smile@marketdent.ro +40 766 320 209

Eficientizarea discuției cu pacienții din "covrigărie"

marketing pentru dentisti

 

In email-ul de ieri ți-am spus să îți imaginezi cum ar fi dacă ai avea o covrigărie în interiorul cabinetului. O parte dintre aceștia îți vor deveni pacienți doar prin simplul fapt că ți-au călcat pragul.

 

Așa că primul pas a fost de a crea o campanie care elimină barierele pacienților și îi motivează să îți calce pragul. Doar că, dacă nu reușesti să eficientizezi discuția, îți vei petrece aproape tot timpul doar în consultații stomatologice.

 

Așadar, iată cum trebuie procedat:

 

Pasul 1 - Consultația: Se observă situația danturii pacientului.

Pasul 2 - Observația: "Domnul Popescu, la prima vedere se pare că ar fi vorba despre ..., însă acest lucru nu îl putem ști sigur decât după ce facem o radiografie."

Pasul 3 - Consecințele: "În cazul în care este așa cum v-am spus, amanarea tratamentului poate avea următoarele consecințe..."

Pasul 4 - Motivația: "Spuneți-mi, cât de important ar fi pentru dvs. să tratăm această afecțiune dentară săptămâna aceasta?"

 

Atât ai de spus la prima întâlnire cu pacientul! Mulți medici dau prea multe informații în speranța că așa îl vor impresiona. În realitate doar irosesc timp atunci când discută cu un pacient pentru care tratamentul nu este atât de important sau mai poate aștepta.

 

Dacă vrei să lansezi o campanie care aduce pacienți ca la covrigărie, uite cum te putem ajuta:

 

Pasul 1: Creăm o ofertă irezistibilă (care nu include reduceri de preț)

Pasul 2: Sunăm pacienții și îi programăm în calendarul tău (opțional)

 

In final, nu îți mai rămâne decât să îi tratezi. Asta nu mai putem face în locul tău :)

 

 

Dacă ești interesat să începi o astfel de campanie, accesează acum link-ul de mai jos:

Click aici