Tehnici de promovare a cabinetului tău stomatologic
Cea mai mare problemă a medicilor stomatologi care tocmai și-au deschis un cabinet dentar sau urmează să o facă, reprezintă lipsa pacienților. Fiind la început, puține persoane cunosc informații despre cabinetul tău stomatologic, de aceea este foarte important să-ți promovezi serviciile. Așa cum un plan de marketing bine stabilit este cheia către succes în orice afacere, domeniul stomatologiei nu este o excepție. În acest articol urmează să expunem câteva posibilități de dezvoltare a cabinetului tău dentar.
Identificarea publicului țintă. Femeile fac mai mult de 90% din toate deciziile de achiziții dentare. Acestea sunt consumatorii care doresc să ia decizii în cunoștință de cauză pentru familiile lor. Ele doresc un serviciu, nu doar un produs, iar pe piața de astăzi au o mulțime de clinici dentare de a alege. O idee de marketing dentar care va atrage mai multe capete de sex feminin pentru a vă contacta cabinetul stomatologic este de a revizui cu atenție imaginea de marketing de ansamblu, inclusiv logo-ul companiei. Femeile doresc informații înainte de a le achiziționa pentru a se asigura că găsesc “răspunsul perfect”, astfel încât atunci când creați garanții de marketing pentru lucrările dentare, asigurați-vă că lucrați cu un furnizor care oferă o multitudine de idei de marketing, care vizează și care înțelege cum să comercializeze aceste servicii anume femeilor.
Sistemul de bonus pentru trimiterea pacienților. Oferind un program de recomandări ample. Motivația pentru pacienți este simplă: dacă o persoană recomandă cabinetul dentar unui prieten și dacă prietenul respectiv ajunge la vizita dvs., atunci referitorul original este recompensat cu un bonus, cum ar fi o reducere sau un produs dentar. Această tehnică are avantajul dublu de a face „conexiunea” angajaților cu pacienții, atât pacienții existenți cât și noi, și a le pune în practică. Mai mult decât atât, tot ce trebuie să faceți este să trimiteți cărți de referință simple la birou sau să le introduceți în alte tipuri de corespondențe. Pentru a face această metodă și mai eficientă, luați în considerare stimularea angajaților pentru ai motiva să vă ajute să vă îmbunătățiți și să vă dezvoltați experiența, nu doar prin recomandări, ci și prin toate aspectele legate de activitatea dvs.
Prezența în domeniul online și recenziile pacienților. Chiar dacă mai mult de 50% din noii pacienți ar trebui să fie de referință, împreună cu persoanele care deja primesc notificări de la campaniile dvs. de marketing, cu siguranță vă vor căuta online. O idee bună de marketing este să verificați în mod constant cache-ul și Google “dentist în * introduceți orașul dvs. aici *”. Aveți recenzii Google de 5 stele? Aveți vreo recenzie? Indiferent dacă faceți asta sau nu, ar fi indicat să încurajați pacienții să vă dea recenzii pozitive online și o modalitate foarte bună de a face acest lucru este în buletinul informativ al pacientului dvs. Oferiți instrucțiuni pas cu pas “cum să” pentru a ajuta pacienții să vă ajute. O altă idee de marketing ar fi postarea unei imagini amicale a dentistului cu familia și / sau cu echipa. Conform studiilor, 50% dintre pacienți se tem de dentist, astfel încât, cu cât mai prietenos vă puteți face imaginea, cu atât veți avea mai mult succes. Cu cât mai prietenos îți poți face imaginea, cu atât vei avea mai mult succes!
Organizarea evenimentelor distractive. Desfășurați evenimente tematice distractive la biroul dvs. pentru a permite comunității să vă cunoască că puteți oferi și o experiență plăcută. Aceste evenimente pot varia de la un seminar de informare cu gustări și băuturi gratuite până la un film elaborat pentru pacienți cu descrierea cazurilor și tratamentele dentare efectuate de echipa de dvs. de medici.
Pentru mai multe tehnici de promovare a cabinetului tău dentar, consultă pachetele de servicii MarketDent sau intra in legatura cu un consultant MarketDent.