smile@marketdent.ro +40 766 320 209

Articole

1
2

SEO dentar - Cum să-ți dezvolți practica prin căutare

         Potențialii tăi pacienți au multe opțiuni când vine vorba de a-și alege dentistul.  Potrivit unui studiu realizat de Institutul de Politici de Sănătate ADA, în 2020 existau 60,7 dentiști la 100.000 de persoane, iar se estimează că acest număr va crește la 67,0 până în 2040. Cu tot mai mulți dentiști în exercițiu, înseamnă că practica ta trebuie să se evidențieze dacă...

CITEȘTE MAI MULT
SEO Cabinet Stomatologic

Instrumente Link Building SEO

Ultimul curs se va încheia cu prezentarea instrumentelor de link building SEO.   Crearea de link-uri rămâne în continuare strategia de top pentru optimizarea site-urilor web. Să nu fiți în pas cu tendințele actuale de construire a link-urilor nu este o sarcină ușoară, deoarece această strategie devine din ce în ce mai complexă și confuză pe măsură ce tehnologia avansează.   Acesta este motivul pentru care...

CITEȘTE MAI MULT
SEO Cabinet Stomatologic

Instrumente de optimizare SEO

În continuarea cursului anterior, astăzi vor fi prezentate instrumentele de optimizare SEO.   Optimizarea site-ului web presupune îmbunătățirea aspectelor site-ului care conduc la trafic și la conversii. Traficul provine de la SEO, iar conversiile provin dintr-un marketing bun.   Mai exact, doriți să vă optimizați site-ul pentru publicul vostru specific. Ceea ce funcționează pentru un public nu va funcționa neapărat si pentru...

CITEȘTE MAI MULT
SEO Cabinet Stomatologic

Instrumente de cercetare SEO

Instrumentele prezentate în acest curs și în următoarele 2 vă pot ajuta să găsiți oportunități de creare de link-uri, să diagnosticați problemele site-ului, să creați rapoarte SEO ușor de înțeles, și să faceți ca Google să vă acceseze mai rapid, astfel încât să puteți ieși în evidență și să obțineți clasamente înalte.   Aceste instrumente sunt împărțite în trei categorii:...

CITEȘTE MAI MULT
SEO Cabinet Stomatologic

De ce să folosiți și cum se utilizează Google Analytics

În materialul anterior am discutat că pentru a stabili situația și  pentru a măsură succesul în care se află clinica pe care o dețineți un punct de plecare este analizarea website-ului.   În completarea acelui material, subiectul de astăzi îți va oferi o lecție despre  Google Analytics, instrumentul cu care este realizată analiza site-ului, de ce să îl folosiți și cum se utilizează.   Analizele web...

CITEȘTE MAI MULT
SEO Cabinet Stomatologic

Analiza web. Cum sa va masurati succesul

Pentru a stabili situația în care se află clinica pe care o dețineți un punct de plecare este analizarea site-ului și a statisticilor din Google Analytics.   Google Analytics vă oferă informații cu privire la trafic, numărul de vizite și vizitatori unici, cât și tipare de comportament ale utilizatorilor, tipare care vă ajută să îmbunătățiți anumite secțiuni ale site-ului pentru o bună interacțiune a utilizatorilor cu...

CITEȘTE MAI MULT
SEO Cabinet Stomatologic

Analiza Social Media

Social Media Analytics este un termen des auzit - și adesea înțeles greșit. Să dezvăluim exact ce este acest instrument crucial pentru afaceri și de ce trebuie să îl utilizați.   Social media nu este despre mărci, este vorba despre oameni care își împărtășesc viața cu alții pe care îi cunosc sau nu îi cunosc, pe baza unor interese comune.   Totuși, socialul este un loc minunat în care se pot...

CITEȘTE MAI MULT
SEO Cabinet Stomatologic

Facebook și SEO

Facebook este cea mai populară rețea de socializare din lume. Ceea ce este popular pe Facebook este, în esență, o imagine a opiniei publice și Google a remarcat acest lucru, făcând din activitatea Facebook un factor foarte puternic în algoritmul lor. Ar trebui să luați în considerare utilizarea Facebook pentru fiecare proiect SEO, iar dacă aveți timp sau buget doar pentru a utiliza o rețea socială în strategia voastra SEO,...

CITEȘTE MAI MULT
SEO Cabinet Stomatologic

Google+ și SEO

Google+ este raportat ca unul dintre cei mai puternici factori de clasare din ultimii câțiva ani, dacă te uiți la sondajele cu privire la factorii de clasificare SEO, Google+ este constant în partea de sus a listei.   Multe companii încă nu folosesc Google+, deci este o oportunitate de a obține un avantaj asupra concurenților.   Simpla pornire și construire a unui nivel de activitate de bază pe Google+ vă va pune în fața...

CITEȘTE MAI MULT
SEO Cabinet Stomatologic

Importanța Social Media pentru SEO

Multe dintre studiile independente privind algoritmul de clasare Google arată o corelație mare cu paginile de rang înalt care au o activitate puternică în social media.   Nu numai că puteți utiliza social media pentru a construi activitate socială pentru a vă crește puterea generală SEO, puteți utiliza social media și pentru a crea regulat backlink-uri care sunt gratuite și ușor de construit. De asemenea, crește traficul de trimiteri...

CITEȘTE MAI MULT
SEO Cabinet Stomatologic

Strategii de creare a legaturilor

În materialul anterior am discutat despre ce este link building și de ce este important în procesul de optimizare SEO.   În completarea acelui material, subiectul de astăzi îți va oferi o lecție despre strategiile care te pot ajuta să creezi legături de calitate.   Creează conținut de calitate, interacționează cu publicul și pune-i la dispoziție informații utile despre serviciile și brandul clinicii tale.  ...

CITEȘTE MAI MULT
SEO Cabinet Stomatologic

De ce este importantă crearea legaturilor - Link building

Ce este Link Building și de ce este important?   Indiferent dacă sunteți nou în ceea ce privește link building sau o faceți de ceva vreme, suntem siguri că veți găsi ceva util în acest articol.   Peisajul SEO și link building se schimbă mereu, iar importanța construirii de link-uri de înaltă calitate nu a fost niciodată mai mare ca acum. Nevoia de a înțelege și implementa campanii de înaltă calitate este...

CITEȘTE MAI MULT
SEO Cabinet Stomatologic

Viteza de încărcare a site-ului

Primul lucru care determină oamenii să părăsească un site web (în afară de legăturile întrerupte) este viteza de încărcare a paginii și a site-ului lent.   Acest lucru este des întâlnit pe site-urile proprietarilor de afaceri și pe bloguri. Google ocupă de fapt poziția site-ului în motoarele de căutare în funcție de viteză, deoarece știu că oamenii petrec mai mult timp pe site-urile care se...

CITEȘTE MAI MULT
SEO Cabinet Stomatologic

Cum să vă structurați site-ul pentru un SEO ușor și automat

În acest articol, voi împărtăși câteva dintre cele mai bune sfaturi despre crearea unei structuri puternice a unui website.   Cu cât este mai bună structura site-ului tău, cu atât sunt mai mari șansele tale de a fi printre primele rezultate în motoarele de cautare.     1)     Structură URL Recomandăm că URL-urile să aibă o structură prietenoasă, cât mai clară pentru...

CITEȘTE MAI MULT
SEO Cabinet Stomatologic

SEO on Page. Cum să-l faci pe Google să înțeleagă despre ce vorbești

SEO on Page este procesul de a vă asigura că site-ul vostru poate fi citit de motoarele de căutare. Învățarea corectă a SEO on page nu constă doar în a vă asigura că Google alege cuvintele cheie relevante pentru a găsi site-ul tău, este și o oportunitate de a obține câștiguri ușoare și de a îmbunătăți performanțele generale ale site-ului tău.   1.     Asigurați-vă că, conținutul site-ului...

CITEȘTE MAI MULT
SEO Cabinet Stomatologic
1
2