Analiza Social Media
Social Media Analytics este un termen des auzit - și adesea înțeles greșit. Să dezvăluim exact ce este acest instrument crucial pentru afaceri și de ce trebuie să îl utilizați.
Social media nu este despre mărci, este vorba despre oameni care își împărtășesc viața cu alții pe care îi cunosc sau nu îi cunosc, pe baza unor interese comune.
Totuși, socialul este un loc minunat în care se pot conecta consumatorii și mărcile, atât timp cât își amintesc un lucru: social media poate oferi prima și ultima impresie a mărcii tale, astfel încât ambele trebuie să fie bune.
Ce este o reţea de socializare?
O reţea de socializare reprezintă o reţea de persoane cu scopuri comune, cum ar fi o reţea de medici stomatologi, pe aceste reţele de socializare oamenii din toata lumea se ,, întâlnesc” online pentru a comunica intre ei rapid, pentru a-şi impărtăşi diverse activităţi, pentru a comunica cu diverse grupuri de persoane in acelaşi timp, pentru a se vedea, ba chiar si auzi. Uneori reţelele de socializare mai sunt numite şi „reţele sociale”.
Analiza social media este diferită în comparație cu alte analize web, deoarece analiza social media este orientată spre măsurarea conversației și interacțiunii bazei de fani / pacienți cu clinica ta.
Dacă sunteți responsabil pentru analiza social media a profilurilor de pe rețelele de socializare ale clinicii voastre, aveți multe explicații de dat.
De exemplu, ce rețea de socializare merită cea mai mare parte din timp și buget? Care sunt piesele de top ale celor mai performante retele de socializare? Care este impactul general al prezenței clinicii pe social media asupra afacerii voastre?
Indiferent dacă sunteți orientat pe o singura rețea de socializare sau aveți nevoie de o soluție pentru toate rețelele, instrumentele de socializare potrivite vă pot oferi răspunsurile analitice de care aveți nevoie pentru a vă dezvolta.
Există instrumente cu adevărat incredibile care te vor ajuta să înțelegi sensul acțiunilor de pe social media.
- Cum au crescut urmăritorii mei în această lună?
- Care postări par să funcționeze cel mai bine?
- Care sunt orele cele mai bune la care să postezi?
- Ce sunt analizele social media?
În primul rând, înainte să trecem la instrumentele de analiză a rețelelor de socializare, am vrut să vorbesc rapid despre cum definim analiza social media.
Analiza social media este văzută ca, colectarea de date de pe platformele de social media pentru a ne ajuta să ne informăm și să ghidăm strategia noastră de marketing. Acordând o atenție deosebită analizelor de socializare, vă puteți măsura performanța în funcție de obiectivele voastre de social media.
Importanța analizei Social Media
Există o cantitate extraordinară de informații în datele de social media. În ultimele decenii, întreprinderile au plătit companiile de cercetare de piață sa intervieveze consumatorii și să realizeze focus grupuri pentru a obține informații pe care consumatorii le transmit acum de bună voie pe platformele publice de social media.
Problema este că aceste informații sunt sub formă de text și limbaj natural, genul de date nestructurate pe care algoritmii de analiză le au în mod tradițional. Dar, pe măsură ce învățarea automată și inteligența artificială au avansat, devine mai ușor pentru cei care se ocupă de analiza social media să cuantifice într-un mod scalabil informațiile din postările de pe rețelele de socializare.
Desigur, mulțumirea instantanee a like-urilor și a noilor adepți după ce ai postat ceva este drăguță, dar fără a vedea imaginea de ansamblu (pe care o puteți vedea doar aprofundându-vă în analizele de socializare) nu puteți fi sigur de reușita brand-ului vostru pe social media fără a analiza performanțele profilurilor.
Instrumentele de analiză social media sunt de obicei folosite pentru a completa instrumentele de gestionare a rețelelor de socializare. Acestea din urmă vă permit să planificați și să programați conținutul din social media, în timp ce primele vă permit să măsurați performanța.
Dacă investiți timp și efort în crearea profilurilor de social media, veți dori să vă urmăriți rezultatele, astfel încât să puteți separa profilurile din strategia voastra în cele care sunt de succes și cele care nu au atât de mult succes.
Folosind instrumentele enumerate mai jos, puteți monitoriza rezultatele și puteti obține informații valoroase despre îmbunătățirea eforturilor de social media:
Top 10 instrumente de analiza Social Media:
1. Sprout Social
2. Awario
3. TapInfluence
4. BuzzSumo
5. Snaplytics
6. Curalate
7. Keyhole
8. Google Analytics
9. ShortStack
10. SHIELDApp
Care este rolul instrumentelor de analiză a rețelelor de socializare?
Ei bine, iată câteva motive pentru a folosi unul:
- Instrumentele de analiză a rețelelor de socializare analizează date care vă sunt inaccesibile altfel (date de monitorizare a rețelelor de socializare);
- Aceste instrumente structureaza datele pentru a vă permite să vedeți imediat punctele forte și punctele slabe ale strategiei de social media;
- Acestea combină date de pe diferite platforme online pentru a vă arăta progresul general;
- Vizualizează perspective, ceea ce face mai ușor să tragă idei acționabile;
- Ei compară datele de pe social media ale mai multor mărci, pentru a arăta modul în care te pozitionezi cu concurenții;
- Instrumentele de analiză social media creează și trimit rapoarte de social media pentru echipa ta și părțile interesate.
Vrei să te ajutăm?
Alege acum unul din planurile de mai jos:
Solicită un Plan de Marketing pentru Clinica ta Stomatologică
Planul Go Faster este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt la început de drum sau pentru cele care doresc să atragă rapid un număr cât mai mare de pacienți.
Planul Be Stronger este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt într-un mediu foarte competitiv, iar acum își doresc să se diferențieze pe piață pentru a atrage mai ușor pacienți.
Planul Play Bigger este pentru Cabinetele sau Clinicile Stomatologice care au un flux normal de pacienți, însă acum își doresc să treacă la următorul nivel.
Planul Total Domination este pentru Clinicile Stomatologice care au cunoscut o creștere importantă în ultimii ani, iar acum își doresc să fie numărul 1 pe piață.