smile@marketdent.ro +40 766 320 209

Flyer pentru cabinet stomatologic? Uite exact cum se face

Stim cu totii ca flyerele sau fluturasii publicitari sunt acele materiale publicitare care permit promovarea cu usurinta a unui produs, serviciu  sau eveniment, insa sunt dentistii constienti de importanta flyerelor in promovarea cabinetelui stomatologic?

 

Despre cat de mult cantareste un flyer in atragerea pacientilor, dar si structura si aspectele dupa care trebuie realizat, vom vorbi in acest articol.

 

Atunci cand realizam un flyer pentru cabinet stomatologic trebuie respectate cateva aspecte pentru a reflecta profesionalismul si calitatea serviciilor puse la dispozitie:

 

1. Este important de stabilit mesajul care se doreste a fi transmis prin intermediul flyer-ului: mesajul trebuie sa fie unul cat mai clar si concret si de asemenea sa reflecte scopul flyer-ului: in cazul nostru scopul flyer-ului este de a oferi solutii stomatologice celor care isi doresc o indreptare a danturii.

 

 

Asadar, mesajul “Vrei sa iti indrepti dantura?” este unul clar, mesajul este transmis in cuvinte concise, titluri scurte, care sa capteze privirea si ajunge fix la cei ce sunt interesati.

 

Daca promovati un serviciu/tratament, asigurati-va ca mesajul este clar si totodata redactat intr-un mod cat mai atractiv pentru pacient.

 

2. Un alt aspect de tinut cont atunci cand realizam un flyer pentru cabinet stomatologic este utilizarea culorilor intense din flyer, care sa atraga atentia potentialilor pacienti, dar care sa respecte culorile brandului pentru o mai buna asociere cu clinica stomatologica respectiva. De asemenea este important ca in flyer sa apara logo-ul clinicii.

 

3. Flyerul trebuie sa contina informatii cat mai usor de inteles, de preferabil trebuie punctate beneficiile serviciului/tratamentului pe care il puneti la dispozitie.  Nu trebuie sa apelati la descrieri detaliate ale tratamentului, deoarece acestea ar putea duce la pierderea interesului cititorului. O idee buna este aceea de a delimina beneficiile, de a le evidentia, cum am facut in cazul flyer-ului nostru.

 

 

4. Flyerul nu este recomandat sa fie incarcat de informatii inutile, ci doar cele esentiale precum: doctorul ce te va consulta, informatii concise despre el sau clinica stomatologica, imagini representative din cadrul clinicii. Flyerul nu trebuie sa arate incarcat, caci asta va crea o imagine neprofesionista.  Plasati datele de contact intr-o parte separata si vizibila.

 

 

Asadar, desi pare un material cat se poate de simplu, flyer-ul necesita atentie si trebuie sa respecte cateva conditii pentru a garanta o cat mai buna expunere in randul potentialilor pacienti si pentru a constitui un instrument puternic de promovare.

 

Noi iti putem realiza un flyer ce va avea acelasi success pe care il are si flyer-ul OrtoCare. Trebuie doar sa ne contactezi.