Lecții criza din 2008 pentru Cabinetele Stomatologice
Pe timp de criză, majoritatea oamenilor iau decizii greșite.
Însă, ceea ce ar trebui să faci este să vezi ce s-a întâmplat în trecut și care sunt lecțiile pe care le poți învăța.
Un articol foarte bine documentat din 2014 a analizat situația crizei din 2008, iar în concluzie a venit cu 3 lecții pe care le poți aplica pe timp de Coronavirus.
Lecția #1 - Analizează operațiunile clinicii -
Analizează ce trebuie să faci pentrut a fi mai eficient, pentru a vinde tratamente mai scumpe, pentru a-ți organiza programările mai bine.
Lecția #2 - Elimină barierele financiare -
În momentul în care îi propui pacientului un tratament mai scump încearcă să eșalonezi o perioadă mai lungă pentru ca el să nu simtă o povară în a plăti acel tratament
Lecția #3 - Promovează serviciile clinicii -
Clinicile care au obținut mai mulți pacienți și mai multe venituri s-au promovat pe timp de criză.
Urmărește videclipul pentru a afla mai multe detalii!
Vrei să te ajutăm?
Alege acum unul din planurile de mai jos:
Solicită un Plan de Marketing pentru Clinica ta Stomatologică
Planul Go Faster este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt la început de drum sau pentru cele care doresc să atragă rapid un număr cât mai mare de pacienți.
Planul Be Stronger este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt într-un mediu foarte competitiv, iar acum își doresc să se diferențieze pe piață pentru a atrage mai ușor pacienți.
Planul Play Bigger este pentru Cabinetele sau Clinicile Stomatologice care au un flux normal de pacienți, însă acum își doresc să treacă la următorul nivel.
Planul Total Domination este pentru Clinicile Stomatologice care au cunoscut o creștere importantă în ultimii ani, iar acum își doresc să fie numărul 1 pe piață.