Tratamentele Dentare care se promoveaza profitabil pe Facebook
In ultimele 12 luni MarketDent a realizat sute de campanii si pagini de vanzare pentru zeci de clinici si cabinete stomatologice.
Ceea ce am observat in aceasta perioada este ca unele tratamente dentare dau rezultate foarte bune (sute de cereri de la pacienti noi in fiecare luna) iar altele dau rezultate mai slabe.
Desigur, localitatea in care se afla clinica precum si imaginea (frecventa promovarii) conteaza. Insa stiam ca este mai mult de atat.
Asa ca primul pas a fost sa listam tipul de tratamente dentare care a generat cei mai multi pacienti. In topul listei se afla Pedodontia si Parodontoza care genereaza cele mai multe cereri.
In lista tratamentelor dentare care au generat mai putine cereri vom alege aici doar Implant Dentar si Fatete Dentare (desi nu acestea sunt cele mai putin solicitate tratamente).
Apoi ne-am gandit ce ii determina pe pacienti sa vina la dentist pentru astfel de tratamente.
Asa am aflat ca mai intai exista o motivatie precum: durere, teama, jena etc.
Aceste motivatii exista la toate tratamentele dentare doar ca, la unele, pacientul alege sa amane. De aici si problema lipsei de cereri.
Avand aceste informatii, am realizat tabelul de mai jos unde am dat o nota de la 1 la 10 pentru Motivatie si Urgenta.
De exemplu: La paradontoza motivatia este 9. Pacientului i se misca dintii. La urgenta am pus tot 9, deoarece intervine teama de a pierde.
La pedodontie motivatia este 10. Psihologic s-a demonstrat ca oamenii au mai multa grija de cei apropiati (mai ales de cei mici) decat de ei insisi. La urgenta am pus 7, deoarece le este teama ca ceva rau li s-ar putea intampla celor mici.
Pentru implant dentar motivatia este 9. Insa urgenta este 4. De ce? Pentru ca nu au nimic de pierdut. Dintele nu mai exista. Aici intervine doar dorinta de a castiga, care poate fi amanata.
La fel, pentru fatete dentare motivatia este de 6. Insa, dorinta de a castiga ii reduce urgenta pana la 2.
Desigur, sunt multe variabile care pot afecta aceste note precum:
Lipsa dintelui din fata creeaza o urgenta mai mare decat lipsa unui molar.
La fatete dentare, tipul de persoane carora ne adresam poate crea o urgenta mai mare.
Deci aceste note se dau luand in calcul mai multi factori.
Acum sa vedem cum sunt prezentate aceste tratamente dentare pe graficul nostru
Daca notele aseaza un tratament dentar in partea stanga jos. Atunci recomandarea noastra este sa nu incerci sa promovezi acel tratament, deoarece nu exista nici motivatie si nici urgenta.
Daca notele aseaza tratamentul dentar in partea stanga sus, inseamna ca nu ai dat notele corect. Deoarece fara motivatie nu exista urgenta.
Tratamentele dentare care se promoveaza cel mai usor sunt cele din partea dreapta sus. In cazul nostru, Paradontoza si Pedodontie. Aici exista si motivatie si urgenta, deci va fi foarte usor sa atragi pacienti noi.
In schimb, atunci cand notele afiseaza tratamentele dentare in partea dreapta jos ne confruntam cu pacientii care amana luarea deciziei determinata de dorinta de a castiga.
Cum procedam in aceasta situatie?
1. Fie incepem cu teama de a pierde, apoi continuam in pagina de vanzare cu solutia. Vezi exemplu mai jos:
2. Fie captam si informam pacientii, motivandu-i astfel sa apeleze la noi atunci cand sunt pregatiti. Aici putem sa oferim ebook-uri, sa trimitem emailuri, sa ii implicam in diverse evenimente, etc.
In concluzie, recomandarea noastra este sa nu incepi nicio promovare pe Facebook fara sa dai note pentru Motivatie si Urgenta. Apoi sa gandesti cea mai buna abordare pentru potentialul pacient ideal.
O solutie inca si mai buna este sa delegi promovarea tratamentelor dentare catre MarketDent. Astfel economisesti timp, obtii rezultate mai bune, nu este nevoie sa ne instruiesti, te costa mai putin decat daca ai angaja, nu este nevoie sa cumperi instrumente online (le detinem noi deja), plus multe alte avantaje.
Si te asiguram ca iei cea mai buna decizie. Tot mai multi dentisti au inceput deja sa ne recomande:
Vrei sa te ajutam? Contacteaza-ne acum