Metoda excelenta de a-ti promova cabinetul stomatologic
Suntem constienti de faptul ca indiferent de stadiul in care se afla clinica ta, un medic stomatolog isi va dori intotdeauna sa creasca, sa evolueze si astfel sa se promoveze.
Promovarea trebuie sa fie prezenta in orice moment sau nivel in care se afla clinica ta.
Mergand pe principiul ca un medic adevarat niciodata nu va putea afirma: “Clinica mea este destul de cunoscuta”/ “Am ajuns la nivelul in care nu mai am nevoie de promovare”, in acest articol iti vom prezenta o metoda excelenta in care vei realiza doua lucruri esentiale cresterii clinicii:
- Promovare
- Atragerea mai multor pacienti
Intrebarea de care se leaga evolutia oricarei afaceri este: “Ce metoda pot aborda pentru a ma asigura ca nu dau gres?”
Raspunsul oferit de echipa MarketDent este foarte simplu: foloseste-te de mediul online printr-o pagina de vanzare.
Sa explicam putin, inainte de a incepe detalierea unei pagini de vanzare menite pentru promovarea clinicii stomatologice, de ce alegem mediul online.
Mediul online este cea mai sigura cale de a promova un serviciu. Oamenii sunt conectati la mediul online si la toate serviciile pe care le ofera.
Fie ca se afla in trafic, in taxi sau in pauza de masa, fie ca este acasa si cauta un moment de relaxare, oamenii apeleaza la mediul online pentru a ramane conecatati cu ceea ce se intampla in jurul lor.
Clinica ta nu trebuie sa lipseasca din mediul online din 3 motive:
- Oamenii afla mai usor despre tine si serviciile tale
- Promovarea clinicii stomatologice este mai ieftina
- Rezultatele sunt garantate daca respecti anumite reguli
Oamenii afla mai usor despre tine si serviciile tale.
Cum? Realizandu-se o pagina de vanzare, ea va fi promovata in mediul online. Prim promovarea ei, oamenii o vor putea vedea, studia, si in final se vor putea programa.
Promovarea clinicii stomatologice este mai ieftina in mediul online.
Nu crezi? Atunci fa un mic calcul matematic ce consta in suma imensa pe care o platesti pentru promovarea in mediul ofline (flyere, brosuri, revista clincii, propsuri, carti de vizita, panouri publicitare, roll-up-uri), apoi aduna cu timpul pe care il pierzi ca ele sa fie gata, urmand la final sa inmultesti cu probabilitatea ca munca ta sa fie citita de cineva.
Daca rezultatul este egal cu prea mult timp si bani aruncati fara sa ai garantia unui rezultat benefic, atunci ti-ai raspuns singur la intrebare.
Rezultatele sunt garantate daca respecti anumite reguli.
In orice exista regului de respectat. Daca tii cont de ele, vei avea sigur un rezultat avantajos pentru promovarea clinicii stomatologice.
Regulile, in cazul de fata, se refera la structura unei pagini de vanzare ce are ca scop (bineinteles) atragerea pacientilor la clinica.
Si pentru ca cel mai bun exemplu este cel viziual, unde se observa exact procedura unei pagini de vanzare realizate ca la carte, iti vom oferi mai departe structura unui landing page realizat pentru unul dintre clientii nostri.
1. In cazul de fata, White Dental Clinic doreste promovarea clinicii stomatologice printr-un serviciu.
O strategie foarte buna, insa este important de retinut ca nu este singura cu rezultate avantajoase.
Prima sectiune din landing page este destinata, bineinteles, pentru un titlu convingator, ce atrage atentia cititorului.
Cine nu ar vrea cea mai buna versiune a zambetului sau?
Deoarece, mesajele convingatoare fara un indemn la actiune sunt ca o sesiune la shopping fara case de marcat unde sa platesti produsele, am ales ca inca din prima sectiune SOLICITAREA UNEI PROGRAMARI sa apara printr-un buton de programare.
Prima sectiune mai gazduieste, normal, si brandul clinicii plus cateva detalii beneficie pentru atragerea pacientilor.
2. A doua pagina cuprinde beneficiile fatetelor dentare de la White Dental Clinic.
Aceste detalii fac diferenta. Multe pagini de vanzare fac greseala de a scrie foarte mult text, lucru ce nu este niciodata recomandat.
Pacientul trebuie sa fie atras sa citeasca, nu sa se plictiseasca.
Textul trebuie sa fie usor, sa se foloseasca un limbaj potrivit oamenilor ce il citesc. Trebuie luat in considerare faptul ca pacientii nu sunt medici stomatologi. Astfel, cuvintele trebuie sa fie alese cu grija pentru ca mesajul dorit sa ajunga la potentialul pacient.
3. Paginile de vanzare urmaresc niste pasi complicati pentru un rezultat sigur!
Promovarea clinicii stomatologice nu este nicodata un lucru usor de realizat in mediul online. Tocmai de aceea tinem sa reamintim faptul ca noi suntem agentia de Marketing pentru Dentisti, iar voi, medicii stomatologi.
Asa cum noi nu stim sa efectuam o procedura stomatologica, nici medicii stomatologi nu stiu ce strategie de marketing sa foloseasca pentru promovare.
In cea de a treia sectiune a landing page-ului am optat din nou pentru butonul de programare, deoarece indemnul la actiune nu trebuie sa lipseasca.
De asemenea, textul ce este structurat ca un check list, indeamna potentialul pacient sa citeasca usor si repede pasii spre un zambet alb si sanatos!
4. Stim cate de importante sunt dovezile pentru ca oamenii sa inteleaga pe deplin beneficiile unei programari pentru serviciul promovat.
Pozele inainte si dupa sau testimonialele pacientilor sunt mereu o buna metoda de a ajuta potentialii pacienti sa devina pacienti.
Si cum ii ajuti sa faca o programare dupa ce i-ai convins de calitatea serviciilor?
5. Prin nelipsitul indemn la actiune + mesajul ce ajuta potentialul pacient sa-si faca o programare.
MarketDent ofera servicii de promovare pentru cabinetele sau clinicile stomatologice indiferent la ce nivel se afla.
Fie ca esti nou pe piata sau vrei sa domini concurenta, apeleaza la noi pentru un plan de marketing potrivit obiectivului tau de care noi ne ocupam.