Uber-ul și Dentiștii
În acest articol vom învăța împreună o lecție de la Uber (serviciul de ridesharing).
Cum era (și este în continuare) descris serviciul de taxi?
- Mașina neîngrijită;
- Taximetrist nepoliticos;
- Taximetristul merge pe drumuri ocolitoare (ca să te coste mai mult);
- Taximetristul păcălește clienții (le ia mai mult, fără casă de marcat).
Toate acestea trebuie să le suporte clientul de cele mai multe ori atunci când apelează la taxi.
S-a încercat o îmbunătățire a serviciilor?
Nu.
Astfel s-a creat o nevoie pe piață și așa a apărut Uber.
Când comanzi un Uber:
- Mașina este îngrijită;
- Șoferul este politicos;
- Nu plătești nimic în plus;
- Totul este transparent.
De ce am descris aceste lucruri? Pentru că oarecum, la fel se întâmplă și în domeniul stomatologic.
Încă mai sunt dentiști care cred că pacienții vin la ei pentru că își cunosc bine profesia.
Astfel la ei găsești:
- Cabinet neîngrijit;
- Atitudine mult prea serioasă;
- Tehnologii învechite;
- Nu investesc în promovarea serviciilor.
Însă clinicile care sunt în continuă creștere au înțeles această nevoie și ele:
- Investesc în clinici care impresionează pacienții de la intrare;
- Întregul personal are o atitudine foarte prietenoasă și îl fac pe pacient să se simtă foarte bine;
- Investesc în cele mai noi tehnologii;
- Și cunosc importanța promovării.
Trebuie să înțelegi că domeniul stomatologic (și oricare alt domeniu) se îndreaptă spre mai bine, mai bun, mai eficient, mai plăcut, cât mai lipsit de probleme, etc.
Atâta timp cât alegi să îmbunătățești și da, să investești, ești pe drumul cel bun.
Însă dacă nu faci nimic, va sosi momentul când clinicile “de tip uber” vor prelua majoritatea pacienților, iar atunci va fi prea târziu să mai faci o schimbare.
Vrei să te ajutăm?
Alege acum unul din planurile de mai jos:
Solicită un Plan de Marketing pentru Clinica ta Stomatologică
Planul Go Faster este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt la început de drum sau pentru cele care doresc să atragă rapid un număr cât mai mare de pacienți.
Planul Be Stronger este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt într-un mediu foarte competitiv, iar acum își doresc să se diferențieze pe piață pentru a atrage mai ușor pacienți.
Planul Play Bigger este pentru Cabinetele sau Clinicile Stomatologice care au un flux normal de pacienți, însă acum își doresc să treacă la următorul nivel.
Planul Total Domination este pentru Clinicile Stomatologice care au cunoscut o creștere importantă în ultimii ani, iar acum își doresc să fie numărul 1 pe piață.