smile@marketdent.ro +40 766 320 209

Cei mai buni 10 factori de clasare Google

In materialul anterior am stabilit si explicat cele trei strategii SEO (autoritate, incredere si relevanta).

 

In articolul prezentat astazi vom descoperi care sunt cei mai buni 10 factori pe care Google ii foloseste in clasarea site-urilor.

 

Modul in care Google claseaza acum site-urile.

 

Daca concurentii tai au mai multe dintre caracteristicile care vor fi prezentate mai jos decat are site-ul tau, este foarte probabil ca acestia sa aiba o pozitionare in Google mai buna decat tine.

 

Pe masura ce algoritmii motoarelor de cautare de la Google cresc in complexitate pentru a se adapta unor noi modalitati de cautare, incluzand vocea si geolocalizarea mobilului, marketerii au nevoie din ce in ce mai mult de detalii cu privire la ce factori le vor permite sa se situeze peste concurenti.

 

Google alaturi de restul motoarelor de cautare folosesc anumiti factori de clasificare pentru a determina pozitia unui site web in pagina rezultatelor.

 

Factorii de clasificare au fost determinati prin testarea si monitorizarea site-urilor cu ajutorul firmelor de optimizare SEO pentru ca Google nu face publica aceasta lista.

 

Unii factori de clasare Google nu trebuie sa lipseasca din optimizarea SEO pentru site-ul tau, dar sunt si unii care nu produc schimbari legate de pozitia site-ului tau in Google.

 

factori de clasare Google

 

Factori de clasare Google la nivel de site:

 

1.    CONTINUTUL

 

Trebuie sa ofere valoare site-ului prin informatii unice, Google penalizeaza site-urile care nu aduc ceva nou sau util, in special site-urile cu continut slab.

 

2.    PAGINA DE CONTACT

 

Multe site-uri nu acorda o mare atentie paginii de contact in comparatie cu celelalte pagini, pentru a oferi incredere atat utilizatorilor cat si motorului de cautare, pagina de contact trebuie sa fie usor de vizualizat atat pe desktop cat si pe mobil si sa contina informatii precum numele si datele de identificare ale clinicii, adresa, numere de telefon, email si formular de contact.

 

3.     UTILIZAREA USOARA A SITE-ULUI

 

Un site care intampina dificultati in timpul navigarii poate afecta reducerea timpului petrecut pe site si a ratei de respingere (bounce rate), acesti factori fiind importanti in stabilirea pozitionarii pe Google.

 

4.     UPDATAREA SITE-ULUI

 

Daca postezi des vei avea de castigat, dar pentru asta trebuie sa creezi continut de calitate. Insa, daca faci postari dese cu continut de slaba calitate sau continut duplicat vei fi penalizat de Google.

 

5.     SITEMAP-UL

 

Arhitectura site-ului si sitemap-ul ajuta Google sa inteleaga structura site-ului, fiind mai usor de indexat si oferind o vizibilitate mai buna.

 

6.     CADERI DE SERVER

 

Daca intampini probleme in ceea ce priveste serverele companiei, iar hostingul tau cade des poti risca o delistare totala, o stergere din indexul Google.

 

7.     LOCATIA SERVERELOR

 

E important de stiut faptul ca locatia serverului te afecteaza, hosteaza site-ul in aceeasi tara cu publicul caruia te adresezi.

 

8.     CERTIFICATE SSL

 

Google a considerat ca si acesta este un factor de clasare, o conexiune sigura te va ajuta sa te pozitionezi, insa nu te va ajuta sa depasesti un site cu un continut mult mai caltitativ.

 

9.     RECENZII UTILIZATORI

 

Recenziile joaca un rol important in agloritmul Google, acestea ajuta clinicile sa obtina pozitii de top chiar si fara prea multe link-uri spre site-ul clinicii, devenind un factor extrem de important in cautarea locala.

 

10.   TERMENI SI CONDITII SI POLITICA DE CONFIDENTIALITATE

 

Prin prezenta acestor pagini transmiti motoarelor de cautare faptul ca esti un membru de incredere al internetului.

 

Vrei să te ajutăm?

 

Alege acum unul din planurile de mai jos: 

 

Solicită un Plan de Marketing pentru Clinica ta Stomatologică 

 

Planul Go Faster este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt la început de drum sau pentru cele care doresc să atragă rapid un număr cât mai mare de pacienți.

 

Planul Be Stronger este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt într-un mediu foarte competitiv, iar acum își doresc să se diferențieze pe piață pentru a atrage mai ușor pacienți.

 

Planul Play Bigger este pentru Cabinetele sau Clinicile Stomatologice care au un flux normal de pacienți, însă acum își doresc să treacă la următorul nivel.

 

Planul Total Domination este pentru Clinicile Stomatologice care au cunoscut o creștere importantă în ultimii ani, iar acum își doresc să fie numărul 1 pe piață.