultate organice ale unei cautări poarta denumirea de SEO (search engine optimization) ceea ce implică, printre altele, un website construit cu atenţie din punct de vedere tehnic şi foarte mult conţinut relevant.

 

Dacă esti medic stomatolog, marketingul si SEO ar putea să nu figureze pe lista priorităților tale. Dar, fără optimizarea motorului de căutare, aproape nimeni nu va putea găsi site-ul clinicii tale.

 

De asemenea, este important să rețineți că, concurenții voştri probabil investesc deja în optimizarea motorului de căutare dentară.

 

SEO in domeniul stomatologic

 

Cum puteți să vă diferențiați de restul și să obțineți cea mai mare vizibilitate pentru clinica voastră?

Concurența pentru clasamentele din prima pagină în Google este acerbă. Răspunsul pentru întrebarea de mai sus este să implementați o campanie de optimizare a motoarelor de căutare locale (SEO local) în urma unui proces explicat pas cu pas.

 

Știți că oamenii caută online toate lucrurile în aceste zile, inclusiv pentru serviciile de sănătate orală, iar un clasament printre primele rezultate pe Google este esențial pentru câștigarea pacienților noi.

 

Pentru mulți medici, SEO în domeniul stomatologic este un subiect neclar, iar angajarea unei echipe de specialişti SEO în care pot avea încredere pentru a-și îmbunătăți poziționarea clincii este o sarcină descurajantă.

 

Dar mai întâi, să definim despre ce vorbim:

 

Ce este exact optimizarea motorului de căutare dentară?

SEO în domeniul stomatologic este procesul de a face modificări la nivelul site-ului web al clinicii și la o serie de alte pagini web conexe (cum ar fi paginile de socializare, paginile de director și multe altele) pentru a ajuta site-ul să se deplaseze la maxim în prima pagina a motorului de căutare (Google, Bing și Yahoo). Deoarece majoritatea utilizatorilor nu vor depăși niciodată să privească mai mult de prima pagină a rezultatelor în căutarea lor de a găsi o clinică stomatologică, iar voi doriți ca, clinica voastră să se afișeze cât mai sus pe aceste pagini ale motoarelor de cautare.

 

Cea mai bună optimizare a motorului de căutare pentru medicii stomatologi necesită muncă grea, analiză atentă și inovație inteligentă.

 

Cel mai adesea durează de la 3 până la 6 luni pentru a vedea o schimbare susținută în clasament. Și pentru că Google își schimbă întotdeauna algoritmul, cel mai bine este să aveți experți SEO care să țină pasul cu modificările.

 

Google luptă pentru a-și menține motorul de căutare relevant și trebuie să evolueze constant pentru a continua să furnizeze rezultate relevante utilizatorilor:

 

  • Dacă doriți să rămâneți în vârful Google, nu vă bazați niciodată pe o tactică.
  • Asigurați-vă întotdeauna ca strategiile motorului de căutare se bazează pe cele mai bune practici SEO.

 

Dacă doriți să aveți succes online, nu veți ajunge departe fără SEO (Search Engine Optimization). Fără instrumente adecvate, este dificil să prezici care strategii SEO sunt cele mai de succes și care cresc poziția site-ului web în rezultatele căutării Google. Este la fel de greu de știut care puncte slabe stau în calea unui bun clasament al motorului de căutare. Instrumentele SEO sunt, prin urmare, un instrument important pentru fiecare webmaster, deoarece acestea vă ajută să înțelegeți mai bine site-ul vostru web.

 

Optimizarea SEO este instrumentul de marketing și publicitate online pe care o utilizează cei care vor să se promoveze inteligent și eficient pentru a obține succesul mult dorit.

 

Vrei să te ajutăm?

 

Alege acum unul din planurile de mai jos: 

 

Solicită un Plan de Marketing pentru Clinica ta Stomatologică 

 

Planul Go Faster este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt la început de drum sau pentru cele care doresc să atragă rapid un număr cât mai mare de pacienți.

 

Planul Be Stronger este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt într-un mediu foarte competitiv, iar acum își doresc să se diferențieze pe piață pentru a atrage mai ușor pacienți.

 

Planul Play Bigger este pentru Cabinetele sau Clinicile Stomatologice care au un flux normal de pacienți, însă acum își doresc să treacă la următorul nivel.

 

Planul Total Domination este pentru Clinicile Stomatologice care au cunoscut o creștere importantă în ultimii ani, iar acum își doresc să fie numărul 1 pe piață.