smile@marketdent.ro +40 766 320 209

Analiza web. Cum sa va masurati succesul

Pentru a stabili situația în care se află clinica pe care o dețineți un punct de plecare este analizarea site-ului și a statisticilor din Google Analytics.

 

Google Analytics vă oferă informații cu privire la trafic, numărul de vizite și vizitatori unici, cât și tipare de comportament ale utilizatorilor, tipare care vă ajută să îmbunătățiți anumite secțiuni ale site-ului pentru o bună interacțiune a utilizatorilor cu acesta.

 

Cu ajutorul analizei puteți observa dacă optimizările realizate pe site sunt relevante pentru utilizatori și cresc traficul, sau dacă produc așa numitul efect invers unde este necesară intervenția unei echipe de specialiști care pot concretiza datele ce reies din analiza web și care vă pot ajuta în realizarea corecta și eficientă a procesului de optimizare.

 

Cu alte cuvinte, analiza web se referă la colectarea, raportarea și analiza datelor asociate cu site-ul tau web. Principalul obiectiv în această privință este identificarea factorilor pe care ar trebui să îi măsurați, în funcție de obiectivele afacerii. 

 

Scopul de bază al măsurării acestor indicatori cheie este de a optimiza strategia de marketing și de a obține rezultate pozitive. Atunci când creați obiective și apeluri la acțiune, este esențial să dezvoltați o analiză web eficientă și relevantă. Acest lucru vă permite să identificați indicatorii cheie de performanță (KPI) și să măsurați cât de bine o faceți.

 

analiza web

 

Utilizarea instrumentelor de analiză web

 

Webmasterii folosesc KPI-uri pentru a măsura succesul strategiei lor de marketing, dar întrebarea este cum să le măsurăm.

 

În acest scop, aveți nevoie de mai multe instrumente care oferă o perspectivă completă a performanței site-ului vostru.

 

Când utilizați simultan diferite instrumente de analiză web, trebuie să vă concentrați asupra acelor IP-uri pe care trebuie să le măsurați, luând în considerare obiectivele afacerii și experiența utilizatorului, pur și simplu eliminați restul de date care nu înseamnă nimic pentru voi.

 

Analiza web este principalul instrument utilizat pentru a măsura date cantitative, cum ar fi numărul de vizite pe site-ul vostru web, numărul de conversii și numărul de vizitatori noi sau care se întorc. Datele cantitative se referă la numerele grele, motiv pentru care trebuie să suplimentați informațiile cu cercetări calitative sau euristice, care sunt mai descriptive (se bazează pe sondajele și feedback-ul clienților), dar sunt, de asemenea, mai deschise către părtinire și interpretare greșită.

 

Deoarece datele cantitative sunt colectate de un program de calculator în timp real, puteți fi sigur că nu vă va lipsi nimic, cu condiția ca instrumentul de analiză să fie configurat corect.

 

Dintre toate cuvintele cheie pe care le auziți pe site-ul vostru, pariez că analiza este unul dintre ele, mai ales când vine vorba de a ști dacă site-ul vostru web reprezinta un  adevarat succes sau nu.

 

Există o mulțime de moduri în care puteți considera site-ul de succes, dar ce valori ar trebui să urmăriți pentru a vă face o idee mai bună despre succesul său?

 

  • Numărul de vizitatori;
  • Procentul noilor sesiuni;
  • Rata de respingere;
  • Rata de click CTA;
  • Timp mediu pe pagina.

Cum puteți măsura succesul site-ului?

 

Acum, când site-ul web este lansat și lumea se bucură de informatiile puse la dispozitie, doriți să știți cum este perceput de publicul țintă. Pentru a face acest lucru, cel mai bine este să analizați datele atunci când examinați succesul site-ului vostru web.

 

Și, deși s-ar putea să fiți stresat despre cât de important este să ai un site de succes, nu veți putea ști cum să faceți asta până când nu veți afla cum să măsurați și să urmăriți datele.

 

În primul rând, configurați un cont în Google Analytics, acesta este cel mai popular instrument pe care îl puteți utiliza pentru a măsura traficul site-ului și pentru a urmări informațiile despre vizitatorii acestuia. Când vine vorba de software de analiză digitală, Google Analytics este ales de atât de mulți oameni datorită ușurinței sale de utilizare, a faptului că este gratuit și a cantității mari de date pe care le puteți vedea într-un singur loc.

 

Dacă nu sunteți sigur de unde să începeți cu măsurarea succesului site-ului vostru web, acesta este un loc minunat pentru a începe! După ce ați configurat un cont, puteți începe să măsurați o varietate de informații.

 

Pentru a afla mai multe detalii despre cum se utilizează Google Analytics și de ce să îl folosiți accesați următorul curs!

 

Vrei să te ajutăm?

 

Alege acum unul din planurile de mai jos: 

 

Solicită un Plan de Marketing pentru Clinica ta Stomatologică

 

Planul Go Faster este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt la început de drum sau pentru cele care doresc să atragă rapid un număr cât mai mare de pacienți.

 

Planul Be Stronger este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt într-un mediu foarte competitiv, iar acum își doresc să se diferențieze pe piață pentru a atrage mai ușor pacienți.

 

Planul Play Bigger este pentru Cabinetele sau Clinicile Stomatologice care au un flux normal de pacienți, însă acum își doresc să treacă la următorul nivel.

 

Planul Total Domination este pentru Clinicile Stomatologice care au cunoscut o creștere importantă în ultimii ani, iar acum își doresc să fie numărul 1 pe piață.