smile@marketdent.ro +40 766 320 209

Sfaturi utile pentru promovare medicală

De ce este important acest tip de promovare medicală?

 

Marketingul este esențial pentru a obține un real succes în orice tip de business te-ai lansa, astfel, putem spune că nici domeniul stomatologic în care activezi nu face excepție de la această regulă.

 

Este foarte important să înțelegi procesul de promovare medicală, dacă vrei sa aiba succes clinica ta. Promovarea medicală este primordială pentru imaginea și dezvoltarea clinicii.

 

Oricât de pregătiti ar fi medicii stomatologi care lucrează într-o anumită clinică, dacă ei nu transmit ceva în plus sau în mod diferit față de concurenți, vor avea exact tot atâția clienți ca și concurența, de aceea promovarea medicală este importantă. Asta înseamnă apelarea la specialiști care știu să construiască un brand solid și eficient pentru un medic stomatolog.

 

Promovarea online pe Facebook și Google Adwords poate fi profitabilă pentru clinica ta. Fără promovare medicală online site-ul tău nu va genera rezultatele așteptate.

 

Promovarea joacă un rol-cheie pentru poziționarea clinicii tale stomatologice, iar prin acest tip de promovare medicală poți aduce clinica ta pe prima poziție între rezultate la căutări.

 

Este important să alegi metodele de promovare medicală care se pliază exact pe obiectivele clinicii tale, și să te asiguri că acestea funcționează perfect împreună. Pentru ca un plan, o strategie să funcționeze acesta trebuie customizat corect.

 

promovare medicala

 

Iată câteva idei de promovare medicală pe care trebuie să le ai în vedere pentru a atrage noi clienți în cabinetul tău stomatologic:

 

1.     SEO/optimizarea pentru motoarele de căutare: atunci când nu au deja un cabinet stomatologic și un medic stomatolog pe care îl frecventează, utilizatorii se informează online pentru a lua o decizie, prin investirea în site-ul tău acesta poate ajunge pe prima pagină în Google și astfel utilizatorii pot ajunge pe site-ul tău, devenind chiar posibili pacienți. Trebuie să ții cont încă de la început că optimizările pentru motorul de căutare au rezultate după un număr de 3 până la 6 luni, deci este bine să investești cât mai curând în SEO pentru a vedea rezultatele cât mai curând.

 

2.     Google Adwords: Până la a ajunge la SEO, te poți asigura că vei apărea în rezultatele căutărilor în motoarele de căutare prin reclame plătite – Google AdWords.

 

3.     Facebook Ads: se pot realiza campanii de Facebook plătite care ajung la oamenii care se află în raza geografică a clinicii tale stomatologice, sau pur și simplu campanii care să ajungă în newsfeed-ul de Facebook al potențialilor tăi pacienți.

 

4.     Pagini de vânzare: sunt acele pagini web fără meniu, cu o structură și texte convingătoare, determinând vizitatorii să se programeze telefonic sau prin completarea unui formular.

 

5.     Blog și articole informative: chiar dacă pacienții sunt informați la vizita la cabinetul stomatologic, aceștia caută online și alte informații despre sănătatea dentara, astfel blogul este canalul perfect pentru a aduce informații educative, pentru a-i învăța mai multe pe clienți despre igiena lor dentară și despre cum să și-o păstreze.

 

6.     Email marketing: prin newsletter le poți transmite pacientilor,  atâta timp cât s-au abonat de bună voie sau au acceptat să primească comunicări comerciale prin email, noutăți legate de cabinetul tău, oferte de care ar putea fi interesați și informații utile legate de igiena și estetica danturii lor.

 

7.     Pagina de Facebook: un număr mare de utilizatori accesează zilnic de mai multe ori pe zi Facebook-ul, astfel pagina clinicii tale este o cale de comunicare între tine și pacienții tăi și cel mai ușor mod să interacționezi cu ei într-un mediu informal, în care îți pot acorda note si păreri despre clinica (review-uri).

 

promovare medicala

 

De ce ai nevoie de campanii de promovare pe Facebook? Dacă îți dorești o vizibilitate mai mare în social media, trebuie să planifici și să implementezi strategii de publicitate pe Facebook Ads. Peste 75% din totalul firmelor prezente pe Facebook folosesc opțiunile de conținut sponsorizat și de reclame în această platformă. Însă, pe piața stomatologică, în ceea ce privește promovarea acestor servicii, dificultățile sunt și mai mari din cauza concurenței numeroase.

 

De ce este important să ai o audiență bine stabilită? Unul dintre cei mai importanți pași în crearea unei reclame oriunde în online, este alegerea audienței. Este important să fii acolo pentru pacienții care au nevoie.

 

De ce ar trebui să investești într-o campanie de reclame pe Google? 70% dintre utilizatorii de mobil care caută servicii pe Google accesează site-urile din pozițiile plătite. De asemenea, o campanie Google eficientă îți poate dezvălui cuvintele de căutare pe care apoi le poți integra în strategia ta SEO, astfel vei ajunge pe prima pagina in Google.

 

De ce campanii de remarketing? Este mai probabil să facă o programare un pacient care deja îți cunoaște serviciile decât utilizatorul care accesează pentru prima dată site-ul. Facebook Ads este una dintre cele mai bune platforme pentru remarketing, oferindu-ți opțiunea de a reîncărca baze de date existente sau baze de date ale utilizatorilor care îți vizitează site-ul.

 

Sistemul de promovare medicală propus de noi constă în folosirea tuturor metodelor de promovare enumerate mai sus, expunerea clinicii tale unui segment de populaţie active pe internet şi reţelele sociale, astfel prin parcurgerea tuturor metodelor clinica ta o să beneficieze de o promovare de succes.

 

Marketingul pentru dentiști realizat de echipa MarketDent, te ajută ca pacienții să se identifice cu brandul tău prin ceea ce exprimi zilnic, astfel clinica ta stomatologică să devina pentru ei prima alegere.

 

Noi îți preluăm integral planul de promovare, îl optimizăm și îl implementăm cu rezultate garantate!

 

Vrei să te ajutăm?

 

Alege acum unul din planurile de mai jos: 

 

Solicită un Plan de Marketing pentru Clinica ta Stomatologică

 

Planul Go Faster este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt la început de drum sau pentru cele care doresc să atragă rapid un număr cât mai mare de pacienți.

 

Planul Be Stronger este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt într-un mediu foarte competitiv, iar acum își doresc să se diferențieze pe piață pentru a atrage mai ușor pacienți.

 

Planul Play Bigger este pentru Cabinetele sau Clinicile Stomatologice care au un flux normal de pacienți, însă acum își doresc să treacă la următorul nivel.

 

Planul Total Domination este pentru Clinicile Stomatologice care au cunoscut o creștere importantă în ultimii ani, iar acum își doresc să fie numărul 1 pe piață.