smile@marketdent.ro +40 766 320 209

Tu stii ce reclame poti folosi pentru promovarea cabinetului tau stomatologic?

   Reclama reprezinta o activitate prin care se urmareste, pe calea publicitatii, castigarea interesului public asupra anumitor servicii furnizate. De asemenea, reclama poate fi definita si prin raspandirea unor informatii cu scop de a-i crea renume sau popularitate.

Daca in articolul anterior am vorbit despre flyere, in articolul de azi va vom prezenta mai multe modalitati de reclame ce au ca scop castigarea pacientilor.

 

Modalitatea 1. – RECOMANDAREA

 

   Teoretic vorbind, modalitatea prin care pacientul vine la clinica din recomandare nu se poate defini ca un tip de reclama. Insa, practic, aceasta este cea mai buna reclama pe care pot sa o primeasca medicii stomatologi. Nicio reclama nu se compara cu pacientul fericit si multumit de serviciile de care a beneficiat.

   Intotdeauna recomandarea va avea un procent mult mai mare de reusita decat orice alt tip de reclama. Tu nu ai alege un medic stomatolog tinand cont de parerea unei cunostinte care a fost foarte multumita, decat sa citesti informatiile de pe site despre care, in definitiv, nu stii cat de adevarate sunt?

 

Modalitatea 2. – ONLINE-UL

 

   Cu totii suntem constienti ca internetul a reusit sa aiba un impact foarte mare asupra vietii omului. Orice informatie de care ai nevoie, o poti gasi pe internet. Tocmai din aceasta cauza, cabinetul dumneavoastra stomatologic trebuie sa profite din plin de toate avantajele online-ului.

Este rapid, usor de navigat si foarte avantajos pentru pacienti. Online-ul este o modalitate foarte buna si inovativa pentru a putea face reclama serviciilor pe care le furnizati.

   Realizarea unei pagini a clinicii reprezinta un mare pas prin care puteti sa iesiti din anonimat. Oamenii trebuie sa gaseasca informatii detaliate despre serviciile dumneavoastra, tehnologia folosita, dar si despre intreaga echipa a clinicii. Rezumand, online-ul este o vizita virtuala la clinica.

 

Modalitatea 3. – CARTILE DE VIZITA/ FLYERELE/ REVISTA CLINICII/ BROSURILE

 

   Toate acestea sunt componentele unui intreg sistem de popularizare/ promovare a brandului. Nu trebuie sa lipseasca din planul dumneavoastra de marketing aceste patru componente, deoarece ele aduc un procent semnificativ in graficul promovarii clinicii.

 

  • Cartile de vizita – desi par neimportante pentru unii este bine sa stii ca ai pastrat in portofel cartea de vizita a cabinetului X de stomatologie despre care ai auzit ca este foarte bine specializat pe estetica dentara sau implantologie. Micute, accesibile si foarte putin costisitoare, cartile de vizita sunt o modalitate buna de a te face remarcat in domeniul medical.

  • Flyerele – am discutat despre ele pe larg in articolul pe care il puteti accesa aici. Pe scurt, flyerele nu isi vor pierde niciodata importanta in promovarea unui cabinet stomatologic.

  • Revista clinicii – reprezinta site-ul clinicii (online), insa tiparit (offline). Se gasesc informatii foarte utile despre mediul in care dumneavoastra va desfasurati vocatia de medic stomatolog. Sunt prezentate atat serviciile de care pacientul beneficiaza, cat si lucruri despre tehnologia pe care o folositi in redarea zambetelor.

De asemenea, se pot dezvolta si subiecte precum descrierea echipei, turismul dentar, oferte sau reduceri. Online-ul devine offline prin revista clinicii.

  • Brosurile – distribuite gratuit si reprezentand o forma de marketing direct, o brosura poate fi impartita pe strada sau inmanata pacientului cand viziteaza clinica sau poate fi trimisa prin posta.

 

Modalitatea 4. – BLOGUL

 

   Desi la prima vedere blogul nu pare sa aiba nimic in comun cu reclama sau publicitatea, este bine insa sa privim lucrurile mai indeaproape. Sa presupunem ca o persoana are nevoie de un implant dentar si vrea sa afle mai multe lucruri despre implantologie. Primul lucru pe care il face este, bineinteles, renumitul search pe google.

Citeste un articol despre implantologie de pe un blog care apartine unei clinici stomatologice. Acceseaza pagina clinicii respective, deoarece articolul a fost interesant si usor de citit. Observa ca este o clinica foarte buna, cu servicii de calitate si medici specializati.

   Reclama prin blog este menita sa atraga pacienti prin articolele sale bine dezvoltate, care folosesc un limbaj pe intelesul tuturor si care da un plus de incredere viitorului pacient.