smile@marketdent.ro +40 766 320 209

Dentiștii și Expediția la Polul Sud

 

De curând am citit o poveste în care probabil te vei regăsi.

 

În octombrie 1911 erau 2 echipe care se întreceau să ajungă la Polul Sud (singurul loc de pe pamant care nu fusese încă cucerit de om).

 

Prima echipă era condusă de britanicul Robert Falcon Scott.

 

A doua echipă era condusă de norvegianul Roald Amundsen.

 

Prima echipă era mult mai dotată. Era formată din 65 de oameni, avea buget mult mai mare și 5 mijloace de transport: Câini, sanie cu motor, schiuri, ponei și oameni care transportau alimentele.

 

A doua echipă era mai puțin dotată. Era formată din 19 oameni, aveau buget mai mic și un singur mijloc de transport: câini.

 

Cu toate acestea, echipa a doua a ajuns prima la Polul Sud.

 

Prima echipă a ajuns 34 de zile mai târziu, dezamagită când au găsit steagul Norvegian fluturând în vânt.

 

La întoarcere, întreaga echipă britanică a murit în urma unei furtuni, la doar 11 mile de primul adapost.

 

Întrebarea care s-a pus a fost: De ce o echipă cu puține resurse a atins rezultate atât de uimitoare, în timp ce prima echipă avea mult mai multe șanse de câștig?

 

Motivul a fost unul singur. Amundsen s-a focusat pe un singur mijloc de transport, câini. Și nu orice fel de câini, i-a ales pe cei mai buni.

 

Pe când Scott a fost nevoit să administreze prea multe mijloace de transport.

 

Morala pentru Dentiști

 

Când vrei să faci tu marketingul clinicii tale sau când angajezi o persoană internă, te confrunți cu aceleași probleme pe care le-a avut și Scott. În loc să atingi scopul inițial “cea mai bună clinică cu cei mai mulțumiți pacienți”, te lupți cu probleme de management în domenii care nu îți sunt foarte cunoscute.

 

Vrei să fii ca Amundsen? Angajează o echipă externă de marketing specializată pentru dentiști. Ea știe deja ce să facă, nu îți solicită timpul cu prea multe întrebări. Doar creează și expune munca lor în beneficiul clinicii tale.

 

Noi nu ne ocupăm de sănătatea dinților, facem marketing. Tu nu faci marketing, te ocupi de sănătatea dinților. Acesta este fluxul cel mai benefic pentru clinica ta stomatologică.

 

Alege acum unul din planurile de mai jos:

 

Solicită un Plan de Marketing pentru Clinica ta Stomatologică

 

Planul Go Faster este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt la început de drum sau pentru cele care doresc să atragă rapid un număr cât mai mare de pacienți.

 

Planul Be Stronger este pentru Cabinetele Stomatologice care sunt într-un mediu foarte competitive, iar acum își doresc să se diferențieze pe piață pentru a atrage mai ușor pacienți.

 

Planul Play Bigger este pentru Cabinetele sau Clinicile Stomatologice care au un flux normal de pacienți, însă acum își doresc să treacă la următorul nivel.

 

Planul Total Domination este pentru Clinicile Stomatologice care au cunoscut o creștere importantă în ultimii ani, iar acum își doresc să fie numărul 1 pe piață.