smile@marketdent.ro +40 766 320 209

Obiectivele unui cabinet stomatologic

   Ca medic stomatolog este normal sa te intrebi ce poti sa faci pentru a atrage mai multi clienti si pentru a-i loializa. Nu este de ajuns sa ai clienti noi, trebuie sa stii cum sa-i determini sa apeleze la serviciile clinicii tale de fiecare data cand au nevoie. Printr-o simpla consultatie pentru a cere parerea unui medic stomatolog poate incepe sa se consolideze o relatie medic-pacient.

 

   Daca nu reusesti sa iti loializezi pacientii si ai nevoie de ajutor, trebuie sa stii ca totul depinde de obiectivele pe care tu si echipa ta le aveti.

MarketDent iti propune sa analizezi situatia clinicii tale, ultilizand urmatoarele obiective pe care le punem la dispozitia ta:

  • Unul dintre obiectivele pe care o clinica ar trebui sa le aiba este imbunatatirea calitatii serviciilor medicale. De exemplu, este important sa investesti intr-o tehnologie moderna, care sa ii demonstreze pacientul ca serviciile de care beneficiaza sunt de calitate.
  • Urmarind in continuare legatura medicului cu pacientul, urmatorul obiectiv se axeaza pe exigentele pacientului. Acestia vor sa stie ca din mometul in care intra in clinica, toata atentia este asupra lor. Este bine sa-i reamintiti pacientului ca nevoile lui sunt extrem de importante pentru voi, astfel va axati pe consolidarea relatiei dintre medic si pacient
  • Pentru a intari relatia medic si pacient trebuie sa stii ca nu totul depinde doar de tine. Printr-o echipa serviabila si instruita corect toata clinica va avea de castigat. Pacientul intotdeauna va alege serviciile in care exista o echipa prietenoasa, dar serioasa si profesionista in acelasi timp. Instruirea personalului trebuie sa fie medie sau superioara.
  • Astfel, este bine sa construiti intotdeauna relatii cu pacientii bazate pe incredere. Acest lucru va face diferenta dintre cabinetul tau si alte cabinete care pun mai mult pret pe castigarea unor cazuri clinice care le aduc ca rezultat profit, decat pe loializarea celor care intra in clinica si recomandarile acestora.
  • Un alt obiectiv care trebuie sa fie prezent printre scopurile unui medic stomatolog este raportul calitate-pret. Nu intotdeauna tot ce este scump rezulta a fi de calitate mai buna, iar cand vine vorba de dantura, pacientii vor sa stie ca ceea ce faci este o lucrare impecabila. Este bine de tinut minte faptul ca un pret foarte ridicat al unui serviciu nu are neapart un rezultat bun. Investe bani in tehnologie, iar apoi poti sa cresti preturile, nu forta insa pretul atunci cand stii ca serviciile oferite nu au calitatea pe care tariful ii lasa impreisa pacientului ca o are.
  • Daca tot am ajuns la capitolul “onorarii” un aspect important il constituie cardurile de reducere pe care pacientii le primesc in urma unui tratament. Se pot folosi de asemenea si carduri de fidelitate sau consultatii gratuite.

   Urmand aceste obiective, vei observa ca atat pacientul, cat si echipa ta vor avea de catsigat.

   Este bine de constientizat faptul ca fara anumite scopuri si obiective bine definite de la inceput, clinica ta va avea de suferit in final.